MuscleMeat

Cutdieet graag advies!!

chaser80

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
18%
Beste forumbezoekers,

Ben nieuw op deze site en had een dieet in mijn hoofd waarmee ik wil starten om droog te worden voor de zomer.

2200 calorieen ongveer 210 eiwit,150 gram koolhydraten,65 gram vet

1. 3 hele eieren,5 ei-eiwitten+70 gram brinta en 1 banaan
2. 2 scheppen eiwit+ 2 scheppen wms (na training)
3. 200 gram kip+120 gram gekookte zilvervliesrijst en groente(olijfolie of pamspray om in te bakken)
4. 500 ml magere yoghurt en wat aardbeien er door voor smaak
5. 200 gram kip+ 200 gram spinazie(olijfolie of pam spray om in te bakken)
6. Caseineshake

Supplementen: Xtend,whey perfection,caseine en vitamines

Trainingsschema een drie daagse split en na training 20 min cardio+ nog 2 dgn extra cardio alleen.

Zou dit een goede basis zijn om mee te beginnen.

Misschien even handig te vermelden wat je stats zijn, je dagelijkse onderhouds niveau etc etc. :) Zo weten wij hoeveel je binnen zou moeten krijgen en of dit dan een juiste hoeveelheid is :)

• Topic Starter Topic Starter
Misschien even handig te vermelden wat je stats zijn, je dagelijkse onderhouds niveau etc etc. :) Zo weten wij hoeveel je binnen zou moeten krijgen en of dit dan een juiste hoeveelheid is :)

sorry ik weeg 88kg mijn lengte is 181 cm lang en bf 18%

zou ongveer 2665 calorien voor de cut binnen moeten krijgen maar kan nog veranderen dus maar wilde weten of dit schema iets waarmee ik kon beginnen.

Laatst bewerkt:
hey

Helaas nog weinig reacties want wil morgen gaan starten!!!

Dus hopelijk reageren er nog mensen

Ziet er zeker niet verkeerd uit imo, beter dan mijn cut schema om eerlijk te zijn.

Veel succes met het cutten en houd ons op de hoogte!!

Is het niet te weinig?
Als ik je stats bereken dat moet je met onderhoud uitkomen op 3182 doe daar maximaal 20% af voor de cut kom ik op 2546 uit.
Met de eiwitten zit je dan wel goed maar misschien wat meer carbs?

Voor de rest nette stats hoor! aangezien ik ongeveer even groot en oud dan jij bent.

ga je dit dag in dag uit eten? Lijkt mij snel eentonig.. Qua producten ziet het er goed uit, zou in ieder geval wel 2x per week vette vis toevoegen..

Ik kom voor wat betreft je onderhoud op een kcal of 2700. Eet dit elke dag en creëer je tekort dmv cardio. Ga op een verdeling zitten van 40-40-20 en klaar is kees.

hey

Bedankt voor de reacties en heb hier wat aan en vette vis is goed idee en ga een voedingswaardeboekje kopen zodat ik toch rond die 2700 calorien kom en toch die 40-40-20 kom en hou jullie idd op de hoogte

Kwark erin ipv Yoghurt
Desnoods met wat stukjes appel

40/40/20 is natuurlijk een advies en zit niet vast. Hier kan je ivm jouw eigen lichaam, wat mee spelen.

hey

ik heb bij bovenstaand dieet een sandwich kalkoenfilet(100 gram bij toegevoegd)

dan kom ik op:

2665 calorieen (is excl. olijfolie)
289 gram eiwitten
294 gram koolhydraten
50 gram vetten (excl. olijfolie)

Alleen zijn mijn koolhydraten niet aan de hoge kant???

Laatst bewerkt:
Je eerste schema vind ik beter.
Ben er een voorstander van om je cut een 'kickstart' te geven door 1000Kcal onder je onderhoud te gaan zitten voor 2 weken.
Daarna aantal Kcal beetje bij beetje ophogen tot je rond je onderhoud zit (als je veel cardio doet) of er 10 tot 20 procent onder zit.

Gewoon hoog in eiwitten blijven en op trainingsdagen iets meer carbs.
Neem BCAA's tegen spierafbraak en klaar.

Gooi er 1 training in met alleen zwaar Deadliften en cardio, liefst Ma en Vrij, verder begin vanuit je huidige eetpatroon met aanpassingen en niet klakkeloos ineens compleet anders gaan eten.

Yep,
gewoon goed blijven eten op onderhoud en cardio toevoegen werkt het beste.
lekker hoog in eiwitten en schoon eten.
Niet diep onder je onderhoudbehoefte gaan zitten want dan ga je spiermassa afbreken.
Je zou zelfs nog een klein beetje boven onderhoud kunnen gaan zitten.(ca. 150cal)
Dan moet het ook goed lukken.

Yep,
gewoon goed blijven eten op onderhoud en cardio toevoegen werkt het beste.
lekker hoog in eiwitten en schoon eten.
Niet diep onder je onderhoudbehoefte gaan zitten want dan ga je spiermassa afbreken.
Je zou zelfs nog een klein beetje boven onderhoud kunnen gaan zitten.(ca. 150cal)
Dan moet het ook goed lukken.

Uiteindelijk nu een dieet samengesteld met een variatie van hierboven.

Zit nu totaliteit op 2400 calorien: 285 gram eiwitten,160 gram koolhydraten,65 gram vet.

Bedankt voor de goede reacties

Uiteindelijk nu een dieet samengesteld met een variatie van hierboven.

Zit nu totaliteit op 2400 calorien: 285 gram eiwitten,160 gram koolhydraten,65 gram vet.

Bedankt voor de goede reacties

Dit is wel beter ja. Ik wilde net gaan typen dat je de koolhydraten wat omlaag moest schroeven en de vetten wat omhoog... maar dat heb je al gedaan :)

En ik sluit me aan bij "kwark beter dan yoghurt". Ruim 2 x zoveel eiwit en minder lactose :D

Succes met je cut!

Dit is wel beter ja. Ik wilde net gaan typen dat je de koolhydraten wat omlaag moest schroeven en de vetten wat omhoog... maar dat heb je al gedaan :)

En ik sluit me aan bij "kwark beter dan yoghurt". Ruim 2 x zoveel eiwit en minder lactose :D

Succes met je cut!

Thanx jij ook he

Terug
Naar boven