AndroidHealthClinic

crx tunen

-jeffrey-

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
92kg
ik heb vanmiddag een honda crx 1.6i dohc gekocht met de bedoeling om m helemaal uit te bouwen..

alleen nu heb ik wel een paar ideeen maar kheb niet echt iets in gedachten..misschien dat jullie nog mooie foto`s hebben van uitgebouwde crx`jes of gewoon een paar ideeen :D

• Topic Starter Topic Starter
thanks bro :thumbs:

-jeffrey- zei:
ik heb vanmiddag een honda crx 1.6i dohc gekocht met de bedoeling om m helemaal uit te bouwen..

alleen nu heb ik wel een paar ideeen maar kheb niet echt iets in gedachten..misschien dat jullie nog mooie foto`s hebben van uitgebouwde crx`jes of gewoon een paar ideeen :D

Lol ik heb zelf ook n CRX DOHC. Ben nog bezig met uitbouwen. Heb wel een achterspoiler, 'witte' achterlichten, dikke einddemper + powerfilter Moet nu nog n Fast&Furious type bumper eronder zetten, had die al gekocht maar moet nog gespoten worden.

Ik zal s n foto maken en kan je m wel mailen dan....mss dat je er wat aan hebt.

een bekende van me die doet niks anders als honda`s uitbouwen :D dus ik ga er zelf niet aan kloten..ik ga gewoon een beetje kijken wat ik graag wil en dan laat ik er door hem een showauto van maken :)

zo iets zal t gaan worden:

maar dan nog iets met zwarte vlammen over de zijkanten

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Achterkant is net een blok hout man, van die foto's. Ik heb vettere zien rijden. Maar goed das mijn mening dan.

Koop gewoon een BMW :D

Laatst bewerkt:
die crx ziet er wel netjes uit, kan je nog mee over straat hoewel het een sjonnie auto blijft ;)

haha, ja je kan d'r nog wel mee overstraat.
maar verkeersdrempels ???

ziet er wel leuk uit trouwens :)

Kost je maar 10000 euro om je kar uit te bouwen zoals op de pic,
voor dat geld heb je een homegym

BigArnie zei:

In zon ouwe auto moet je ook niet teveel geld steken vindt ik. Ik heb er in totaal nu nog geen 500 euro in gestoken en daar blijft het ook zon beetje bij...

BigArnie zei:

vind ik wel heel erg overdreven 10000 euro..die velgen kosten 250 euro per stuk..de vleugel misschien 300..reken voor de voor en achterbumper eens 360 per stuk..beetje fatsoenlijk spuiten kom je op 1200-1300 €..die man die ik ken bouwt ze uit echt compleet om..inclusief neon verlichting en de hele zooi..echt nog wel erger als deze en de duurtse was 8000 eurie..dus dan zou ie 2000-3000 euro verlies hebben geleden..geloof ik niks van :) ik denk dat t met 3500-4000 euro al wel is betaald :)

Koop een motor man. :D

-jeffrey- zei:
vind ik wel heel erg overdreven 10000 euro..die velgen kosten 250 euro per stuk..de vleugel misschien 300..reken voor de voor en achterbumper eens 360 per stuk..beetje fatsoenlijk spuiten kom je op 1200-1300 €..die man die ik ken bouwt ze uit echt compleet om..inclusief neon verlichting en de hele zooi..echt nog wel erger als deze en de duurtse was 8000 eurie..dus dan zou ie 2000-3000 euro verlies hebben geleden..geloof ik niks van :) ik denk dat t met 3500-4000 euro al wel is betaald :)
Heb je al es onder de motorkap gekeken? :D Daar kunnen ook nog wel es wat centjes verborgen zitten...

Honda is zeker wel een van de betere auto's vindt ik; naast dat je de meeste civics/crx's lekker hoog in de toeren kunt jagen zijn er ook veel onderdelen (gemakkelijk) voor te krijgen en kun je een civic met een paar kleine aanpassingen al heel mooi eruit laten zien, maar das mijn mening natuurlijk.
Helaas kun je tweedehands bijna geen goeie crx meer kopen, omdat ze allemaal afgetrapt zijn.
Als je een paar goeie idieen wilt opdoen zou ik zeker even op de volgende sites kijken.

http://www.senshispeed.nl/
http://www.crxclubholland.nl/uk/frameuk.htm

rob12345 zei:
Honda is zeker wel een van de betere auto's vindt ik; naast dat je de meeste civics/crx's lekker hoog in de toeren kunt jagen zijn er ook veel onderdelen (gemakkelijk) voor te krijgen en kun je een civic met een paar kleine aanpassingen al heel mooi eruit laten zien, maar das mijn mening natuurlijk.
Helaas kun je tweedehands bijna geen goeie crx meer kopen, omdat ze allemaal afgetrapt zijn.
Als je een paar goeie idieen wilt opdoen zou ik zeker even op de volgende sites kijken.

http://www.senshispeed.nl/
http://www.crxclubholland.nl/uk/frameuk.htm

deze is echt niet afgetrapt..ik ben de 2e eigenaar nog maar :) die andere man heeft m keurig onderhouden..en aan t blok doe ik eerst niks..eerst bodywork..en van binnen is ie perfect..echt puntgaaf..gewoon met mazzel tegenaan gelopen..

BigArnie zei:

10 000 euro dan ben je een randdebiel, wat rij je liever voor 10 000 euro een Uitgebouwde skelter of een geimporteerde BMW E39 540i :p

Terug
Naar boven