MuscleMeat

Cutlog, van dikke pad naar ...?

they23

Advanced Bodybuilder
Waardering
24
Ben nu vanaf juni bezig vorig jaar met cutten. Kom echt van 0 conditie, 0 spier en 100% vetz*k. Toen vond ik dat het echt niet meer zo kon. Dus toen alles omgegooid.

Beginpic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pic van vorige week:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb niet echt een vast voedingsschema waar ik me precies aan houdt, maar globaal geschat eet ik nu dagelijks:

6.30
60 gram havermout
20g whey

9.30
2 volkorenboterhammen
60g kipfilet/ 100g tonijn

12.30
2 volkorenboterhammen
100g kalkoenfilet

15.00
500g kwark

18.00
whey shake
banaan

20.00
400g broccoli
200g kipfilet
50g rijst

22.00
500g kwark
30g geroosterde amandelen

Soms verschilt het aantal grammen, ligt eraan hoe ik me voel, als ik honger heb eet ik soms meer, soms minder.

Op kt dagen eet ik sowieso 200 tot 300 kcal extra.

Mijn schema:
maandag
deadlift
bent over rows
lat pulldown (breed)
dumbbell rows
barbell curls
concentration curls

woensdag
benchpress
dumbbell press
military press
upright row
dumbbell front raise
triceps extension

zaterdag
squat
lunges
leg press

Verder cardio ik 6 keer per week erbij, in de vorm van hardlopen. Meestal 30 min, op 12km/h, of op de crosstrainer HIIT.

Doel is om droger te worden (heb niet heel veel massa ;)), maar ik wil eerst van het vet af wat ik heb, voordat ik ga cleanbulken.

Greets!

Mooie progressie al! doe zo voort :D ben benieuwd als je gaat cleanbulke :D

Succes!

Bij het ontbijt zou ik toch zeker nog een eiwitbron toevoegen. Goed gecut!

Dat vind ik alsnog een beetje weinig :)

wanneer ben je begonnen met trainen? ( met gewichten)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
2/3 maanden geleden, daarvoor klootte ik maar wat aan met apparaten.

goed gecut, hoe zag je cutschema eruit?

Knappe progressie man. Je staat er super bij. Nu mag er terug wat massa bij, lvetvrije natuurlijk ;-)

Netjes man!

Alleen vraag mij wel af hoe jij je huid weer zo strak hebt gekregne?
Helemaal geen overtollige huid lijkt het.
En wat was je gewicht dan bij foto1, en bij foto 2?

Tnx voro de reacties :). Motiveert me nog meer.

Mijn gewicht ging van 93 naar 68 kg nu. Mijn huid is eigenlijk niet zo slap geworden, omdat ik het langzaam gedaan heb, binnen 9 maanden.

Zie wel duidelijk dat ik spiermassa heb gekregen, mijn schouders zijn veel breder als eerst, en mijn borst is beter gevormd. Krachttraining krijgt steeds meer prioriteit op dit moment :).

Mijn cutschema was (en is nog steeds) minimaal 5 keer per week 30 minuten cardiotraining (hoge intensiteit), en ongeveer 20% beneden onderhoud eten aan "schone" voeding. Soms een cheatdag, maar dat compenseerde ik door de dag erop 2 keer per dag cardio te doen.

Doel is om mijn "zwemband" er nog af te krijgen.

sterk bezig man, nu de massa erop ;)

Zwemband eraf?? ik zie geen zwemband meer.. lekker aan de kt gaan en voor de massa gaan nu!!
btw erg knap gedaan..

Even serieus: je bent toch niet van plan om nog meer te cutten?!

Valt er nog wat te cutten dan? Hij is graatmager!

Eerlijk gezegd, ik zou toch ook nog iets doorcutten hoor; nu hij toch bezig is. Daarna is het toch veel leuker, want anders ben je weer meteen te vet.

Waarom zou je meteen te vet zijn?! Bulken moet niet gelijk staan aan vetter worden. Als je vetter wordt in een bulk zit je té veel boven je onderhoud.

Verschillen tussen clean bulk en bulk, weet je wel.

Topicstarter: je hebt amper zichtbare spiermassa. Nu verder cutten en je hebt volgens mij anorexia nervosa.

Waarom wil je trouwens nog meer afvallen? Vind je je buik niet strak genoeg?
Want dit heeft volgens mij meer te maken met de afwezigheid van spiermassa dan met het 'te veel aan vet'.

Zal vanavond eens een andere foto maken, daar heb ik nog wel een zwembandje op ;). Op deze foto lijkt het alsof hij er niet is, maar ik heb nog wel "vetrollen".

Dit is het punt waarbij je JUIST moet cleanbulken om vetmassa te verliezen. Anders moet je zo diep gaan dat je jezelf opvreet. Je hebt gewoon een normaal vetpercentage nu, zorg dat je wat extra spieren kweekt zodat je metabolisme omhoog gaat. 68kg bij 1.78 is hartstikke weinig man! Wat je nu nog aan vet hebt is normaal. Bewaar dat sixpack nou maar voor als je wat breder bent.

Terug
Naar boven