Qua E-K-V verhouding: Te weinig vetten, ga uit van ongeveer 1 gr. per 1 kg. lichaamsgewicht. Dus ongeveer 100 - 110 gram. Je eiwitten zitten ook iets aan de lage kant voor jouw gewicht vind ik. Ga uit van 250 - 275 gram. Koolhydraten kun je opvullen met de overige kcal. Qua voedingsschema: Na je training zou ik iets meer snelle eiwitten nemen, Waarom de whey isolaat om 16:30? Verschuif deze naar post workout. Of je kunt je megagrow vervangen door een combinatie van dextrose en whey. Verder ziet het er goed uit; whey en carbs 's ochtends, clean voedsel door de dag heen. Alleen zou je je eerste kwark nog kunnen vervangen door iets anders, bijvoorbeeld tonijn uit blik met een salade?
Hebben je tips om meer vetten binnen te krijgen?
dit vind ik namelijk het moeilijkst om voedsel te vinden wat ik lekker vind en genoeg vetten in zitten.
wat eten jullie om genoeg vetten binnen te krijgen?
naast mijn voedingsschema eet ik ook 4 caps omega 3-6-9 p.d.
Hoevaak train je in de week? Weinig vetten in het voedingsschema, met die eetlepels olijfolie neem ik aan dat je het in bakt? Zou deze macros dan niet eens meerekenen. Opzich prima schema verder, zou zelf iets meer kcal nemen rond de 3000. Trainen is belangrijk, train op hoge intensiteit als je cardio doet doe dan interval.
nee doe door mijn onbijtshake en kwark en middag shake een eetlepel olijfolie door. hier proef ik niks van en probeer zo daardoor wel vetten binnen te krijgen.
ik train 4 tot 5 keer per week. en als ik cardio doe ik meestal hardlopen op de band.
en als ik hardlopen doe meestal als volgt:
- min 1 tm 5 warming up 7kmp
- min 5 tm 8 hardlopen 14kmp
- min 9 tm 10 uitlopen 6kmp
- min 10 tm 13 hardlopen 14kmp
- min 14 tm 15 uitlopen 6km
- min 16 tm 19 hardlopen 14kmp
- min 20 tm 21 uitlopen 6kmp
- min 22 tm 25 hardlopen 14kmp
- min 26 tm 30 uitlopen 4kmp
Hebben je tips om meer vetten binnen te krijgen?
dit vind ik namelijk het moeilijkst om voedsel te vinden wat ik lekker vind en genoeg vetten in zitten.
wat eten jullie om genoeg vetten binnen te krijgen?