Fitness Seller

crossfit + pl

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

victormor

Ripped Bodybuilder
Waardering
100
Lengte
1m77
Veel motivatie is weer eindelijk terug gekomen na mijn squat assault, ik zat even in een dip omdat ik helemaal gek werd van de eentonigheid en het vaste schema gedoe. Mijn visie over het trainen is ook wat verandert, ik streef nu naar een goed balans van sterk zijn en dus niet alleen maar absolute kracht. In dit log zul je verschillende soorten trainingen zien, ik begin voor de komende tijd eerst met een powerlift/crossfit combo. Endurance heeft nu voorlopig de hoogste prioriteit.

schema
dag 1: PL (bench press + deadlift + rows)
dag 2: Metcon
dag 3: Grip + Metcon
dag 4: off
dag 5: PL (oh press + squat + rows)
dag 6: Metcon
dag 7: Grip + Metcon
dag 8: off en herhalen vanaf dag 9.

Voor de rest voer ik voortaan full squats uit en lift ik ook niet meer met een belt, ook ga ik weer vast benchen.

stats:
20 jaar
1.77m, 95kg- 18%+bf

Fullsquat: 1x210kg (zonder belt)
Bench press: 1x110kg
Deadlift: 1x250kg (met belt)
Military press: 1x80kg
Pendlay row: 3x105kg
5km run: 25min
...

Mijn eerste doel is om een 90kg bw te bereiken met een monster endurance en meer kracht.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
23-01-08

bench press
2x5x90, 3x90

deadlift
5x210

pendlay row
3x3x100

Commentaar:
- Bench press is nog even wennen.
- Deadlift was zonder belt, en vanaf nu altijd zo.

Victor beetje weinig volume zo toch, ging je ook niet trainen voor endurance in de zin van meer reps en sets?

Good to have you back, sterke deadlift nog steeds :thumbs:

Leuk schema heb je! Lijkt me dat je daar aardig wat kracht mee kan winnen.

Nice, succes met je nieuwe manier van trainen. Maar wtf is metcon? :p

Vindt je dat niet vervelend zo'n laag volume?

Veel succes man, dit gaat een leuke log worden.

Victor beetje weinig volume zo toch, ging je ook niet trainen voor endurance in de zin van meer reps en sets?

Vindt je dat niet vervelend zo'n laag volume?
De powerlift dagen zijn meer bedoelt als ME, er zal natuurlijk af en toe wat high rep shit komen maar die pl dagen zijn over het algemeen bedoelt om kracht proberen te winnen. Die metcon dagen zijn voorlopig killing genoeg :D

Good to have you back, sterke deadlift nog steeds :thumbs:

Thx!
Leuk schema heb je! Lijkt me dat je daar aardig wat kracht mee kan winnen.

Ik heb vooral met de bw oefeningen heel wat kracht gewonnen, dus dat gaat wel de goede kant op.

Nice, succes met je nieuwe manier van trainen. Maar wtf is metcon? :p
Metcon = metabolic conditioning (i.e., cardiovascular conditioning or "aerobic" conditioning). Crossfit en rosstrainingen etc.

Veel succes man, dit gaat een leuke log worden.
thx!

Laatst bewerkt:
Ik heb je vorige logs al doorgelezen, er komen hier waarschijnlijk beestige trainingen voorbij.

Godver tussen september en november heb ik ook veel van die aparte conditioning trainingen gedaan... de laatste tijd eigenlijk niet meer, een mens kan helaas niet alles doen. Machtige trainingen zijn dat wel en je wordt er heel snel droger van

Ik heb nog wel een paar leuke conditioning workouts op mn computer staan, als je wil PM ik ze wel eens door of post ik ze hier

Succes!!;)

Thx mensen!

@ locust
Post ze maar hier hoor, dan kan iedereen het meteen zien ;)

Succes man!!
Ben ook benieuwd naar die metcon-trainingen!

Succes beest! ik kijk uit naar je trainingen:)

Succes Victor!

succes victor!

Godver tussen september en november heb ik ook veel van die aparte conditioning trainingen gedaan... de laatste tijd eigenlijk niet meer, een mens kan helaas niet alles doen. Machtige trainingen zijn dat wel en je wordt er heel snel droger van

Ik heb nog wel een paar leuke conditioning workouts op mn computer staan, als je wil PM ik ze wel eens door of post ik ze hier

zou je die willen pm'en naar me? alvast bedankt.

Voor de rest voer ik voortaan full squats uit en lift ik ook niet meer met een belt, ook ga ik weer vast benchen.

stats:
20 jaar
1.77m, 95kg- 16%bf

Fullsquat: 1x210kg (zonder belt)
Bench press: 1x110kg
Deadlift: 1x250kg (met belt)
Military press: 1x80kg
Pendlay row: 3x105kg
5km run: 25min
...

Mijn eerste doel is om een 90kg bw te bereiken met een monster endurance en meer kracht.

ik ben jaloers op je fullsquat ( parallel zat geloof ik ook op 240~250?)!

veel suc6 gewenst en ik zal je log met belangstelling volgen!
;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven