- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Techniek mag dan niet goed zijn, maar een vrouw die dat lift is gewoon goed bezig. En het erge is nog dat sommige haters hier het zelf niet trekken.

Ken anders niet veel dames die zonder riem bijna 150 deadliften.
Als jullie nou allemaal een max deadlift filmen en hier zetten, zullen we eens kijken hoe lelijk dat vrouwtje lift.
Ja klopt, sorry, moet respect hebben voor een vrouw die wordt aangemoedigd door de halve gym wanneer ze chronisch bezig is om permanent in een rolstoel te belanden.![]()
Het is een lekker wijf en behoorlijk sterk voor een vrouw, maar deze lift is gewoon lelijk hoe je het ook bekijkt.
Heb jij ooit iemand in een rolstoel zien belanden door upperback rounding?
90% van wat hier langs komt op het forum lift lelijker, maar goed dat zal aan mijn maatstaven liggen.

+1
Techniek mag dan niet goed zijn, maar een vrouw die dat lift is gewoon goed bezig. En het erge is nog dat sommige haters hier het zelf niet trekken.
ik beeld mezelf altijd in dat ik bij die 10% hoor. Hoe kan dat toch?![]()
Heb jij ooit iemand in een rolstoel zien belanden door upperback rounding?
Ik denk dat iedereen wel weet dat upperback rounding niet erg is. Maar als we het hier over hetzelfde filmpje hebben dan zie ik haar onderrug enorm bollen.

Ongeacht vorm?
Waarom niet gewoon wat minder gewicht en netjes leren liften?
Zal ik wel jaloers zijn ofzo, maar heb toch een andere definitie van 'goed bezig'.
Ja klopt, sorry, moet respect hebben voor een vrouw die wordt aangemoedigd door de halve gym wanneer ze chronisch bezig is om permanent in een rolstoel te belanden.![]()
toen ik vanochtend dit topic voor het eerst zag dacht ik... wat een onzin topic, gewoon mensen zitten uitlachen, daar doe ik niet aan mee. Toch kan ik het ook niet eens zijn met het gedeelte dat ik hier vet gemaakt heb.
Ik kan geen 150kg liften, maar op deze manier zou ik het ook niet willen.
Het is niet omdat het een vrouw is dat ze het niet goed moet doen.
Dan maar een technisch goeie lift, en bij 75 kg stoppen als dit op dit moment mijn max is. En Langzaam werken naar meer, ook als ik die 150 misschien nooit zal halen.
Maak ervan "een vrouw die goed lift is goed bezig" en ik ben het helamaal met jou eens.
Evenals "een man die goed lift is goed bezig"
Ik zeg ook niet dat het omdat het een vrouw is ze het niet goed moet doen.
Ik zeg alleen dat 315 pounds (ergens tussen de 140 en 150kg volgens mij) een gewicht is dat weinig vrouwen tillen en dus een goede prestatie.
Uiteraard is het belangrijk om een goede techniek te hebben en ik denk dat deze meid vast wel fatsoenlijker kan liften dan bij deze max effort poging.
Discussies over techniek op max effort pogingen zijn echter al uit den treure voorbij gekomen op dbb.
Voor een keertje op een wedstrijd moet dat inderdaad best kunnen. Daar heb je gelijk in.Het komt wel vaker voor dat mensen bij een maximale poging toegeven aan de vorm van hun rug. Wat moet je dan op een wedstrijd? Neergooien omdat je misschien wel een beetje bolle rug hebt?

tuurlijk wel.... je hebt ze misschien niet geventileerd, maar dat is iets anders

tuurlijk wel.... je hebt ze misschien niet geventileerd, maar dat is iets anders![]()
Ik ben zelf nog nooit gekeurd op mijn deadlift dus ga ik ook niet iemand anders beoordelen.Voor een keertje op een wedstrijd moet dat inderdaad best kunnen. Daar heb je gelijk in.
Maar kijk ook even naar al die andere crossfit filmpjes![]()
Heeft iemand het crossfit filmpje met de uneven loaded power cleans for max reps in anderhalve minuut ofzo? Had ook zo'n mooie vrouwennaam om een of andere reden, dan klinkt het minder achterlijk?