TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Danku danku
ik wilde eerst ‘live, love, laugh’ doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku danku
+1
Ik ook man maar upper (chest shoulders triceps) hebben werk nodig
Ja man. Volgende bulk hopelijk (eerst rebounden into lichte rev diet en dan on gaan)+1
Je wilde gaan beginnen nadat de gyms weer open gingen of was dat iemand anders?
Dikke poten man. UB is ook flink gegroeid. Je harde werken en serieuze aanpak hebben duidelijk z'n vruchten afgeworpen. Als je gaat kuren ben ik benieuwd hoe je er over een paar jaar uit ziet.

Dat kan ik je wel vertellen: massiveDikke poten man. UB is ook flink gegroeid. Je harde werken en serieuze aanpak hebben duidelijk z'n vruchten afgeworpen. Als je gaat kuren ben ik benieuwd hoe je er over een paar jaar uit ziet.![]()
Thanks maar heb echt meer chest nodig in front en side shotsDikke poten man. UB is ook flink gegroeid. Je harde werken en serieuze aanpak hebben duidelijk z'n vruchten afgeworpen. Als je gaat kuren ben ik benieuwd hoe je er over een paar jaar uit ziet.![]()
Armen lopen ver achter in double biceps. Benen 10-, bijna van de schaal af.Thanks maar heb echt meer chest nodig in front en side shots
![]()
sorry voor de potato quality, poseren deed ik altijd in de gym want ik heb thuis geen goeie plek
Welke shot doel je op?Armen lopen ver achter in double biceps. Benen 10-, bijna van de schaal
Ik bench evenveel als jij op een lager BW

Alleen ben ik 3 jaar jonger en bench ik dat pauze ipv t&g. Goeie try joost goeie tryWelke shot doel je op?
Ik bench evenveel als jij op een lager BW![]()
Gaan we t baby argument gooien?Alleen ben ik 3 jaar jonger en bench ik dat pauze ipv t&g. Goeie try joost goeie try
Welke shot doel je op?
Op alle foto's waarop je een double biceps doet. Misschien kan je de manier van trainen voor je benen (bv. mind muscle connection) toepassen bij je minder goede punten?

Jij bent gewoon skinnyfat

Alleen ben ik 3 jaar jonger en bench ik dat pauze ipv t&g. Goeie try joost goeie try

Ik ben al 22 , kijk maar op mn profielhuh is Joost pas 20 en hij gaat kuren
ohohhh magnieeee
Thanks man dat waardeer ikOok al zou je 20 zijn, je hebt een betere basis en mindset dan veel oudere juicers dus mijn toestemming heb je Joost.