MuscleMeat

Progressie

Bezoekers in dit topic

Ik wilde eerst pillen slikken maar als je een beetje rondkijkt op andere forums, youtube enzovoort dan zeggen ze dat je beter kunt injecteren. Daarom heb ik het toch maar zo gedaan. Tren is er ook nog snel bij gekomen
Had zelf uit eigenwijsheid wel pillen geslikt. Werd mij volledig afgeraden door forumleden, na 4/5 weken ook ermee gestopt omdat ik niks ervan merkte. Nog geen last van sides zoals acne/aggressie/trensomnia?
 
Had zelf uit eigenwijsheid wel pillen geslikt. Werd mij volledig afgeraden door forumleden, na 4/5 weken ook ermee gestopt omdat ik niks ervan merkte. Nog geen last van sides zoals acne/aggressie/trensomnia?
Yess, had jou topic ook al gelezen dus dat wist ik al.
Ik wildde sws aan de testosteron en toch heb ik besloten om tren er bij te nemen.

Ik heb wel al heel lang allemaal kleine bultjes op mijn armen, dat heeft ook een bepaalde naam maar nu nog geen last van acne.
Heb nooit last gehad van acne dus misschien heb ik wel geluk.

Heb ook geen agressie maar had wel frustratie op het werk. Maar goed dat heb ik ook wel zonder anabolen omdat er gewoon zo veel mis is met mijn baan. Deze week ook gestopt bij de McDonald's en aangenomen bij mijn nieuwe baan.

Normaal gesproken werk ik tot 3-4 uur in de nacht dus nu moet ik weer even wennen aan andere tijden. Naast mijn abnormale slaapritme heb ik geen last van slaapeloosheid.

Heb nu wel weer genoeg gepraat dus ik ga weer even slapen.
 
Yess, had jou topic ook al gelezen dus dat wist ik al.
Ik wildde sws aan de testosteron en toch heb ik besloten om tren er bij te nemen.

Ik heb wel al heel lang allemaal kleine bultjes op mijn armen, dat heeft ook een bepaalde naam maar nu nog geen last van acne.
Heb nooit last gehad van acne dus misschien heb ik wel geluk.

Heb ook geen agressie maar had wel frustratie op het werk. Maar goed dat heb ik ook wel zonder anabolen omdat er gewoon zo veel mis is met mijn baan. Deze week ook gestopt bij de McDonald's en aangenomen bij mijn nieuwe baan.

Normaal gesproken werk ik tot 3-4 uur in de nacht dus nu moet ik weer even wennen aan andere tijden. Naast mijn abnormale slaapritme heb ik geen last van slaapeloosheid.

Heb nu wel weer genoeg gepraat dus ik ga weer even slapen.
Dit word een recipe for disaster🤣 slaaplekker iig
 
Nog een vraagje.
Hoe spreek je het uit?
Mikey?
Mike?
Maike?
Maaike?
 
Gewoon als mike
Top. Nou veel succes met je kuur kerel.
Hopelijk blijf je hangen, log je je dingen hier mooi, mocht je ooit vragen hebben er is best veel kennis te vinden hier :)
 
Cosmetisch:
-acne littekens voor het leven
-haar vermindering
-gyno

Lichamelijke gezondheid:
-zware aanslag voor al je organen, die permanent KAN zijn

Psychische:
-teveel om op te noemen
Al deze sides veranderen niet door kennis op te doen toch? Misschien wist ie nog niet van de sides, dat kan. Dan weet ie het nu wel, dus qua kennis kan ie dan nu gaan gebruiken.

Onzin natuurlijk, hij traint nauwelijks dus kuren is ook je reinste onzin. Wat ook onzin is is om te doen of ie spontaan dood neer gaat vallen omdat ie te vroeg begint met kuren en er niks van weet. De mogelijke sides veranderen niet door er eerst 10 jaar over te lezen hoor.
 
Yess, had jou topic ook al gelezen dus dat wist ik al.
Ik wildde sws aan de testosteron en toch heb ik besloten om tren er bij te nemen.

Ik heb wel al heel lang allemaal kleine bultjes op mijn armen, dat heeft ook een bepaalde naam maar nu nog geen last van acne.
Heb nooit last gehad van acne dus misschien heb ik wel geluk.

Heb ook geen agressie maar had wel frustratie op het werk. Maar goed dat heb ik ook wel zonder anabolen omdat er gewoon zo veel mis is met mijn baan. Deze week ook gestopt bij de McDonald's en aangenomen bij mijn nieuwe baan.

Normaal gesproken werk ik tot 3-4 uur in de nacht dus nu moet ik weer even wennen aan andere tijden. Naast mijn abnormale slaapritme heb ik geen last van slaapeloosheid.

Heb nu wel weer genoeg gepraat dus ik ga weer even slapen.

Oké deze post had ik gemist voor m'n andere reacties 😂 dit wordt wel een goed topic. Blijf alsjeblieft loggen.
 
Back
Naar boven