MuscleMeat

Creatine.

In de rubriek supplementen genoeg over te vinden, maar toch even kort:
5 g/dag
voldoende drinken min 2,5 à 3l/dag
degenereert in vloeistof => geen uren op voorhand klaarmaken
als het monohydrate-variant is kan je het constant nemen in principe (andere misschien ook) eventueel 6 weken nemen en 4-6 weken off
Creapure is sowieso kwaliteit

Als je Whey smerig is ander merk/smaak nemen volgende keer, whey kan best in orde zijn qua smaak

Hallo.

Ik ben nu een tijdje bezig, Bouw snel mijn vermogen op qua kracht.
Let heel goed op mijn eten! In het begin begon ik met 4 dagen in de week te gaan omdat het nog niet zo zwaar was, Het was meer ontdekken en experimenteren. Daarna naar 3 dagen in de week gegaan en 1 dag Cardio.
Zak Proteine gekocht.. Moet je met melk bij mengen ofzo.. het is iedergeval SUPER SMERIG haha :p.
Nu ben ik steeds zwaarder en zwaarder aan het gaan, En heb nu een zwarte pot Creatine gekocht !

Zou iemand mij uitleg over die product/supplement kunnen geven? hoe ik ermee om moet gaan etc.

1M 75
74Kilo.

Greetz.

1. hoezo koop je supplementen als je de werking ervan niet snapt of niet weet hoe je ze moet gebruiken.
2. zoekfunctie ( al had je 1 min gezocht kost je minder tijd dan dit topic maken had je alles erover kunnen lezen)

• Topic Starter Topic Starter
Verwijderd

Laatst bewerkt:
Gewoon 5g/dag elke dag
Voor whey eens ander merk/smaak nemen, eventueel minder melk.
Met creatine kan je gewoon stoppen, als je wilt doe je het opnieuw.
Geen idee, ga het binnenkort proberen.

bij supplementen staat er een sticky over creatine
heel erg handig met goeie info's erin

Volgende keer even vragen aan de verkoper hoe je het moet gebruiken, je kan ook vertellen over je stats zoals leeftijd, hoeveel je gaat trainen in de week etc.

Met creatine moest je volgens mij maar om de zoveel weken gebruiken dan weer tijd rust anders maakt je lichaam de stof zelf niet meer aan.

Volgende keer even vragen aan de verkoper hoe je het moet gebruiken, je kan ook vertellen over je stats zoals leeftijd, hoeveel je gaat trainen in de week etc.

Met creatine moest je volgens mij maar om de zoveel weken gebruiken dan weer tijd rust anders maakt je lichaam de stof zelf niet meer aan.

Onzin.

In de rubriek supplementen genoeg over te vinden, maar toch even kort:
5 g/dag
voldoende drinken min 2,5 à 3l/dag
degenereert in vloeistof => geen uren op voorhand klaarmaken
als het monohydrate-variant is kan je het constant nemen in principe (andere misschien ook) eventueel 6 weken nemen en 4-6 weken off
Creapure is sowieso kwaliteit

Als je Whey smerig is ander merk/smaak nemen volgende keer, whey kan best in orde zijn qua smaak

Dat duurt heeeeeeeeeeeel wat langer dan een paar uurtjes ;).

Terug
Naar boven