Fitness Seller

Cutlog, van dikke pad naar ...?

Bijna elke avond ging ik 6 km hardlopen, at koolvis/ kipfilet, broccoli, en had vrijwel geen cheatdagen in die 10 maanden. Was echt afzien :P.

Ok, respect dat je dat volgehouden hebt. Als je ook op zo'n fanatieke manier gaat clean bulken dan kan het echt wat worden!
Succes!:)

Geloof het bijna niet! Dit heb je echt goed gedaan man!

deze topic geeft me moed

Respect
ik ben zelf van 96Kg naar 78Kg gegaan binnen 9 maanden tijd maar ik heb nog wel een vetpercentage van 25% en daar ben ik nu aan aan het werken,mijn doel is voor nu 18% en dan stel ik een nieuw doel.
Wat is jou vetpercentage?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Geen idee, ik heb geen meter, misschien dat iemand het kan schatten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeer goed! Ik zou als ik jou was ook niet meer verder cutten. Volgens mij heb je nu wel zo'n beetje al het vet eraf gecut wat eraf moest. En ik denk dat je niet echt bang hoeft te zijn om weer zo dik als vroeger te worden, mits je goede voeding tot je neemt. Vroeger deed je waarschijnlijk niet aan krachttraining en/of sport dus je zult nu sowieso spieren gaan ontwikkelen i.p.v (alleen) vet, dus zoals vroeger was zul je naar mijn mening niet zo snel meer worden als je goed traint.

Glubok.

Laatst bewerkt:
Ik schat 14%. En nu hop: clean bulken en spieren ontwikkelen!

eerste foto had je dikke tepels, heb ik nu ook, hoe heb je ze kleiner gekrege?
gewoon dale in bf% of cremes ofzo?

Lager in bf.

Lager in bf.

op hoeveel stond je in de eerste pic?

Geen idee, ik kijk eigenlijk alleen naar wat de spiegel verteld :P

Trainingen gingen deze week echt lekker, veel beter als de weken ervoor nu ik op 2500 kcal zit. Pak nu bij elke spiergroep een oefeninging erbij, wat eerst dus gewoon niet kon.

Had deze week wel 2 cheatavonden met wat drank, maar heb me kunnen inhouden (2x3 whiskey's ;)), en heb het ook weer gecompenseerd met cardio.

Shit man, als ik zo kijk naar die front pic vind ik mezelf erin terug gelijk. Ik vind het moeilijk om nu verder te cutten; confronteer mezelf steeds met de optie om te gaan clean bulken :/

Maar dan is er die drang om er deze zomer 'ripped' uit te zien.

Ik heb precies hetzelfde, die twijfel blijft er gewoon. De ene dag eet ik iets boven onderhoud, om de volgende dag op onderhoud te eten en dan meer cardio te gaan doen en dat overschot van de dag ervoor eraf te halen. Keuzes keuzes...

:eek: Mooi om te zien :thumbs:
Met je doorzettingsvermogen geraak je soiezo nog verder ;)

Terug
Naar boven