MuscleMeat

Progressie

heb tot nu toe ook nog niks bereikt
Toch wel nette progressie gemaakt hoor. Maar aas heb je gewoon echt (nog) niet nodig, tenzij je een medische reden zou hebben. Verspilling van tijd, geld en moeite. En shortcuts bestaan niet, of je moet er dingen voor opofferen. Helaas is dat dan meestal de gezondheid. iig succes, het is jouw leven, jouw feestje ;)

• Topic Starter Topic Starter
Toch wel nette progressie gemaakt hoor. Maar aas heb je gewoon echt (nog) niet nodig, tenzij je een medische reden zou hebben. Verspilling van tijd, geld en moeite.
Voor mij nog niet echt een zichtbaar verschil maar dat komt nog wel. Ik moet het ook wel tijd geven.

Weet ook niet of ik hierna ooit weer iets neem naast testosteron. Bijvoorveeld tren, deca of iets anders.
Denk dat ik gewoon nog voor een langere tijd een lagere dosering testosteron blijf spuiten omdat ik ook een tekort heb. Misschien dat ik het nog probeer via de huisarts 😁

Voor mij nog niet echt een zichtbaar verschil maar dat komt nog wel. Ik moet het ook wel tijd geven.

Weet ook niet of ik hierna ooit weer iets neem naast testosteron. Bijvoorveeld tren, deca of iets anders.
Denk dat ik gewoon nog voor een langere tijd een lagere dosering testosteron blijf spuiten omdat ik ook een tekort heb. Misschien dat ik het nog probeer via de huisarts 😁
Je gaat ook geen kg spiermassa per week kweken, ook niet met aas. Je hebt duidelijk al meer spiermassa dan toen je begon, doet het dus prima verder.
Doe je zware compound oefeningen? Schijnt dat dat helpt voor je hormonen. Of ben je toevallig vegetariër of veganist?

Eerlijk gezegd vind ik dat een mod deze jongen tegen zichzelf moet beschermen, dit moet je niet willen op dit forum..
Ik vind jou toch de laatste tijd behoorlijk veel empathie hebben voor iemand met ASP :p

Maar of hij dit nou wel of niet logt op een forum, hij zal het toch wel doen
Dan kan hij beter maar een 20 keer extra horen dat het debiel is wat hij doet
Wellicht dat het een keer doordringt

Ik vind jou toch de laatste tijd behoorlijk veel empathie hebben voor iemand met ASP :p

Maar of hij dit nou wel of niet logt op een forum, hij zal het toch wel doen
Dan kan hij beter maar een 20 keer extra horen dat het debiel is wat hij doet
Wellicht dat het een keer doordringt
Ja snap mezelf ook niet zo. Mn vriendin merkte ook al op: wat hou je veel rekening met mensen, wat doet er op?🤣

Merk zoiezo de laatste jaren dat ik wat gemoedelijker word, tot een bepaalde hoogte want als iemand in mn vaarwater komt...☠

2e stuk heb je eigenlijk wel gelijk, maar anderzijds wil je niet dat zulke gevaarlijke capriolen te herleiden zijn naar dit forum.

Ik heb niks tegen aas, integendeel, het heeft zijn plaats en doel.
Waar imo wel meer rekening mee gehouden mag worden is dat er ook lui mee (kunnen) lezen die misschien zo een verkeerd beeld van aas krijgen, er misschien te makkelijk over gaan denken en zich daardoor niet of minder bewust zijn van de gevaren die aas met zich mee kunnen brengen.

Sjonge we zijn toch geen stel mietjes. Over de hele wereld beginnen tienduizenden mensen veel en veel te vroeg met AAS, zonder enige kennis en zonder dat ze iets te zoeken hebben bij 't spul. Laten we niet gaan doen alsof je dood gaat aan een test/tren kuur want dat is gewoon niet 't geval. Tuurlijk heeft ook deze pipo niks aan die spuit in z'n reet en gaat ie er wrs niks aan overhouden, als ie 't überhaupt al af maakt en niet na 4 weken de handdoek in de ring gooit. Maar dat overdreven betuttelende is ook weer niet nodig.

Sjonge we zijn toch geen stel mietjes. Over de hele wereld beginnen tienduizenden mensen veel en veel te vroeg met AAS, zonder enige kennis en zonder dat ze iets te zoeken hebben bij 't spul. Laten we niet gaan doen alsof je dood gaat aan een test/tren kuur want dat is gewoon niet 't geval. Tuurlijk heeft ook deze pipo niks aan die spuit in z'n reet en gaat ie er wrs niks aan overhouden, als ie 't überhaupt al af maakt en niet na 4 weken de handdoek in de ring gooit. Maar dat overdreven betuttelende is ook weer niet nodig.
Ben het met je eens, al vind ik dit niet in de categorie betuttelend vallen. Het bagatelliseren van aas ahv jouw voorbeeld is niet op zijn plaats, er zijn wel degelijk middeltjes die gevaarlijk kunnen zijn. Alleen al het feit dat je een naald in je lichaam zet maakt dat er van betutteling geen sprake kan zijn.
Zo denk ik er iig over:o

Ben het met je eens, al vind ik dit niet in de categorie betuttelend vallen. Het bagatelliseren van aas ahv jouw voorbeeld is niet op zijn plaats, er zijn wel degelijk middeltjes die gevaarlijk kunnen zijn. Alleen al het feit dat je een naald in je lichaam zet maakt dat er van betutteling geen sprake kan zijn.
Zo denk ik er iig over:o

Noem mij eens de onherstelbare schade die een test/tren kuur van 8 tot 12 weken kan opleveren dan? In de genoemde dosering van 500/400? Ik ben oprecht benieuwd want toen ik ooit nog tren gebruikte heb ik wel meer gebruikt. En nee ook ik had dat toen absoluut niet nodig.

Note, ik heb 't dus over test en tren. Niet over huisvrouwen met een bmi van 45+ die een gram dnp nemen terwijl ze hun zakje paprika chips niet willen laten staan, of ectos die welke variant van amfetamine dan weer tijdelijk niet verboden is nemen omdat ze abs willen. Dat kan idd gevaarlijk zijn als je een beetje debiel bent.

Noem mij eens de onherstelbare schade die een test/tren kuur van 8 tot 12 weken kan opleveren dan? In de genoemde dosering van 500/400? Ik ben oprecht benieuwd want toen ik ooit nog tren gebruikte heb ik wel meer gebruikt. En nee ook ik had dat toen absoluut niet nodig.

Note, ik heb 't dus over test en tren. Niet over huisvrouwen met een bmi van 45+ die een gram dnp nemen terwijl ze hun zakje paprika chips niet willen laten staan, of ectos die welke variant van amfetamine dan weer tijdelijk niet verboden is nemen omdat ze abs willen. Dat kan idd gevaarlijk zijn als je een beetje debiel bent.
Mentale problemen doelen we op.
Vooral omdat ts niet erg stabiel overkomt, kan je van tren weldegelijk rare shit doen. Lichamelijk zal het buiten gyno en evt lactatie door de tren wel meevallen

Alleen in Nederland al zo'n 20.000 mannen die anabolen steroïden gebruiken.
De nette logjes die we hier kunnen volgen van de mannen die zelf onderzoek doen en info delen, overleggen met een arts of aan een onderzoek meedoen, zo min mogelijk gebruiken etc, dat is de uitzondering.

Mentale problemen doelen we op.
Vooral omdat ts niet erg stabiel overkomt, kan je van tren weldegelijk rare shit doen. Lichamelijk zal het buiten gyno en evt lactatie door de tren wel meevallen
Dat is waar, 't mentale deel vergat ik even. Ik werd zelf echt een knuffelige baby van tren maar besef me dat 't niet voor iedereen zo werkt.

Cosmetisch:
-acne littekens voor het leven
-haar vermindering
-gyno

Lichamelijke gezondheid:
-zware aanslag voor al je organen, die permanent KAN zijn

Psychische:
-teveel om op te noemen

We gaan het zien 🙂 heb tot nu toe ook nog niks bereikt dus ik kan pas later zeggen of ik dit ooit weer doe. Wat was voor jou de reden waarom je het toch niet hebt gedaan? En wat wilde je gaan gebruiken?
Nou, hij is zich aan het inlezen. Goed bezig :D

We gaan wel zien. De een rijd een auto totaal loss op z'n 20ste en een ander struikelt over de drempel van een sportschool.
Het is toch ook leerzaam om te zien hoe ts er mee omgaat en de resultaten die hij met zijn ' protocol ' gaat behalen.

We gaan het zien 🙂 heb tot nu toe ook nog niks bereikt dus ik kan pas later zeggen of ik dit ooit weer doe. Wat was voor jou de reden waarom je het toch niet hebt gedaan? En wat wilde je gaan gebruiken?
Gewoon test als eerste kuur. Heb het niet gedaan omdat het mij ook erg afgeraden werd zoals de andere forumleden jou het afraden

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon test als eerste kuur. Heb het niet gedaan omdat het mij ook erg afgeraden werd zoals de andere forumleden jou het afraden
Ik wilde eerst pillen slikken maar als je een beetje rondkijkt op andere forums, youtube enzovoort dan zeggen ze dat je beter kunt injecteren. Daarom heb ik het toch maar zo gedaan. Tren is er ook nog snel bij gekomen

Terug
Naar boven