AndroidHealthClinic

Cutlog

Ik ben de laatste die gaat vingerwijzen in een wel/niet natty discussie, maar ik kwam deze vent dus tegen:

23 jaar, claimt natty (obviously) en ik zie allemaal ridiculous lifts van 60kg dumbell shoulder presses, 170kg paused flat bench, 300+kg deadlifts, etc etc

Vooral bij deze foto dacht ik, dat kan echt niet natty zijn: https://www.instagram.com/p/CMDJvhADQAY/

Los van dat allemaal natuurlijk ontzettend indrukwekkend, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die bullshit called als mensen zeggen dat dit natty is ??? :roflol:
Ik trainde rond 1980, toen waren de PED's nog niet zo goed en de meeste enhanced jongens die aan wedstrijden deden waren slechter dan deze gast. Bob Esprit, een kampioen, was ongeveer net zo lang als ik en zijn armen maten slechts 46cm.

• Haha
Waarderingen: TT&A
Ik ben de laatste die gaat vingerwijzen in een wel/niet natty discussie, maar ik kwam deze vent dus tegen:

23 jaar, claimt natty (obviously) en ik zie allemaal ridiculous lifts van 60kg dumbell shoulder presses, 170kg paused flat bench, 300+kg deadlifts, etc etc

Vooral bij deze foto dacht ik, dat kan echt niet natty zijn: https://www.instagram.com/p/CMDJvhADQAY/

Los van dat allemaal natuurlijk ontzettend indrukwekkend, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die bullshit called als mensen zeggen dat dit natty is ??? :roflol:
Tja who knows. Zou kunnen toch, je hebt nou eenmaal genetic freaks wat wij ons niet kunnen voorstellen.

• Topic Starter Topic Starter

Na het zien van 06:00, vanavond maar incline bench doen :fire:

Tja who knows. Zou kunnen toch, je hebt nou eenmaal genetic freaks wat wij ons niet kunnen voorstellen.

Ja, dit was ook gewoon een vrouw.
DD3B4077-F2F2-4C11-9BF5-2B1AA9C48AB9.jpeg

Dit, en sommigen zien er op foto’s/filmpjes vaak veel indrukwekkender uit dan in het echt. Bijvoorbeeld ook die Richard Duchon op instagram. Op foto’s ziet hij altijd goed uit en in het echt stelt het niet zoveel voor.

Is nou ook geen garantie hoor :o
Deze deed natty wedstrijden, was Europees kampioen en werd ook steeds getest. Schreef daarnaast ook heel vaak op insta/Facebook hoofdstukken over hoe natty die wel niet was.

Vertelde mij in de kleedkamer dat ie niet natty was:dunno:
FDE4C908-84C1-4ABE-BB9B-E03FB68F7FD8.png

Deze deed natty wedstrijden, was Europees kampioen en werd ook steeds getest. Schreef daarnaast ook heel vaak op insta/Facebook hoofdstukken over hoe natty die wel niet was.

Vertelde mij in de kleedkamer dat ie niet natty was:dunno:
FDE4C908-84C1-4ABE-BB9B-E03FB68F7FD8.png
Dat is dan wss ook bijna het grootste wat hij zou kunnen worden, ik ga er vanuit dat die jongen van 23 een gekke bodybuildert wil worden en verwacht dus ook een enorme sprong in zn fysiek eenmaal ie zou gaan kuren. Als ie "natty" blijft, dikke lul dan geloof ik 'm niet.

Dit inderdaad. Ze zitten ertussen.
Zijn wel opvallend vaak manlets trouwens, dat zie je dan meestal weer niet af aan de socials.

Natty 100kg (220 pounds) met single digit bodyfat?

ace ventura bullshit GIF

• Topic Starter Topic Starter
Natural my ass

69587B14-0A89-4741-B216-40D18125FA6C.png

Deze gasten zien gewoon alles was niet verboden wordt door hun organisatie als ‘natural’. Inb4 gebruiken ze gwn gh/slin

Hater

Is maar waar je je druk om kan maken :o

Wat boeit het, hij zal het toch niet toegeven:roflol:

Kom op het is toch duidelijk?

Naturel betekent voor hem dat wij weet hoe hij een test omzeilt, als er uberhaupt getest wordt. Voor andere mensen is TRT ook naturel. Voor veel mensen is een cruise hetzelfde als "off".

Het boeit me niet dat iemand kuurt, maar ik fucking haat mensen die erover liegen.

Terug
Naar boven