MuscleMeat

CTS erger tijdens kuur

Dat is ook helemaal het onderwerp niet, sodium kwam aan bod ja. Maar daar ging het hele onderwerp niet over...

En ik pak 450test en 300 primo per week dus dat oestrogeen zal wel loslopen door de Primo. Verder ook geen klachten wat oestrogeen gerelateerd is....

Dat zout kwam aan bod omdat je daardoor vocht vast kan houden. Neem het met een korreltje zout...

Oké, je hebt geen "klachten" die oestrogeengerelateerd zijn.
Blijf dan gissen naar de oorzaak en luister online naar anonieme profielen in plaats van veel voorkomende oorzaken uit te sluiten door een bloedonderzoek te doen.
Je hebt CTS-problemen tijdens het blasten, dus het is vrij duidelijk dat er een verband bestaat tussen het gebruik van AAS jou symptomen.

/end case voor mij

• Topic Starter Topic Starter
Blijf dan gissen naar de oorzaak en luister online naar anonieme profielen in plaats van veel voorkomende oorzaken uit te sluiten door een bloedonderzoek te doen.
Je hebt CTS-problemen tijdens het blasten, dus het is vrij duidelijk dat er een verband bestaat tussen het gebruik van AAS jou symptomen.

/end case voor mij

Juist het houdt verband .
Maar dat ook totaal iets anders zijn. Je hele suggestie is gebaseerd op aannames, eerst te hoog vet%(waar je al niet meer op reageert na dat te weerleggen) , toen zout,toen prolactine terwijl er verder echt 0.000 klachten zijn.

/end case voor mij

Een bloedwaardetest staat sowieso over 3 weken.op de planning. Doe ik midblast

Juist het houdt verband .
Maar dat ook totaal iets anders zijn. Je hele suggestie is gebaseerd op aannames, eerst te hoog vet%(waar je al niet meer op reageert na dat te weerleggen) , toen zout,toen prolactine terwijl er verder echt 0.000 klachten zijn.
Is geen aannaame, jouw profiel zegt 20% VP 🤷‍♂️ En eens je zei dat je <12% VP was dan was het duidelijk dat dit niet de oorzaak was.
Ik heb nooit gezegd dat zout iets met je CTS klachten te maken heeft, ik zei precies het tegenovergestelde: het heeft NIETS met je CTS te maken (als je lean bent).

Prolactine en oestrogeen zijn de volgende logische conclusies, maar je hebt geen "symptomen" (maar dat heb je wel, aka CTS) en je weigert naar de dokter te gaan om je bloedwaarden te laten testen, dus zoals ik al zei, blijf raden en luisteren naar mensen op internet in plaats van veelvoorkomende oorzaken uit te sluiten door een bloedtest te doen.

Is geen aannaame, jouw profiel zegt 20% VP 🤷‍♂️ En eens je zei dat je <12% VP was dan was het duidelijk dat dit niet de oorzaak was.
Ik heb nooit gezegd dat zout iets met je CTS klachten te maken heeft, ik zei precies het tegenovergestelde: het heeft NIETS met je CTS te maken (als je lean bent).

Prolactine en oestrogeen zijn de volgende logische conclusies, maar je hebt geen "symptomen" (maar dat heb je wel, aka CTS) en je weigert naar de dokter te gaan om je bloedwaarden te laten testen, dus zoals ik al zei, blijf raden en luisteren naar mensen op internet in plaats van veelvoorkomende oorzaken uit te sluiten door een bloedtest te doen.
Wat lul je nu weer, hij heeft al bloedtest op de planning staan, en CTS is niet afhankelijk van gebruik. Zelf mijn jongste broertje had het en heeft alleen creatine gebruikt.
Ik weet zelf ook wat het is, want ik schreef al dat ik aan beide armen ben geholpen, zat 6 weken tussenbeide, en Ik gebruikte toen ook nog geen AAS

Dat is dan een miscommunicatie geweest maar dit probleem speelt al 8 jaar met vlagen alleen met een blast word het een stuk erger.

Ik eet een shit ton aan zout en heb cts maar kan je sowieso zeggen dat zout niet de boosdoener is.

Hoger vp + vocht wat daarbij komt kijken wel.

Terug
Naar boven