- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 20%
Beste forumleden,
Hier ga ik mijn cutlog bijhouden om zo mezelf ook te motiveren door te gaan. Ik train al sinds me 16e en heb in de tussentijd hele lange perioden gehad waarin ik weinig deed qua sport. Nu moet en gaat de knop om en zal ik weer op een lager BF% komen.
STATS:
Lengte: 187cm
Startgewicht: 124kg BF=29%
Streefgewicht: ?kg BF=15-20%
Start VVM: 88kg (huidig VVM 92kg)
Doel VVM: 95kg
VOEDING:
E240, K300, V50 (ik cycle me koolhydraten van 250-300-350)
Ik probeer vooral het ontbijtgedeelte heel stabiel te houden door een wheyshake te nemen, brinta of havermout te eten, met melk ,honing en kaneel. In de uren erna varieer ik in het eten van 4 a 5 eieren (max 2 dooiers) kipfilet, tonijn en in de avonduren meer richting kwark.
Een uur voor het trainen neem ik een wheyshake. Na het trainen een eetlepel pure honing of een banaan.
Honger heb ik hierdoor gelukkig nooit, ook al mis ik de vette hap wel zo nu en dan.
TRAINING:
4 daagse ub/lb split
Maandag: Lowerbody 6*4, sloom
Dinsdag: Upperbody 6*4, sloom
Woensdag: Vrij
Donderdag: Lowerbody 12*3, sneller
Vrijdag: Vrij
Zaterdag: Upperbody 12*3, sneller
Zondag: Vrij
PROGRESSIE:
05-05-2010 BF=29%>>>27-05-2010 BF=25% (eerste progressiepic)
Voor nu laat ik het hierbij. Morgen ga ik wel verder in op het type training
Hier ga ik mijn cutlog bijhouden om zo mezelf ook te motiveren door te gaan. Ik train al sinds me 16e en heb in de tussentijd hele lange perioden gehad waarin ik weinig deed qua sport. Nu moet en gaat de knop om en zal ik weer op een lager BF% komen.
STATS:
Lengte: 187cm
Startgewicht: 124kg BF=29%
Streefgewicht: ?kg BF=15-20%
Start VVM: 88kg (huidig VVM 92kg)
Doel VVM: 95kg
VOEDING:
E240, K300, V50 (ik cycle me koolhydraten van 250-300-350)
Ik probeer vooral het ontbijtgedeelte heel stabiel te houden door een wheyshake te nemen, brinta of havermout te eten, met melk ,honing en kaneel. In de uren erna varieer ik in het eten van 4 a 5 eieren (max 2 dooiers) kipfilet, tonijn en in de avonduren meer richting kwark.
Een uur voor het trainen neem ik een wheyshake. Na het trainen een eetlepel pure honing of een banaan.
Honger heb ik hierdoor gelukkig nooit, ook al mis ik de vette hap wel zo nu en dan.
TRAINING:
4 daagse ub/lb split
Maandag: Lowerbody 6*4, sloom
Dinsdag: Upperbody 6*4, sloom
Woensdag: Vrij
Donderdag: Lowerbody 12*3, sneller
Vrijdag: Vrij
Zaterdag: Upperbody 12*3, sneller
Zondag: Vrij
PROGRESSIE:
05-05-2010 BF=29%>>>27-05-2010 BF=25% (eerste progressiepic)
Voor nu laat ik het hierbij. Morgen ga ik wel verder in op het type training
Laatst bewerkt: