TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Ik twijfel oprecht , geen sarcasme. Ook omdat hij in natty competities meedoet (mede daardoor twijfel ik)Natuurlijk is dit niet natty, of zijn we nu aan het trollen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfel oprecht , geen sarcasme. Ook omdat hij in natty competities meedoet (mede daardoor twijfel ik)Natuurlijk is dit niet natty, of zijn we nu aan het trollen?
Ik trainde rond 1980, toen waren de PED's nog niet zo goed en de meeste enhanced jongens die aan wedstrijden deden waren slechter dan deze gast. Bob Esprit, een kampioen, was ongeveer net zo lang als ik en zijn armen maten slechts 46cm.Ik ben de laatste die gaat vingerwijzen in een wel/niet natty discussie, maar ik kwam deze vent dus tegen:
![]()
CHRIS MCCREADIE - ONLINE COACH (@khifiewest_) • Instagram-foto's en -video's
66K volgers, 3,767 volgend, 3,055 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van CHRIS MCCREADIE - ONLINE COACH (@khifiewest_)www.instagram.com
23 jaar, claimt natty (obviously) en ik zie allemaal ridiculous lifts van 60kg dumbell shoulder presses, 170kg paused flat bench, 300+kg deadlifts, etc etc
Vooral bij deze foto dacht ik, dat kan echt niet natty zijn: https://www.instagram.com/p/CMDJvhADQAY/
Los van dat allemaal natuurlijk ontzettend indrukwekkend, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die bullshit called als mensen zeggen dat dit natty is![]()
![]()
Tja who knows. Zou kunnen toch, je hebt nou eenmaal genetic freaks wat wij ons niet kunnen voorstellen.Ik ben de laatste die gaat vingerwijzen in een wel/niet natty discussie, maar ik kwam deze vent dus tegen:
![]()
66K volgers, 3,767 volgend, 3,055 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van CHRIS MCCREADIE - ONLINE COACH (@khifiewest_)www.instagram.com
23 jaar, claimt natty (obviously) en ik zie allemaal ridiculous lifts van 60kg dumbell shoulder presses, 170kg paused flat bench, 300+kg deadlifts, etc etc
Vooral bij deze foto dacht ik, dat kan echt niet natty zijn: https://www.instagram.com/p/CMDJvhADQAY/
Los van dat allemaal natuurlijk ontzettend indrukwekkend, maar ik neem aan dat ik niet de enige ben die bullshit called als mensen zeggen dat dit natty is![]()
![]()
Tja who knows. Zou kunnen toch, je hebt nou eenmaal genetic freaks wat wij ons niet kunnen voorstellen.
Dit, en sommigen zien er op foto’s/filmpjes vaak veel indrukwekkender uit dan in het echt. Bijvoorbeeld ook die Richard Duchon op instagram. Op foto’s ziet hij altijd goed uit en in het echt stelt het niet zoveel voor.Tja who knows. Zou kunnen toch, je hebt nou eenmaal genetic freaks wat wij ons niet kunnen voorstellen.
Is nou ook geen garantie hoor

Deze deed natty wedstrijden, was Europees kampioen en werd ook steeds getest. Schreef daarnaast ook heel vaak op insta/Facebook hoofdstukken over hoe natty die wel niet was.

Dat is dan wss ook bijna het grootste wat hij zou kunnen worden, ik ga er vanuit dat die jongen van 23 een gekke bodybuildert wil worden en verwacht dus ook een enorme sprong in zn fysiek eenmaal ie zou gaan kuren. Als ie "natty" blijft, dikke lul dan geloof ik 'm niet.Deze deed natty wedstrijden, was Europees kampioen en werd ook steeds getest. Schreef daarnaast ook heel vaak op insta/Facebook hoofdstukken over hoe natty die wel niet was.
Vertelde mij in de kleedkamer dat ie niet natty was
![]()
Dit inderdaad. Ze zitten ertussen.Tja who knows. Zou kunnen toch, je hebt nou eenmaal genetic freaks wat wij ons niet kunnen voorstellen.
Natty 100kg (220 pounds) met single digit bodyfat?Ik ben de laatste die gaat vingerwijzen in een wel/niet natty discussie, maar ik kwam deze vent dus tegen:
![]()
![]()
‘Naturally’ meer benchen/squatten/deadliften dan enhanced powerlifters met een bodybuilding fysiek
Ging erom of dit daadwerkelijk een ‘natty’ standaard zou zijn, aangezien meeste juicers zijn lifts/fysiek nieteens bereiken
Ging erom of dit daadwerkelijk een ‘natty’ standaard zou zijn, aangezien meeste juicers zijn lifts/fysiek nieteens bereiken
Ik ga vanaf nu junk eten en me focussen op professioneel darter worden