AndroidHealthClinic

Cruise/blast-on/off

Mijn stelling bevestigt echter de de huidige stelling, terwijl de jouwe er rechtstreeks tegenin gaat.

Lol. het gedacht dat je denkt dat een apotheker meer weet over biochemie dan een biochemicus is lichtjes verontrustend. En ik snap zeer goed het belang van CYP enzymen. Je toont hier echter geen probleem aan. AAS in hogere dosis of langere duur, tenzij specifiek hepatoxisch LEIDEN NIET TOT LEVERSCHADE, zelfs als het over jaren gaat.

Wat jij zegt is dat AAS CYP enzymen beinvloeden. Heel leuk. Maar welk probleem wil je hier mee aankaarten dat een aantoonbaar probleem is van AAS gebruik ? Zoals ik al zei, AAS beinvloeden honderden duizende processen, net als meeste bioactieve stoffen, maar veroorzaken daarom geen probleem.

Snap je het concept homeostase ? Dat het lichaam zo goed en zo kwaad mogelijk pusht om alles hetzelfde te houden ? Dus als jij zorgt dat je hoeveelheid testosterone drastisch verhoogt, dan brengt dat dingen teweeg in je lichaam, dat is onmiskenbaar, maar dat is niet noodzakelijk een probleem. Jij wil een probleem verzinnen waar er gene is.

Ok, bewijs maar dan. honderduizende bodybuilders van de jaren '50 tot nu die nooit leverproblemen hadden en al hun dokters die die verborgen leverproblemen over het hoofd gezien hebben zullen zich wel vergissen dan zeker ?

Tuurlijk, maar die belasting is ook duidelijk aantoonbaar met een bloedtest. Dus kom op, bewijzen maar.

Omdat ie er tussen zit en je hem als eerste plaatst. Dit is nu wat je altijd doet, je haalt er maar wat bij om zo veel mogelijk mensen te verwarren en te doen geloven dat je snapt waar je mee bezig bent, en dat lukt waarschijnlijk aardig als ze die studies niet snappen, maar dat pakt niet met iemand die er meer verstand van heeft dan jou. Snap je dat nu nog niet ? Ik vraag je duidelijk om iets te bewijzen en jij komt af met een waslijst van links, waarvan het merendeel geen snars te maken heeft met waarover we bezig zijn. FOCUS MAN ! of geef het gewoon op. Maakt mij niet uit.

Van mij mag jij de grote jan uithangen en doen alsof je een wetenschapper bent. Maar niet als je met mensen hun gezondheid speelt.

Opnieuw heel leuk maar :
A.niemand had het over tamoxifen
B.Het feit dat iets een invloed heeft op iets leidt niet tot gezondheidsproblemen

Heel leuke theorie. Toon mij nu maar eens waar mensen die lang en hoog AAS gebruiken leverschade hebben en geen galzuren meer aanmaken.

Denk dat je zelf beter eens wat meer zou lezen. Hoe dom ben je nu juist ?

Welk belang heeft het effect op de CYP enzymen als er geen aantoonbaar probleem is ?

Dit moet pijn doen Cools. :)

Maar is exact wat mij ook al op viel, en hoop vage onderzoeken posten zonder dat ze er ook maar enigzins wat te maken mee hebben.
Zit ik telkens een kartier van me tijd te verdoen om zo een studie te lezen, heeft het er weinig mee te maken :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat er effect is op die enzymen, maar na even snel wikipedia-en en google-en vraag ik me ook af of dat nou echt een probleem is of dat het alleen betekend dat die enzymen hun werk doen en het verder alleen maar relevant is voor interacties met andere stoffen/medicijnen die door dezelfde cyp enzymen worden behandeld.

Ik zie een voorbeeld van het anti-epileptische Phenytoin dat ook met cyp3a4 werkt, dan kan ik me voorstellen dat het niet handig is die te gebruiken terwijl je testosteron neemt. Slim dus om je dokter te vertellen wat je allemaal gebruikt als hij je medicijnen voor wil schrijven. Maar verder?

Big Cat, wat zou jij dan aanraden aan een recreatieve gebruiker die geen (wedstrijd)ambities heeft en over zijn natuurlijke limiet wilt gaan maar niet constant on wilt blijven?

Re: blast-cruise vs cycle on/off

Waarschijnlijk omdat hogere dosis op het begin alleen maar voor een snellere stijging van myostatin zorgt....
Met andere woorden sta je nog sneller stil. Beter andersom doen.... Laag beginnen, hoog eindigen. Ook minder sides.

Hou zou jij een blast van bv Test/Deca indelen, zowel met lange als korte esters?

No offence Cools, mooie informatie.
Maar tijdens mijn test-e kuur op 500mg per week heb ik leverwaardes geprikt die niets minder dan perfect waren.

Edit: misschien is het een leuk idee dat we een pot maken, iedereen wat doneert en vervolgens wat standaard kuurtjes kunnen testen op personen. Met dit geld bloedtesten doen tijdens en na de kuur om dit soort dingen te bevestigen/ontkrachten.

Leverwaardes meten ALAT, ASAT en gammaGT. Deze stijgen bij sommigen licht binnen de grenzen en bij anderen net er boven. Hangt van de werking van cyp enzymen af. Vrouwen bv. zullen sneller een stijging hebben.

500mg is gewoon goed en binnen de grenzen. Maar dosissen daarboven kunnen voor sterkere stijgingen zorgen.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Ik begrijp dat er effect is op die enzymen, maar na even snel wikipedia-en en google-en vraag ik me ook af of dat nou echt een probleem is of dat het alleen betekend dat die enzymen hun werk doen en het verder alleen maar relevant is voor interacties met andere stoffen/medicijnen die door dezelfde cyp enzymen worden behandeld.

Ik zie een voorbeeld van het anti-epileptische Phenytoin dat ook met cyp3a4 werkt, dan kan ik me voorstellen dat het niet handig is die te gebruiken terwijl je testosteron neemt. Slim dus om je dokter te vertellen wat je allemaal gebruikt als hij je medicijnen voor wil schrijven. Maar verder?

Niet alleen medicatie wordt verwerkt via deze enzymen, maar al je endogene hormonen. Vitamines, mineralen en andere stoffen in je lichaam ook.

Of het nu verwijderd wordt via je lever of nieren, alles gaat eerst langs deze enzymen.

Bij gebruik van aas wordt de verwerking van sommige stoffen verhinderden bij andere versneld.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Mijn stelling bevestigt echter de de huidige stelling, terwijl de jouwe er rechtstreeks tegenin gaat.

Lol. het gedacht dat je denkt dat een apotheker meer weet over biochemie dan een biochemicus is lichtjes verontrustend. En ik snap zeer goed het belang van CYP enzymen. Je toont hier echter geen probleem aan. AAS in hogere dosis of langere duur, tenzij specifiek hepatoxisch LEIDEN NIET TOT LEVERSCHADE, zelfs als het over jaren gaat.

Wat jij zegt is dat AAS CYP enzymen beinvloeden. Heel leuk. Maar welk probleem wil je hier mee aankaarten dat een aantoonbaar probleem is van AAS gebruik ? Zoals ik al zei, AAS beinvloeden honderden duizende processen, net als meeste bioactieve stoffen, maar veroorzaken daarom geen probleem.

Snap je het concept homeostase ? Dat het lichaam zo goed en zo kwaad mogelijk pusht om alles hetzelfde te houden ? Dus als jij zorgt dat je hoeveelheid testosterone drastisch verhoogt, dan brengt dat dingen teweeg in je lichaam, dat is onmiskenbaar, maar dat is niet noodzakelijk een probleem. Jij wil een probleem verzinnen waar er gene is.

Ok, bewijs maar dan. honderduizende bodybuilders van de jaren '50 tot nu die nooit leverproblemen hadden en al hun dokters die die verborgen leverproblemen over het hoofd gezien hebben zullen zich wel vergissen dan zeker ?

Tuurlijk, maar die belasting is ook duidelijk aantoonbaar met een bloedtest. Dus kom op, bewijzen maar.

Omdat ie er tussen zit en je hem als eerste plaatst. Dit is nu wat je altijd doet, je haalt er maar wat bij om zo veel mogelijk mensen te verwarren en te doen geloven dat je snapt waar je mee bezig bent, en dat lukt waarschijnlijk aardig als ze die studies niet snappen, maar dat pakt niet met iemand die er meer verstand van heeft dan jou. Snap je dat nu nog niet ? Ik vraag je duidelijk om iets te bewijzen en jij komt af met een waslijst van links, waarvan het merendeel geen snars te maken heeft met waarover we bezig zijn. FOCUS MAN ! of geef het gewoon op. Maakt mij niet uit.

Van mij mag jij de grote jan uithangen en doen alsof je een wetenschapper bent. Maar niet als je met mensen hun gezondheid speelt.

Opnieuw heel leuk maar :
A.niemand had het over tamoxifen
B.Het feit dat iets een invloed heeft op iets leidt niet tot gezondheidsproblemen

Heel leuke theorie. Toon mij nu maar eens waar mensen die lang en hoog AAS gebruiken leverschade hebben en geen galzuren meer aanmaken.

Denk dat je zelf beter eens wat meer zou lezen. Hoe dom ben je nu juist ?

Welk belang heeft het effect op de CYP enzymen als er geen aantoonbaar probleem is ?

Ik wacht nog altijd op een onderzoek dat aantoont dat primo een zwak anabool is ;) Toon dat maar eens aan dan. Ook een leuke theorie van je.

Een apotheker zijn studie is wat uitgebreider ivm toxicologie en farmacologie.

Er zijn genoeg gevallen van leverwaardes die stijgen door aas gebruik. Het is zo dat bb meestal een mengeling van orals en injects gebruiken, dus moeilijk aan te tonen dat dit door injects alleen kan. En de linken worden meestal ook niet gelegd omdat meesten niet uitkomen voor hun gebruik.

Daarom kijk ik naar de belasting op de lever van een middel. En dan spreek je van inhibitors of inductors van cyp enzymen. Kan genoeg voorbeelden plaatsen van medicatie die niet direct toxisch zijn, maar wel belastend voor de lever omdat het sterke inhibitors of inductors zijn. En dat zal ik ook doen.

Er is wel onderzoek dat stijgingen van ALAT, ASAT en zelfs gammaGT aantoont. Die zal ik zo plaatsen, ook van middelen zoals nandrolone.

Ik zal ook case study's plaatsen van gevallen met cholestase door aas gebruik.

Ik verwacht dat jij dan ook bewijst dat primo een zwak anabool is. Want je roept maar om bewijzen terwijl je er zelf geen voorlegt.

Laatst bewerkt:
Cools wanneer geef je het eindelijk op

:D

Niet alleen medicatie wordt verwerkt via deze enzymen, maar al je endogene hormonen. Vitamines, mineralen en andere stoffen in je lichaam ook.

Of het nu verwijderd wordt via je lever of nieren, alles gaat eerst langs deze enzymen.

Bij gebruik van aas wordt de verwerking van sommige stoffen verhinderden bij andere versneld.
Zou je hier een korte omschrijving of wat specifieke voorbeelden van kunnen geven?

Bijvoorbeeld welke vitamines/mineralen hierdoor benadeeld kunnen worden, en wat de voornaamste negatieve gevolgen zouden zijn van die langdurige invloed op andere endogene hormonen?

Iets in de trend van huid- of zicht problemen door beinvloeding van vitamine a/d/mineralen en oestrogeen. Ik verzin maar even wat, maar ik bedoel dingen die je echt in de praktijk zou kunnen ervaren. Voor mij zijn studies naar die enzymwaardes te exact, en uitspraken als 'herstel wordt moeilijker' weer te algemeen. :)

edit: oh of hart- en bloeddruk issues?

Laatst bewerkt:

Voor de, wat ? Tienduizendste keer al ? Welke vitaminen, mineralen, hormonen ? Wat is de impact ? Waar is het gezondheidsrisico ? Waarom hebben 60 jaar bloedtests nooit een afwijking vertoond in mineralen, vitaminen of "andere stoffen".

Je zegt absoluut niks. Wees concreet.

Ik wacht nog altijd op een onderzoek dat aantoont dat primo een zwak anabool is ;) Toon dat maar eens aan dan. Ook een leuke theorie van je.

Het is geen theorie, dat is gewoon feit, dat kan elke AAS gebruiker je beamen (de echte dan, niet degene die 250 test en 200 primo gebruiken of Var only kuurtjes doen).

Een apotheker zijn studie is wat uitgebreider ivm toxicologie en farmacologie.

Niet echt, ik zat samen met die van de pharma voor de lessen toxico, dus voor zover ik weet hebben ze hetzelfde examen gedaan als ik.

vertel eens wat meer over jou studies ...

Er zijn genoeg gevallen van leverwaardes die stijgen door aas gebruik. Het is zo dat bb meestal een mengeling van orals en injects gebruiken, dus moeilijk aan te tonen dat dit door injects alleen kan. En de linken worden meestal ook niet gelegd omdat meesten niet uitkomen voor hun gebruik.

Wat een hoop bullshit. In elke case study wordt zelfs heel precies uitgelegd wat er gebruikt werd. Toon mij er een waar er geen directe hepatoxiciteit is die toch verhoogde leverwaardes had. 1tje maar. Ik vraag dit niet om moeilijk te doen, ik vraag dit omdat letterlijk GEEN ENKELE AAS gebruiker dit OOIT heeft voor gehad. Je verzint gewoon neveneffecten om je eigen incompetentie goed te praten.

Daarom kijk ik naar de belasting op de lever van een middel. En dan spreek je van inhibitors of inductors van cyp enzymen. Kan genoeg voorbeelden plaatsen van medicatie die niet direct toxisch zijn, maar wel belastend voor de lever omdat het sterke inhibitors of inductors zijn. En dat zal ik ook doen.

Ok, is een van die stoffen een injecteerbaar AAS zonder directe hepatoxiciteit ? To the point man. Niet meer proberen van onderwerp te veranderen. Niemand wil horen over tamoxifen of andere medicatie. We hebben het over AAS en AAS alleen. Als je je niet aan het onderwerp kan houden, kap er dan aub mee.

Ik verwacht dat jij dan ook bewijst dat primo een zwak anabool is. Want je roept maar om bewijzen terwijl je er zelf geen voorlegt.

Ik roep om bewijzen omdat je letterlijk elke ervaring van de laatste 60 jaar tegenspreekt. Ik zeg enkel wat elke AAS gebruiker al weet. Er is een klein verschil.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Cools wanneer geef je het eindelijk op

Denk dat het een verloren zaak heeft. Ofwel is hij een randdebiel ofwel heeft hij extreme ADHD. Je moet alles tien keer uitleggen en dan nog probeert hij continu van onderwerp te veranderen. Hij heeft een ziekelijke neiging om zijn wangedrag te verantwoorden. Dit soort individuen zijn het laagste van het laagste.

Hier is al een deel. Deze avond post ik nog meer. Moet een deel nog terug vinden en van een paar de full texten nog opzoeken gezien het al paar jaar geleden is.

Niet gemakkelijk trouwens gezien studies waarbij ook orale anabolen zijn gebruikt niet bruikbaar zijn. Ik kan dit wel aantonen door studies te plaatsen van niet direct toxische medicatie die toch de lever belasten en soortgelijke problemen kunnen veroorzaken.

Voorlaatste studie laat alleen stijgingen in leverenzymen zien (alhoewel binnen de waardes).

Mastabol induced acute cholestasis: A case report
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3612572/

A Non-C17-Alkylated Steroid and Long-term Cholestasis
http://annals.org/article.aspx?articleid=1077473

p53 and Bcl-2expression in response to boldenone induced liver cells injury.
http://www.researchgate.net/publica...ponse_to_boldenone_induced_liver_cells_injury

Androgenic steroid effects on liver and red cells.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1478211/

Large Hepatic Hematoma and Intraabdominal Hemorrhage Associated with Abuse of Anabolic Steroids
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199904083401420

Wat meer info over mechanisme hepatoxiciteit ook

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hepatotoxiciteit

Activering van sommige enzymen in het cytochroom P450 systeem, zoals CYP2E1 leiden eveneens tot oxydatieve stress.[8] Beschadiging van de hepatocyt (levercel) en de cellen van de galgang leiden tot ophoping van galzuren, in de lever. Hierdoor ontstaat weer verdere leverbeschadiging.

Mechanisms of hepatotoxicity.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1511529

Rifampicine is een mooi voorbeeld van niet toxische inductors die cholestase kunnen veroorzaken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rifampicin

Nandrolone kan dit dus ook, net zoals andere aas. Alhoewel het ook een inhibitor is van specifieke enzymen.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19601874

Hepatoxiciteit door niet gealkyleerde aas komt dus door inductie en remming van bepaalde cyp enzymen. Eerst onstaat er cholestase waardoor er schade aan de levercellen kan ontstaan.

Dit is allemaal dosis en lengte afhankelijk.

Laatst bewerkt:
Denk dat het een verloren zaak heeft. Ofwel is hij een randdebiel ofwel heeft hij extreme ADHD. Je moet alles tien keer uitleggen en dan nog probeert hij continu van onderwerp te veranderen. Hij heeft een ziekelijke neiging om zijn wangedrag te verantwoorden. Dit soort individuen zijn het laagste van het laagste.

:roflol:

Hou zou jij een blast van bv Test/Deca indelen, zowel met lange als korte esters?
Ik zou nooit DECA gebruiken :D
En ook geen korte esthers trouwens.

Mijn laatste kuur zag er bijv zo uit:
1-9 4iu Hygetropin(.cn) (daarna 2iu)

1-9 50mg Provi

Week 1 250mg TestE + 100mg Primo
Week 2-4 500mg TestE + 200mg Primo
Week 5-6 750mg TestE + 200mg Primo
Week 7-8 1000mg TestE + 200mg Primo

Alleen kan je ipv primo iets anders toevoegen wat bij je dieet en je doelstelling past. (en deze ook nog verhogen)
Dit werkt voor mij het beste voor een geleidelijke groei curve en zo min mogelijk sides.

Zou je hier een korte omschrijving of wat specifieke voorbeelden van kunnen geven?

Bijvoorbeeld welke vitamines/mineralen hierdoor benadeeld kunnen worden, en wat de voornaamste negatieve gevolgen zouden zijn van die langdurige invloed op andere endogene hormonen?

Iets in de trend van huid- of zicht problemen door beinvloeding van vitamine a/d/mineralen en oestrogeen. Ik verzin maar even wat, maar ik bedoel dingen die je echt in de praktijk zou kunnen ervaren. Voor mij zijn studies naar die enzymwaardes te exact, en uitspraken als 'herstel wordt moeilijker' weer te algemeen. :)

edit: oh of hart- en bloeddruk issues?

Dan moet je zien waar het middel een inhibitor of een inductor van is. Androgenen hebben sowieso al effect op het aromatase enzym (cyp enzym ook), het is een inductor. Hierdoor versnelt aromatase.

Voor de rest is het moeilijk te zeggen gezien effecten op cyp enzymen dosisafhankelijk kunnen zijn. Bv. testosteron kan een inhibitor of inductor zijn van cyp3a4.

Dus het kan de metabolisatie van bepaalde hormonen of stoffen remmen of versnellen. De uiteindelijke effecten zijn moeilijk te beoordelen. Maar er is wel duidelijk een verstoring in de metabolisatie van verschillende stoffen dan.

Ik zal dit wel eens verder bekijken.

Is het fout dat ik hier opgewonden van word? :-)

Is het fout dat ik hier opgewonden van word? :-)

Je bedoelt dat je met een stijve piemol zit?

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Dan moet je zien waar het middel een inhibitor of een inductor van is. Androgenen hebben sowieso al effect op het aromatase enzym (cyp enzym ook), het is een inductor. Hierdoor versnelt aromatase.

Voor de rest is het moeilijk te zeggen gezien effecten op cyp enzymen dosisafhankelijk kunnen zijn. Bv. testosteron kan een inhibitor of inductor zijn van cyp3a4.

Dus het kan de metabolisatie van bepaalde hormonen of stoffen remmen of versnellen. De uiteindelijke effecten zijn moeilijk te beoordelen. Maar er is wel duidelijk een verstoring in de metabolisatie van verschillende stoffen dan.

lol

Mastabol induced acute cholestasis: A case report

"Mastabol is an injectable, 17 beta hydroxyl compound with no alpha alkyl groups at the 17 carbon position. As such, it has been reported to have little potential toxic effects on the liver. This is the first known reported case of Mastabol-induced cholestatic liver injury. "

Lijkt me geeneens duidelijk dat het de oorzaak was dus, gezien dit letterlijk de enige persoon in de wereld blijkt die dit ooit heeft voorgehad.

A Non-C17-Alkylated Steroid and Long-term Cholestasis

Niet zeker wat hier fout loopt maar hij geeft me een rubriek met lezersbrieven waar ze praten over catheterisatie en CPR bij een vent van 82 ? :p Mis ik iets ?

p53 and Bcl-2expression in response to boldenone induced liver cells injury.

Dat jij deze eruit zou kiezen was zo'n beetje te verwachten :p De lead researcher, Tousson, is er eentje zoals jij :p Hij voerde als enige een reeks obscure tests uit met boldenone op konijnen. Als je een medline search voor boldenone doet dan merk je dat de eerste 7 resultaten allemaal van dezelfde auteur en dezelfde aard zijn. Hij doet het ook een beetje zoals jou. Hij toont veranderingen aan in p53 en BCl zonder op een probleem te wijzen, en zegt dan dat mensen voorzichtig moeten zijn voor iets wat geen probleem is. De specifieke wijzigingen zien er mijns inziens bijzonder voordelig uit aangezien ze net leverhypertrofie tegenwerken. Misschien moeten we allemaal boldenone gaan nemen om onze lever te verbeteren ? Ga ik hier iets te snel mss ? Tuurlijk, net zoals het even idioot is het omgekeerde aan te nemen.

Androgenic steroid effects on liver and red cells.

"The mean values of serum alanine aminotransferase, alkaline phosphatase and gamma-glutamyltransferase were and remained within normal range in both groups, although those of the study group were higher. The mean values of serum aspartate aminotransferase exceeded the normal range (56 U/l, at highest) but this may be of muscular rather than hepatic origin because of the severe training."

Bovenop het feit dat hier niet vermeld wordt welke AAS gebruikt worden, wat gezegd wordt toch wijst op gebruik van orale producten.

Large Hepatic Hematoma and Intraabdominal Hemorrhage Associated with Abuse of Anabolic Steroids

Mesterolone is hepatoxisch, dat weten we uit Figueroa RB, 1972 ; Kruskemper HL en Morgner KD, 1968 ; Pohle HD, 1966.

Wat meer info over mechanisme hepatoxiciteit ook

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hepatotoxiciteit

Activering van sommige enzymen in het cytochroom P450 systeem, zoals CYP2E1 leiden eveneens tot oxydatieve stress.[8] Beschadiging van de hepatocyt (levercel) en de cellen van de galgang leiden tot ophoping van galzuren, in de lever. Hierdoor ontstaat weer verdere leverbeschadiging.

Mechanisms of hepatotoxicity.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1511529

Rifampicine is een mooi voorbeeld van niet toxische inductors die cholestase kunnen veroorzaken.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rifampicin

Nandrolone kan dit dus ook, net zoals andere aas. Alhoewel het ook een inhibitor is van specifieke enzymen.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19601874

En uiteraard weer de obligate resem zever. Leer jij alles van wikipedia mss ? Ik kan je anders enkele deftige boeken aanraden over biochemie ook hoor.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Jij krijgt er hoofdpijn van ? :p Ik begin men verstand een beetje in vraag te trekken dat ik hier blijf men tijd insteken.

Ik hoop maar dat het toch tenminste iemand wat inzichten bied.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

Jij krijgt er hoofdpijn van ? :p Ik begin men verstand een beetje in vraag te trekken dat ik hier blijf men tijd insteken.

Ik kan de hele discussie nog wel 10x lezen voordat ik alles begrijp, maar wel erg interessant, thnx.

Re: blast-cruise vs cycle on/off

Je bedoelt dat je met een stijve piemol zit?

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

lol

Weg is mijn libidodip, waarschijnlijk geïnduceerd door een overmatige hepatoxische aromatisatie van de cyp inhibitor, met de alombekende bloeddrukverhoging ter hoogte van de penis muscularis als gevolg :-)

Hehe 't is leuk om te lezen maar idd, snap ook niet dat je je tijd eraan verdoet :p Cools blijft toch zijn 250/200 kuur aanraden en een heleboel zullen hem volgen want tja, als je niet kuurt hoor je er niet bij maar pfoe, straks krimpt je pikkie of ben je ineens keibuff, dus vooral geen fatsoenlijke kuur erin jassen.

Die Mastabol induced acute cholestasis rust wel erg op of de patient reported history 100% klopt, en dat zou dan het eerste bekende geval hiervan zijn... misschien heb ik teveel House gekeken maar heb er nogal twijfels bij.

Die Androgenic steroid effects on liver and red cells is met dbol en winstrol. dan had ik wel een test only controle groep willen zien. en als de waardes alsnog binnen de norm vielen valt schade van oral gebruik zelfs mee?

Anderen begrijp ik niet helemaal goed of kan ik niet genoeg van lezen.

Een verstoring van metabolisatie van endogene hormonen is toch te verwachten als onderdeel van self-regulatie daarvan?

Kan me ook voorstellen dat sommige vitamines en mineralen meer of minder nodig zijn met hoge hoeveelheden testosteron en dat die enzymwaardes duiden op activiteit daaromheen, misschien zelfs juist gewenste activiteit zoals verhoogd omzet van mineralen voor sterkere spieren en botten?

Terug
Naar boven