XXL Nutrition

Criminalmindz Log, from ecto to monster

Niet te veel bij stilstaan, je hebt een mooi resultaat neergezet en daar mag je trots op zijn. De volgende keer push je nog harder! That's progress!

• Topic Starter Topic Starter
xx

Laatst bewerkt:
Flinke verbetering ten opzichte van toen je begon, hoor. Was ik maar ook ecto toen ik begon, lekker vreten en knallen! Bulk 24/7. Ik haat cutten. :P

Thanks Dave.
Ja ik doe hard mijn best, heb net wel even Whey Delicious besteld.

Enige supplement wat ik nodig heb, de rest haal ik wel uit voedsel.

Whey Delicious is goed! Je kunt eventueel creatine monohydraat er bij gebruiken (niet verplicht uiteraard), het kan een goede en goedkope toevoeging zijn. Wat ik wel aanraad is omega3 (marinol van B&F bijvoorbeeld) ,een goede multi-vit, voldoende calcium en magnesium (haal je grotendeels uit je voeding) en eventueel zink. Het zijn allemaal goedkope supplementen, maar wel oh zo handig. Maar alsnog: niet verplicht.

Dave

Whey Delicious is goed! Je kunt eventueel creatine monohydraat er bij gebruiken (niet verplicht uiteraard), het kan een goede en goedkope toevoeging zijn. Wat ik wel aanraad is omega3 (marinol van B&F bijvoorbeeld) ,een goede multi-vit, voldoende calcium en magnesium (haal je grotendeels uit je voeding) en eventueel zink. Het zijn allemaal goedkope supplementen, maar wel oh zo handig. Maar alsnog: niet verplicht.

Dave

Ik gebruik momenteel al davitamon weerstandsvitamines.
Creatine is inderdaad ook nog mogelijk, kan ik gewoon toevoegen aan de whey shake na het sporten.

Terug
Naar boven