Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Mijn stelling bevestigt echter de de huidige stelling, terwijl de jouwe er rechtstreeks tegenin gaat.
Lol. het gedacht dat je denkt dat een apotheker meer weet over biochemie dan een biochemicus is lichtjes verontrustend. En ik snap zeer goed het belang van CYP enzymen. Je toont hier echter geen probleem aan. AAS in hogere dosis of langere duur, tenzij specifiek hepatoxisch LEIDEN NIET TOT LEVERSCHADE, zelfs als het over jaren gaat.
Wat jij zegt is dat AAS CYP enzymen beinvloeden. Heel leuk. Maar welk probleem wil je hier mee aankaarten dat een aantoonbaar probleem is van AAS gebruik ? Zoals ik al zei, AAS beinvloeden honderden duizende processen, net als meeste bioactieve stoffen, maar veroorzaken daarom geen probleem.
Snap je het concept homeostase ? Dat het lichaam zo goed en zo kwaad mogelijk pusht om alles hetzelfde te houden ? Dus als jij zorgt dat je hoeveelheid testosterone drastisch verhoogt, dan brengt dat dingen teweeg in je lichaam, dat is onmiskenbaar, maar dat is niet noodzakelijk een probleem. Jij wil een probleem verzinnen waar er gene is.
Ok, bewijs maar dan. honderduizende bodybuilders van de jaren '50 tot nu die nooit leverproblemen hadden en al hun dokters die die verborgen leverproblemen over het hoofd gezien hebben zullen zich wel vergissen dan zeker ?
Tuurlijk, maar die belasting is ook duidelijk aantoonbaar met een bloedtest. Dus kom op, bewijzen maar.
Omdat ie er tussen zit en je hem als eerste plaatst. Dit is nu wat je altijd doet, je haalt er maar wat bij om zo veel mogelijk mensen te verwarren en te doen geloven dat je snapt waar je mee bezig bent, en dat lukt waarschijnlijk aardig als ze die studies niet snappen, maar dat pakt niet met iemand die er meer verstand van heeft dan jou. Snap je dat nu nog niet ? Ik vraag je duidelijk om iets te bewijzen en jij komt af met een waslijst van links, waarvan het merendeel geen snars te maken heeft met waarover we bezig zijn. FOCUS MAN ! of geef het gewoon op. Maakt mij niet uit.
Van mij mag jij de grote jan uithangen en doen alsof je een wetenschapper bent. Maar niet als je met mensen hun gezondheid speelt.
Opnieuw heel leuk maar :
A.niemand had het over tamoxifen
B.Het feit dat iets een invloed heeft op iets leidt niet tot gezondheidsproblemen
Heel leuke theorie. Toon mij nu maar eens waar mensen die lang en hoog AAS gebruiken leverschade hebben en geen galzuren meer aanmaken.
Denk dat je zelf beter eens wat meer zou lezen. Hoe dom ben je nu juist ?
Welk belang heeft het effect op de CYP enzymen als er geen aantoonbaar probleem is ?
Dit moet pijn doen Cools.

Maar is exact wat mij ook al op viel, en hoop vage onderzoeken posten zonder dat ze er ook maar enigzins wat te maken mee hebben.
Zit ik telkens een kartier van me tijd te verdoen om zo een studie te lezen, heeft het er weinig mee te maken

Toon dat maar eens aan dan. Ook een leuke theorie van je.

Mis ik iets ?