sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is eigenlijk het nut van je handen ongelijk zetten? Ik heb ze altijd gewoon allebij met de handpalmen naar binnen.
Heb jij ooit iemand in een rolstoel zien belanden door upperback rounding?
Ben daar gestopt met het filmpje..haha dat filmpje wat ik postte was pure retardness ten top, die squats gaan nog wel als je dat gewoon zo ziet maar die presses en deadlifts
ik verdedig crossfit overigens niet, maar die deadlift van de OP schokte me niet zo bijzonder erg
haha dat filmpje wat ik postte was pure retardness ten top, die squats gaan nog wel als je dat gewoon zo ziet maar die presses en deadlifts
ik verdedig crossfit overigens niet, maar die deadlift van de OP schokte me niet zo bijzonder erg

eh, ik voel me nou toch wel een pannekoek, maar gelukkig ben ik lekker anoniem op de internetz. Maar als dat lbs zijn die steeds onderin verschijnen dan squaten ze wel even 200, MP 105 en DL ie 292kg. En dat is toch behoorlijk sterk? Hoewel het me verder kneusjes lijken zijn het dan wel heel sterke kneusjes. Spotten kunnen ze ook niet en dat blije om die mislukte DL poging @ 5:00 vind ik dan ook wel vreemd voor mensen waarvan ik dan verwacht dat ze wel beter weten als ze dat soort gewichten verplaatsen.
Kan iemand hier even verder toelichting op geven? mis ik wat bij de techniek ofzo?
Zijn zeker niet slap nee, maar een shoulderpress failen en dan nog legdrive geven en schuin drukken etc, deadlifts met een rug waar een banaan jaloers op wordt en toch 20kg erbij gooien. Als dat crossfit training is?
, dacht dat ik er nog wat anders was
.
...