XXL Nutrition

Crossfit deadlift

Ik zou haar wel doen overigens.

Trololol is this real life?
Laat me raden: Only in America

Iedereen zegt ook steeds 'Nice' :scratch:

Typisch crossfit om 4 x 10 lbs te hangen aan elke kant met van die belachelijke dikke bumper plates om het gewicht zwaarder te doen lijken. Aan elke kant hangt dus niet eens een schijf van 20kg.

Hier zou je nog kunnen zeggen dat bumper plaats een fuctie hebben, maar youtube staat vol met filmpjes van leden die deze gebruiken voor squats in een rack, bench press en andere oefeningen waar je het gewicht gewoon neerzet of racked. Maakt niet uit, als het er maar veel uitziet.

Snap wel waarol Rippetoe de banden brak met Crossfit.

Oh ik denk al dat lijken wel 20kg schijven maar dat kan nooit natuurlijk :p

Oh de ruggengraat, even overnieuw kijken.. heb het gemist.

Van een crossfit forum:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van links naar rechts: 15 bs (6.8 kg) - 25 lbs (11.3 kg) - 35 lbs (15.9 kg) - 45 lbs (20.4 kg)

Aaaah pijn aan mijn ogen dit. Schande voor de sport.

Kijk 1x naar 2.50 bij de derde vid, hoe de knieën naar binnen wijzen..en dat wijf dat naast haar staat moet zogenaamd haar begeleiden.
Ja begeleiden naar chronische kniepijn en hernia inderdaad. :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Wtf is this shit, ik kan wel huilen

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 12:28 ----------

Holy **** ...

TPP-0131.jpg

Borderline child abuse

Ken anders niet veel dames die zonder riem bijna 150 deadliften.

Als jullie nou allemaal een max deadlift filmen en hier zetten, zullen we eens kijken hoe lelijk dat vrouwtje lift.

If the bar ain't bending you are just pretending!

Als jullie nou allemaal een max deadlift filmen en hier zetten, zullen we eens kijken hoe lelijk dat vrouwtje lift.

+1

Techniek mag dan niet goed zijn, maar een vrouw die dat lift is gewoon goed bezig. En het erge is nog dat sommige haters hier het zelf niet trekken.

helemaal waar, zie wel vaker ugly lifts en so what ?
vind het allemaal stoere wijven, beter dan al die mutsen op een crosstrainer :)

Ongeacht vorm?

Waarom niet gewoon wat minder gewicht en netjes leren liften?

Zal ik wel jaloers zijn ofzo, maar heb toch een andere definitie van 'goed bezig'.

Het komt wel vaker voor dat mensen bij een maximale poging toegeven aan de vorm van hun rug. Wat moet je dan op een wedstrijd? Neergooien omdat je misschien wel een beetje bolle rug hebt?

Vind het nog knap dat ze hem weet uit te strekken op een normale manier.

Terug
Naar boven