AndroidHealthClinic

Cruise/blast-on/off

Dus Oxy icm Mast en Tren = win? Had ik dat nou maar eerder geweten :(

Je bent niet alleen hoor, ik weet het zelf nog maar een jaar ;) Maar ja, laatste vier weken oxy blaast je droog helemaal op en je wordt enorm dens. Naar een shoot of wedstrijd werken met die compounds is win. Mijn ondertussen stilaan bekende favoriete kuur nemend zou je test verlagen, EQ erin smijten, T3 verhogen naar 50 µg, 3 weken op voorhand je GH stoppen en de laatste 4 weken 100 mg oxy per dag nemen.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Thx! AAS-topic van het jaar als je mij vraagt :thumbup::thumbup::thumbup:

(Al ben ik zelf wel fan van dien natte test/deca zooi)

Ja ik zeg het, het is niet omdat ik veel weet en de lit over AAS goed ken dat ik geen bias heb he :p Ik moet bekennen dat ik Deca HAAT en dat komt omdat het erg oncontroleerbaar is (estrogeen op een manier die niet te stoppen valt) en omdat het nog veel negatieve kantjes heeft voor mensen die cyclen, maar dat als je blast en cruised dat dat tweede argument uiteraard wegvalt. Als het eerste argument dan op jou niet erg van toepassing is dan is er eigenlijk helemaal niets mis met Deca, maar ik moet er niet van en dat zal wel altijd zo blijven. Ik ben iemand die ook snel uitvlakt, en dan houd je al niet zo van de "wet" compounds.

Met die achterlijke bedragen die zogenaamde "personal trainers" tegenwoordig al vragen.

Kan jij zekerste weten voor je advies alleen al een bijdrage vragen, weet zeker dat mensen het 't geld waard vinden, je komt niet met zomaar iets en dat toont.

Je kan altijd klein beginnen en kijken waar je uit komt, toch? ;) wss zou je donaties kunnen ontvangen mocht je een project zoals een AAS Bijbel aankondigen.

"If you're good at something, never do it for free" :D
Ik moet er ooit eens iets uithalen om wat projecten te bekostigen, maar er is letterlijk niks waar ik mensen geld voor durf vragen :p Ik ben nogal soft op dat vlak.

crowdfunding niks voor je?
Ik wil wel wat inleggen als je zo'n bijbel maakt :D

Re: blast-cruise vs cycle on/off

Je bent niet alleen hoor, ik weet het zelf nog maar een jaar ;) Maar ja, laatste vier weken oxy blaast je droog helemaal op en je wordt enorm dens. Naar een shoot of wedstrijd werken met die compounds is win. Mijn ondertussen stilaan bekende favoriete kuur nemend zou je test verlagen, EQ erin smijten, T3 verhogen naar 50 µg, 3 weken op voorhand je GH stoppen en de laatste 4 weken 100 mg oxy per dag nemen.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Ja ik zeg het, het is niet omdat ik veel weet en de lit over AAS goed ken dat ik geen bias heb he :p Ik moet bekennen dat ik Deca HAAT en dat komt omdat het erg oncontroleerbaar is (estrogeen op een manier die niet te stoppen valt) en omdat het nog veel negatieve kantjes heeft voor mensen die cyclen, maar dat als je blast en cruised dat dat tweede argument uiteraard wegvalt. Als het eerste argument dan op jou niet erg van toepassing is dan is er eigenlijk helemaal niets mis met Deca, maar ik moet er niet van en dat zal wel altijd zo blijven. Ik ben iemand die ook snel uitvlakt, en dan houd je al niet zo van de "wet" compounds.

Ik weet niet waarom maar net zoals bij primo heb ik een enorm "feel good"-gevoel bij deca. Kan er beregoed op trainen en ****ed totaal niet met mijn mind zoals Tren dat doet. Maar net omdat het zo ****ing nat is beperk ik het liever qua duur. En ik cycle voorlopig nog on en off maar heb nul komma nul moeilijker herstel gehad met deca. En een normale hoeveelheed ai's volstaat bij mij om test/decagyno tegen te gaan.

Met die achterlijke bedragen die zogenaamde "personal trainers" tegenwoordig al vragen.

Kan jij zekerste weten voor je advies alleen al een bijdrage vragen, weet zeker dat mensen het 't geld waard vinden, je komt niet met zomaar iets en dat toont.

Je kan altijd klein beginnen en kijken waar je uit komt, toch? ;) wss zou je donaties kunnen ontvangen mocht je een project zoals een AAS Bijbel aankondigen.

"If you're good at something, never do it for free" :D

Ik weet het, maar ik kan het gewoon niet om een of andere reden :p Er zijn PT's zat die veel geld vragen en geen resultaat boeken, en toch heb ik dan weer zoiets dat ik er geen geld voor durf vragen tenzij het resultaat al geboekt is. Maar dan ben je afhankelijk van goeie wil en daar is er ook niet veel van :p

Ik dacht mss aan een newsletter, als ik daar maandelijks een kleine bijdrage voor zou kunnen vragen, dat zou haalbaar zijn, maar ok, kruipt veel werk in, en kunt ook niet veel vragen voor een artikeltje of 3.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

crowdfunding niks voor je?
Ik wil wel wat inleggen als je zo'n bijbel maakt :D

Het concept is me vreemd, helaas :p

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

alles wat je moet weten staat al in de gh15 bible :) op bb vlak dan

I beg to differ. Ik wil geen afbreuk doen aan de hoeveelheid belangrijke ervaring die GH15 in de schaal werpt, ben er zelf lid van en ik vertoef er graag, maar wat ik biedt is toch nog iets heel anders. Ik kan GH15 niet vervangen, maar hij mij ook niet ;)

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Ik weet niet waarom maar net zoals bij primo heb ik een enorm "feel good"-gevoel bij deca. Kan er beregoed op trainen en ****ed totaal niet met mijn mind zoals Tren dat doet. Maar net omdat het zo ****ing nat is beperk ik het liever qua duur. En ik cycle voorlopig nog on en off maar heb nul komma nul moeilijker herstel gehad met deca. En een normale hoeveelheed ai's volstaat bij mij om test/decagyno tegen te gaan.

Meeste mensen zijn ook niet zo gevoelig aan estrogeen, in de zin van gyno dan. Als je het extra water verdraagt, no problem. Ervaring telt voor veel, zoals ik zeg, zolang je het gezond houd en luistert naar je lichaam. Primo, zoals ondertussen wel duidelijk is, is ook iets wat ik niet zou gebruiken wegens te zwak (kan voor de helft een extra mil tren of test zetten) Maar ik ga ook niets anders "voelen" van primo dan van test, mast, bold, wat dan ook. Enkel tren "merk" ik, maar dat is dan ook het enige. En dat merkt iedereen :p

Het is denk ik heel persoonlijk hoe je op een bepaalde compound reageert, of combinatie van middelen. Zo heb ik bij 250/400 test/tren echt een mega mindset, train als een beest etc. Enige grote nadeel is dat ik echt onwijs moe word op tren-e.

Daarnaast word ik op test/deca echt enorm agressief, met name in het verkeer :(
Ben wel echt een stuk fitter, dat dan weer wel..

Wat ik mij afvraag m.b.t. hepatotoxiciteit van AAS (nu toch iedereen vragen aan het stellen is :)); is dit niet 'n directe functie van androgene activiteit in de hepatocyten? Immers; de steroiden die niet hepatotoxisch zijn worden makkelijk gemetaboliseerd door de lever, degene die dit niet worden zijn dit wel. En in deze laatste categorie zie je dan weer dat androgenen die een sterkere intrinsieke activiteit vertonen ook weer direct hepatotoxischer zijn (methyltrienolone) dan degene die dit niet zijn (oxandrolon). Verder dan nog het gegeven van primo die oraal beschikbaar is, maar eigenlijk niet hepatotoxisch is doordat het 1) geen sterk androgeen is, en 2) alsnog een stuk makkelijker gemetaboliseerd wordt door de lever dan de 17aa's (en bijgevolg ook een lagere biologische beschikbaarheid oraal).

De chemische structurele verschillen vertalen zich naar meer androgene potentie dan wel orale biologische beschikbaarheid (samengenomen: androgene activiteit in de hepatocyten) en bijgevolg hepatotoxiciteit.

Wat ik mij afvraag m.b.t. hepatotoxiciteit van AAS (nu toch iedereen vragen aan het stellen is :)); is dit niet 'n directe functie van androgene activiteit in de hepatocyten? Immers; de steroiden die niet hepatotoxisch zijn worden makkelijk gemetaboliseerd door de lever, degene die dit niet worden zijn dit wel. En in deze laatste categorie zie je dan weer dat androgenen die een sterkere intrinsieke activiteit vertonen ook weer direct hepatotoxischer zijn (methyltrienolone) dan degene die dit niet zijn (oxandrolon). Verder dan nog het gegeven van primo die oraal beschikbaar is, maar eigenlijk niet hepatotoxisch is doordat het 1) geen sterk androgeen is, en 2) alsnog een stuk makkelijker gemetaboliseerd wordt door de lever dan de 17aa's (en bijgevolg ook een lagere biologische beschikbaarheid oraal).

De chemische structurele verschillen vertalen zich naar meer androgene potentie dan wel orale biologische beschikbaarheid (samengenomen: androgene activiteit in de hepatocyten) en bijgevolg hepatotoxiciteit.

Staat mooi stukje over in Vida :) Hoe moeilijker het te metaboliseren is, doorgaans hoe toxischer het wordt. Metribolone wordt als onmetaboliseerbaar beschouwd, het voornaamste afgescheiden metaboliet is metribolone. Zelfde met pakweg superdrol, waar de twee methyl groepen te twee voornaamste metabole operaties wegnemen.

Het geval oxandrolone zou je dan weer gelijk kunnen geven, want veel van oxandrolone wordt ook ongematboliseerd uitgescheiden, maar is niet extreem hepatoxisch, waarschijnlijk omdat het lage activiteit vertoont en dus als minder gevaarlijk wordt beschouwd.

Laatst bewerkt:
Staat mooi stukje over in Vida :) Hoe moeilijker het te metaboliseren is, doorgaans hoe toxischer het wordt. Metribolone wordt als onmetaboliseerbaar beschouwd, het voornaamste afgescheiden metaboliet is metribolone. Zelfde met pakweg superdrol, waar de twee methyl groepen te twee voornaamste metabole operaties wegnemen.

Het geval oxandrolone zou je dan weer gelijk kunnen geven, want veel van oxandrolone wordt ook ongematboliseerd uitgescheiden, maar is niet extreem hepatoxisch, waarschijnlijk omdat het lage activiteit vertoont en dus als minder gevaarlijk wordt beschouwd.
Wou net reageren; oxandrolons primaire metaboliet is... oxandrolon :D

En ik moet de rol weer lossen...:-)

De redenering van XXL kan ik nog net volgen maar van moment dat superdrol er bij betrokken wordt snap ik het niet meer. Ik ging er altijd vanuit dat de methyl groepen zorgde voor het moeilijk af te breken maar als je kijkt naar androgeen/anabool ratio blijkt het toch niet zo androgeen te zijn ?

Dus link met androgeen en levertoxisch is dus niet toepasbaar met pak weg superdrol ?

De redenering van XXL kan ik nog net volgen maar van moment dat superdrol er bij betrokken wordt snap ik het niet meer. Ik ging er altijd vanuit dat de methyl groepen zorgde voor het moeilijk af te breken maar als je kijkt naar androgeen/anabool ratio blijkt het toch niet zo androgeen te zijn ?

Dus link met androgeen en levertoxisch is dus niet toepasbaar met pak weg superdrol ?
Anabole : androgene ratio zegt vrij weinig over de androgene activiteit in de lever als het daardoor niet/nauwelijks gemetaboliseerd kan worden.

Je zou m'n hersenspinsel versimplificeerd kunnen weergeven als:
hepatotoxiciteit index = hoeveelheid substantie * biologische beschikbaarheid * androgene activiteit hepatocyte

Note: ik ken al die designer roids niet, en superdrol eerlijk gezegd ook niet :o

Laatst bewerkt:
ah oke, dan hoop ik het nu wat beter te kunnen volgen en begrijpen !

Ik hoop het ook, maar ik ben in elk geval weer gemotiveerd met de materie bezig ;)

Het is hier toch al vragenuurtje. Denk dat je met 100 vragen nog niet zoveel van het topic afwijkt als een halve post van Cools ;) Zal veel van dosis en individuele gevoeligheid afhangen, en of je al dan niet je insuline dicht bij je GH zet of niet. Ik denk als je 10 IU GH zet en er redelijk gevoelig aan bent dat je dan hoge carbs vermijd, of best je insuline samen zet met je GH.

Nee zonder gebruik van insuline. Dus resumerend..als je hgh zet dien je dan rondom de inname rekening te houden met carbs te eten? Er gaan wat theorieën de ronde dat je dan diabetes kunt ontwikkelen. Is dit onzin of is het ergens op gestaafd?

Man je kan wel een eigen topic hier hebben. "Vraag het aan..Big Cat." :)

nee zonder gebruik van insuline. Dus resumerend..als je hgh zet dien je dan rondom de inname rekening te houden met carbs te eten? Er gaan wat theorieën de ronde dat je dan diabetes kunt ontwikkelen. Is dit onzin of is het ergens op gestaafd?

man je kan wel een eigen topic hier hebben. "vraag het aan..big cat." :)

+1

Q&A with undercoverPro ;)

Nee zonder gebruik van insuline. Dus resumerend..als je hgh zet dien je dan rondom de inname rekening te houden met carbs te eten? Er gaan wat theorieën de ronde dat je dan diabetes kunt ontwikkelen. Is dit onzin of is het ergens op gestaafd?

Nee, zo'n vaart zal het niet lopen :p Je bloedsuikerspiegel kan wel wat oplopen dan, dus ik zou nu ook geen grote hoeveelheden carbs dan gaan plannen.

Man je kan wel een eigen topic hier hebben. "Vraag het aan..Big Cat." :)

Misschien kan een mod het topic hernoemen ;)

EDIT : lol, hebben ze het nu wel echt gedaan ook :p

Laatst bewerkt:
Nee, zo'n vaart zal het niet lopen :p Je bloedsuikerspiegel kan wel wat oplopen dan, dus ik zou nu ook geen grote hoeveelheden carbs dan gaan plannen.

Ah ok dank voor je antwoord. Zit dus een klein beetje een kern van waarheid in. In zoverre dat het niet echt kwaad kan maar beetje rekening mee houden dus. Tenminste zo redeneert mijn simpele gedachte..

Misschien kan een mod het topic hernoemen ;)

Gewoon gedaan ook!

Veels te blij dat je je hier weer laat zien.:thumbs:

Ah ok dank voor je antwoord. Zit dus een klein beetje een kern van waarheid in. In zoverre dat het niet echt kwaad kan maar beetje rekening mee houden dus. Tenminste zo redeneert mijn simpele gedachte..

Ja, als iets je insuline remt lijkt het inderdaad logisch dat je geen Cell-tech gaat drinken erna :p

Gewoon gedaan ook!

Veels te blij dat je je hier weer laat zien.:thumbs:

Ik zag het al :p gaat dat mensen even verwarren als ze die eerste post zien :p

Terug
Naar boven