AndroidHealthClinic

Cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Kom op het is toch duidelijk?

Naturel betekent voor hem dat wij weet hoe hij een test omzeilt, als er uberhaupt getest wordt. Voor andere mensen is TRT ook naturel. Voor veel mensen is een cruise hetzelfde als "off".

Het boeit me niet dat iemand kuurt, maar ik fucking haat mensen die erover liegen.
T ging mij erom dat, ookal ben ik zeker niet de sterkste, deze guy als ‘natural’ bijna 4 platen bencht, 6 squat en 7 deadlift. Daar vallen mijn lifts toch echt in het niets bij, ook omdat ik echt nog nooit een ‘natural’ op 23 die weights heb zien liften...

T ging mij erom dat, ookal ben ik zeker niet de sterkste, deze guy als ‘natural’ bijna 4 platen bencht, 6 squat en 7 deadlift. Daar vallen mijn lifts toch echt in het niets bij, ook omdat ik echt nog nooit een ‘natural’ op 23 die weights heb zien liften...
Dan weet je wat je te doen staat bro.

NATURAL in je signature zetten en beginnen met 1000mg test en 800mg tren acetaat.

Naturel betekent voor hem dat wij weet hoe hij een test omzeilt, als er uberhaupt getest wordt. Voor andere mensen is TRT ook naturel. Voor veel mensen is een cruise hetzelfde als "off".

Het boeit me niet dat iemand kuurt, maar ik fucking haat mensen die erover liegen.
Eens en snap ook oprecht niet wat mensen daar leuk aan vinden. Is alsof ik met judo 120kg weeg, vals "inweeg" in de -81kg klasse en vervolgens een toernooi win... Dat moet toch nep as f**k voelen?

Don't get me wrong, dat mensen er niet te koop mee lopen op insta en shit (ivm sponsoren) begrijp ik nog wel, maar er is een verschil tussen zwijgen en liegen in deze vind ik...

• Like
Waarderingen: Apw
Ik heb vrienden die natty zijn en toch op die gewichten zitten, of net eronder. Dat zijn dan wel powerlifters en natuurlijk geen bbers. Ik snap je punt wel, fake natty is wel beetje gay

Ookal heb ik iedereen in mijn buurt al verteld dat ik waarschijnlijk ga kuren, zou ik er tegen het meerendeel in de gym puur over liegen omdat 90% van de mensen geen verstand heeft van AAS en je dan een hoop gezeik aan moet horen. Kan me voorderest geen f**k interesseren wie het zou weten, maar de mensen die ontwetend zijn en 5000 vragen gaan stellen zou ik geen trek in hebben :p

Ookal heb ik iedereen in mijn buurt al verteld dat ik waarschijnlijk ga kuren, zou ik er tegen het meerendeel in de gym puur over liegen omdat 90% van de mensen geen verstand heeft van AAS en je dan een hoop gezeik aan moet horen.
Er is nog altijd een verschil tussen het van de daken schreeuwen en bij een directe vraag eerlijk antwoord te geven.

De meeste gymgangers hebben of geen interesse of zijn te bang om het te vragen.

Ookal heb ik iedereen in mijn buurt al verteld dat ik waarschijnlijk ga kuren, zou ik er tegen het meerendeel in de gym puur over liegen omdat 90% van de mensen geen verstand heeft van AAS en je dan een hoop gezeik aan moet horen.
Zolang mensen het nog aan je moeten vragen dan ben je nog te klein en kan je beter ontkennen dat je kuurt anders sta je nog meer voor lul.

Er is nog altijd een verschil tussen het van de daken schreeuwen en bij een directe vraag eerlijk antwoord te geven.

De meeste gymgangers hebben of geen interesse of zijn te bang om het te vragen.
Ja nouja, ik woon in een dorp en ken dus iedereen. Dus denk dat niemand "te bang" is om het te vragen :roflol:
Zolang mensen het nog aan je moeten vragen dan ben je nog te klein en kan je beter ontkennen dat je kuurt anders sta je nog meer voor lul.
Eens man, ik heb een paar gasten hier lopen waarvan ik dus niet eens wist dat ze kuurde. Ze gingen van zomer shit fysiek naar winter shittier fysiek. :p

Ik ben ook sterker/groter dan meeste juicers in mijn gym, maar als je ziet trainen weet je ook al genoeg lmao. Beetje 60kg bench voor MEINDMUSSELKONNEXSJION

Ging erom of dit daadwerkelijk een ‘natty’ standaard zou zijn, aangezien meeste juicers zijn lifts/fysiek nieteens bereiken
Tuurlijk is dit geen natty standaard. Maar alsof hij het gaat toegeven in een dm (als hij inderdaad geen natty is). :roflol:

• Haha
Waarderingen: TT&A
Ik ben ook sterker/groter dan meeste juicers in mijn gym, maar als je ziet trainen weet je ook al genoeg lmao. Beetje 60kg bench voor MEINDMUSSELKONNEXSJION
Ja mij interesseert het niet hoeveel iemand die juiced is pakt tbh, maar als je er dan ook niet uitziet alsof je juiced is het zoals @Biomek zegt inderdaad niet waard

Ja mij interesseert het niet hoeveel iemand die juiced pakt tbh, maar als je er dan ook niet uitziet als je juiced is het zoals @Biomek zegt inderdaad niet waard
Ik heb letterlijk mensen gezien waarvan ik dacht dat ze net 2 jaartjes trainden die aan de juice zaten

Stuur hem een prijslijst, kijken of hij hapt. Vooral GH voor een scherpe prijs aanbieden.

• Haha
Waarderingen: TT&A
Ik ben de laatste die gaat vingerwijzen in een wel/niet natty discussie, maar ik kwam deze vent dus tegen:

23 jaar, claimt natty (obviously) en ik zie allemaal ridiculous lifts van 60kg dumbell shoulder presses, 170kg paused flat bench, 300+kg deadlifts, etc etc

Vooral bij deze foto dacht ik, dat kan echt niet natty zijn: https://www.instagram.com/p/CMDJvhADQAY/

Los van dat allemaal natuurlijk ontzettend indrukwekkend, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die bullshit called als mensen zeggen dat dit natty is ??? :roflol:
Qua gezicht zou hij het debiele jonge broertje van Noel Gallagher (Oasis) kunnen zijn.
1618409442386.png

Denk dat ik een beetje overtraind ben, digestion is kut, moe, en misselijk. Volgende week even deload, elke rotatie 1x (dus rust - push - rust - hams/back - rust - quads / bis - rust - rust). Elke oefening 1 werkset evenaren wat ik kan, zou makkelijk moeten lukken aangezien total volume/fatigue in de sessies een stuk lager ligt. Komt dus op ca. 10 sets per training waarvan er misschien 1 á 2 tot falen is. Ook geen extenders, dropsets, supersets, rest-pauses, clusters, loaded stretching, etc etc. Kcals dan ook lichtelijk naar beneden

16-4-2021: Quads / Arms
@ home
Leg extension:
Banded x 7 , x 9
No bands x 9 , x 12
Alleen eerste 2 sets bands omdat je dan de shortened range van de quad overload in the 'squeeze'. Omdat dit erg zwaar is en de shortened position van de quad het zwakst, drop ik daarna de bands anders haal je geen full rom meer.

@ gym
Paused hack squat
8 1/2p x 5
7 1/2p x 8
7p x 10
6 1/2p x 9

Close stance x 12 , x 13

DB split x 12 , drop

Quad stretch

Pushdown tricep x 9 , x 12 , x 10 , cluster x 13 - 7 - 6 - partials

@ home again
DB curl