- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
Dus Oxy icm Mast en Tren = win? Had ik dat nou maar eerder geweten![]()
Je bent niet alleen hoor, ik weet het zelf nog maar een jaar
Maar ja, laatste vier weken oxy blaast je droog helemaal op en je wordt enorm dens. Naar een shoot of wedstrijd werken met die compounds is win. Mijn ondertussen stilaan bekende favoriete kuur nemend zou je test verlagen, EQ erin smijten, T3 verhogen naar 50 µg, 3 weken op voorhand je GH stoppen en de laatste 4 weken 100 mg oxy per dag nemen.---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
Thx! AAS-topic van het jaar als je mij vraagt
(Al ben ik zelf wel fan van dien natte test/deca zooi)
Ja ik zeg het, het is niet omdat ik veel weet en de lit over AAS goed ken dat ik geen bias heb he
Ik moet bekennen dat ik Deca HAAT en dat komt omdat het erg oncontroleerbaar is (estrogeen op een manier die niet te stoppen valt) en omdat het nog veel negatieve kantjes heeft voor mensen die cyclen, maar dat als je blast en cruised dat dat tweede argument uiteraard wegvalt. Als het eerste argument dan op jou niet erg van toepassing is dan is er eigenlijk helemaal niets mis met Deca, maar ik moet er niet van en dat zal wel altijd zo blijven. Ik ben iemand die ook snel uitvlakt, en dan houd je al niet zo van de "wet" compounds.

op bb vlak dan