MuscleMeat

CUT: minder eten of meer cardio?

rnbflavour

Freaky Bodybuilder
Waardering
64
stelling luidt zo:

je mag 1 ding kiezen.
of minder eten of meer cardio maar het aantal kcal dat je meer verbruikt dan inneemt is gelijk.

wat kies je en vooral waarom?

sorry dat ik flauw ben, maar zo simpel is het niet.

Voor mij begin ik altijd met wat minder eten, dat start het eerste afvallen.
Daarna ga ik wat meer cardio doen, en later verhoog ik dat nog eens.
Daarna is m'n voeding weer aan de beurt.

ik zou eerst voor meer cardio kiezen, omdat het je verbranding nog wat bijregelt, maar bij cutten hoort bijde

qua effectiviteit moeten beide gehanteerd worden denk ik. Moest ik mogen kiezen ik zou het houden bij minder eten dan. Durf amper aan cardio doen door het bang zijn van massaverlies.

500 cal eten onder onderhoud is geen probleem.
iedere dag 500 Cal EXTRA cardio doen ... mwah.. ik doe wel minder eten.

Ik heb net dit hoofdstuk gelezen in Burn the fat, feed the muscle:) Ik ga voor meer cardio omdat vet dan word verbrand en zoals in boek staat ga je via nog meer cutten je vet uithongeren:) . Tenminste als ik het goed begrijp:D

Ik ga ook voor meer cardio! Omdat mijn doel is om mijn vetjes te verbranden. En als ik nog meer zou cutten, eet mijn lichaam mijn spieren!!! Dat willen we natuurlijk niet hebben.:cool:

Ik ga voor cardio, simpel weg omdat je dan ook meer conditie opbouwt.

Verschilt van persoon tot persoon. Maar voor endo's, endo-ecto's en endo-meso's zeker meer cardio ipv voeding verminderen.

Meer cardio om het risico van te snel weer aankomen na de cut te verminderen (stofwisseling is na je cut dan hoger dan ooit als je het alleen met meer cardio doet)

Meer CARDIO. Jammer dat cardio stom is. Anders zou cutten nog leuk worden ook :P

Het is nooit zwart-wit naar mijn mening, maar bij deze stelling kies ik voor meer cardio. Ik sluit mij qua onderbouwing aan bij Masallah en TheNose...

Meer cardio zou k doen (en doe k ook ), uiteindelijk brengt dit meer voordelen met zich mee dan minder eten..

Uit het oogpunt van herstel, bij de keus: alleen calorieën minderen.

Terug
Naar boven