XXL Nutrition

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Best verschil man! Lekker bezig

• Bicep
Waarderingen: K82
Net resultaat 👏 goed gewerkt 💪

• Heart
Goed bezig geweest! Is nu al duidelijk te zien, en de beste weken moeten nog komen. Keep it up! :flex:

• Heart
Mooi verschil kerel! Na de contest benieuwd waar je gaat landen. Keep up the good work💪🏽

• Heart
Ottomaan,

Al veel besproken, maar al eerder verteld dat ik het onwijs knap vind hoe jij met alle kritiek omgaat! Vallen en opstaan zijn wel de woorden die ik bij je log vindt passen! Als je deze motivatie volhoudt kom je er uiteindelijk wel! Zeker met vallen en opstaan, maar dat hoort bij de sport💪🏻✌🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.067
Ottomaan,

Al veel besproken, maar al eerder verteld dat ik het onwijs knap vind hoe jij met alle kritiek omgaat! Vallen en opstaan zijn wel de woorden die ik bij je log vindt passen! Als je deze motivatie volhoudt kom je er uiteindelijk wel! Zeker met vallen en opstaan, maar dat hoort bij de sport💪🏻✌🏻
Thanks man,

Ik vind het alleen wel jammer dat mijn foto's er zo waardeloos bij staan als ik de rest van de deelnemers bekijk en hun foto's.

Maar dat is dan een mooie les voor de volgende keer.

Iedereen ziet er echt goed uit hoor, sowieso. En de grote droge beren, daar kan ik alleen nog maar naar toe trainen en van dromen om uiteindelijk zo te worden.

Maar ik ben onderweg. Dan maar even keihard op mijn bek gaan, geeft niets, ik sta toch wel weer op.

Ik kijk nu al uit naar de volgende contest, wel erg leuk om samen te strijden.

💪🏽✌🏽🍀

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.069

Fucking awesome.

Dit is wel echt de waarheid, ben ik me zeer zeker bewust van. I
Ik zal dan ook gewoon doorgaan tot ik droog ben, ik zal geen datum meer in mijn hoofd gaan zetten als zogenaamd eindpunt of als punt vanwaar ik weer verder ga kijken, nee, ik ga door tot ik droog ben.

Thanks voor deze mooie reminder. Ik wil hem ook in mijn andere log hebben. Hij vertelt het ook op zo'n mooie hardcore Engelse manier. Hou daar wel van.

Fucking awesome.

Dit is wel echt de waarheid, ben ik me zeer zeker bewust van. I
Ik zal dan ook gewoon doorgaan tot ik droog ben, ik zal geen datum meer in mijn hoofd gaan zetten als zogenaamd eindpunt of als punt vanwaar ik weer verder ga kijken, nee, ik ga door tot ik droog ben.

Thanks voor deze mooie reminder. Ik wil hem ook in mijn andere log hebben. Hij vertelt het ook op zo'n mooie hardcore Engelse manier. Hou daar wel van.
Best wel leerzame basic content geeft die gast waar je nog veel van kan leren.

• Like
Just for fun😛

• Like

100% mee eens.
Op eigen kracht geen volle rep meer = failure.
Reps waar je word geholpen is na failure, maar zinloos doordat je dit ook nauwelijks kan loggen. Soms zie je mensen 8 reps en 3 assist, maar “hoeveel” assist kreeg je bij die 3 reps? Probeer dit maar eens te tracken, vrijwel onmogelijk.

Best wel leerzame basic content geeft die gast waar je nog veel van kan leren.
Vind dit stukje van de basis, best wel heel erg moeilijk.
Ik had nog langzamer moeten cutten. Maar als je platter en leger en ook magerder wordt. Ga je zo twijfelen of je wel op de goede weg bent.
Dat ik wel begrijp dat mensen, behoefte hebben aan cheat meal en daarna zin hebben om te crashen.

Het is ook een metal game, meer dan de meesten beseffen. Ik denk dat het dan wel heel fijn is, dat je dan met een goede ervaren coach, kunt overleggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven