MuscleMeat

crx tunen

Ik zei ook niet dat jouwn crx afgetrapt is he :)
En als je auto zo goed is onderhouden als je zegt, dan heb je mazzel !
Komen er trouwens ook nog pics van je wagen ?

-jeffrey- zei:
deze is echt niet afgetrapt..ik ben de 2e eigenaar nog maar :) die andere man heeft m keurig onderhouden..en aan t blok doe ik eerst niks..eerst bodywork..en van binnen is ie perfect..echt puntgaaf..gewoon met mazzel tegenaan gelopen..

heb hier ook nog een crx. wilde em eigenlijk verkopen maar misschien hou ik em nog wel ff voor erbij (kosten niks in onderhoud, dus die vergelijking met een bmw 5-serie is een beetje onzin).
na 2 jaar sprong m'n distributie riem en kon ik er dus een nieuw blok inleggen. zodoende weet ik dus wel dat ie motorisch erg goed in orde is. Alleen jammer van de kwetsbare wielkassen.

Jeffrey hebt ge geen foto's van uwe ride? Dat is altijd gemakkelijker om idee'kes te geven dan he. ;) Welke kleur heeft em?

Juriaan zei:
10 000 euro dan ben je een randdebiel, wat rij je liever voor 10 000 euro een Uitgebouwde skelter of een geimporteerde BMW E39 540i :p

1) leer lezen

2) mijn beste maat heeft zijn CRX uitgebouwd (15000 euro totale kostprijs)

3) Ik vind 15 000 euro voor een oude auto uit te bouwen ook belachelijk veel,
en kan je voor dat geld iets beters hebben

4) Heb wat respect en let op je taalgebruik, met schelden kom je nergens

Hebt ge nie wa foto's van uwe beste maat zijn kar dan? 15.000€ in zo een kar da wil ik wel eens zien dan, moet de moeite zijn.

Ist ne Vtec of niet ?
Niet neem ik aan

• Topic Starter Topic Starter
voor 15.000 zal er wel geen honda meer in te herkennen zijn..laat staan crx :P

een dodge viper body kit op een crx onderstel..dat lijkt me ook grappig ;)

Juriaan zei:
10 000 euro dan ben je een randdebiel, wat rij je liever voor 10 000 euro een Uitgebouwde skelter of een geimporteerde BMW E39 540i :p

BMW's zijn mooie bakken meestal, helaas rijden dr bij ons in de regio meestal alleen 'stoere' Turken in.

Voor wat leuke ideetjes moet je gewoon op een vrijdag avond naar de macDonalds bij leiden gaan langs de snelweg, heb je altijd van die meetings.

Kunt hier ook ff checken, staan mooien op:

[Link niet meer beschikbaar]

Deze is wreed, ik heb exact dezelfde bumper:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb ook dezelfde bumper enkel twee tanden ingewerkt in da groot gat vooraan en em sta wel op nen ibiza :D

Tja auto's.....
Ik herinner me een dat iemand een keer op ons forum zei "it's not the car you drive it's the arm hanging out of the window" :)
Mischien een ideetje om die tekst op een zonneband sticker te laten drukken en die op je raam te plakken hehe :)

Leviathan zei:
BMW's zijn mooie bakken meestal, helaas rijden dr bij ons in de regio meestal alleen 'stoere' Turken in.

haha tjah. k ben ook pas 19 en rijd een Golf IV die n beetje uitgebouwd is. Ben geen turk :p

Ben niet zo te vinden voor uitbouwen. Is en blijft zwaar sjonnie.
Wat ik wel mooi vind zijn een mooie discrete verchroomde dubbeluitlaat voor bijv. een VR6 ofzo, mooie velgjes (niet te overdreven), lekkere leren zeteltjes enz enz. Maar ik vind het kortom gewoon belachelijk om een 1600cc uit te bouwen maar dat is dan mijn bescheiden mening.
Het is net alsof je met een tanktop rondloopt en armpjes hebt van 18cm :D

Vince zei:
Maar ik vind het kortom gewoon belachelijk om een 1600cc uit te bouwen maar dat is dan mijn bescheiden mening.
Het is net alsof je met een tanktop rondloopt en armpjes hebt van 18cm :D

Een Honda CRX DOHC heeft standaard 130 PK. Probeer daar met n Golfje met 1600 motor maar s aan te komen. De meeste 1800 cc's hebben dat vermogen niet eens standaard. Dus zo belachelijk is t nou ook weer niet.

Uitbouwen is niet alleen voor sjonnies he. Errijden wel veel debkes rond met boenk boenk en klakse op en stoer achter het stuur zitten terwijl da ronduit belachelijk is en hun auto op niks trekt dan ook. Als ik rond rijd en der is zo een debke dat zijn hand opsteekt dan negeer ik da gewoon :D

Ahh en wat ik absoluut grandioos haat zijn die ooooo zo belachelijke No Fear stickerkes. 'k zou direct willen uitstappen en zien hoeveel Fear em dan heeft :D

BigArnie zei:
1) leer lezen

2) mijn beste maat heeft zijn CRX uitgebouwd (15000 euro totale kostprijs)

3) Ik vind 15 000 euro voor een oude auto uit te bouwen ook belachelijk veel,
en kan je voor dat geld iets beters hebben

4) Heb wat respect en let op je taalgebruik, met schelden kom je nergens

Bro was sarcastisch bedoeld, natuurlijk gaan we niemand uitschelden, ieder zijn eigen keuze en die respecteer ik ;)

De oude 2e generatie Vtec 1.6 Crx kan zelfs de huidige Bmw M3 bijhouden tot de 100 dus daar sta je dan met je lekker dure "Pimp-beemer" die niet vooruitgaat

Terug
Naar boven