Fitness Seller

Cutlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Misschien minder tot falen trainen:trollface:
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Ekte hartkoor bohdiebuildur
 
Dorian is en blijft toch wel mijn all-time favoriete bodybuilder. De size, definition (zeker voor die tijd), het verhaal, de hardcore mentaliteit en geen egotripper
1C2EF662-2153-4999-91FC-F1831BCB80AE.jpeg


damn
 
Overtraining is overgaining
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Was van plan te deloaden maar voelde me zo goed toen ik opstond dat ik het jammer zou vinden om de progressie vandaag te laten liggen. Was ook echt een toptraining.

Heb het idee dat 3x pw armen zijn vruchten al begint af te werpen. Na trainen gemeten, biceps niet echt pumped meer maar beide armen 42,5cm. Zal pumped wel 43 zijn en koud 42.

Gewicht blijft op 92kg hangen, denk toch maar weer licht kcal uppen voor laatste 6 weken bulk.

Volume vrij hoog nu, maar herstel er fysiek (nog) van en als de gyms opengaan en ik weer bepaalde oefeningen kan doen drop ik dit weer.

18-4-2021: Push / Arms
92,1kg / High day: 4500 kcal

DB curl x 10 , x 12

Cuffed lateral x 10 , x 14

Incline smith:
85kg x 5
75kg x 8
65kg x 10 + negative

Deadstop BB shoulder:
65kg x 5
55kg x 8

Flat DB press:
42,5kg x 6
40kg x 8

Flat smith press:
90kg x 5
80kg x 8
70kg cluster x 9 - 3 - 3
60kg x 8 met elke rep 2 tel stretch

Incline DB fly x 13 + 5 rest-pause

DC chest stretch

Deadstop skullcrusher x 6 , x 12 , x 9 + 4 rest-pause
Pushdown x 9 , x 10 , x 12 , cluster x 11 - 5 - 4 - partials
Tricep stretch

DB lateral x 11 , x 14 , partials

Leg raises 3 sets

:wave2:
 
Lekker man, ik ben altijd een beetje jaloers op jonge gasten die zo goed gaan. Wil dat ik ook op die leeftijd was begonnen :o
 
Lekker man, ik ben altijd een beetje jaloers op jonge gasten die zo goed gaan. Wil dat ik ook op die leeftijd was begonnen :o
Heb hetzelfde, ben op m'n 19de begonnen maar als ik al die gappies van 14 zie ben ik erg jaloers hahaha
Maar goed, het is nu meer een hype dan ooit tevoren natuurlijk
 
Heb hetzelfde, ben op m'n 19de begonnen maar als ik al die gappies van 14 zie ben ik erg jaloers hahaha
Maar goed, het is nu meer een hype dan ooit tevoren natuurlijk
Ik zou willen dat ik eerder begonnen was, en ik ben begonnen toen ik net 16 was vgm
Hoe eerder hoe beter
 
Lekker man, ik ben altijd een beetje jaloers op jonge gasten die zo goed gaan. Wil dat ik ook op die leeftijd was begonnen :o
Meh ik vind mijn pressing toch weel heel mediocre als ik eerlijk ben :o
 
Meh ik vind mijn pressing toch weel heel mediocre als ik eerlijk ben :o
Is het zeker en vast ook. Er zijn natty jongentjes, Chris McCreadie bijvoorbeeld, die met ease 170 benchen. Kom jij aan met je 85 kilogrammen in de smith machine.
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Is het zeker en vast ook. Er zijn natty jongentjes, Chris McCreadie bijvoorbeeld, die met ease 170 benchen. Kom jij aan met je 85 kilogrammen in de smith machine.
Jep 4 plate natty bench op 23
 
Oh hey jongens, werd ik vernoemd?
 
Zin om te squatten vandaag want why not. Squatschoenen maken het verschil tov converses. Topset was heavy en net op parallel, back-off was mooi diep.

20-4-2021: Quads / Biceps
92,1kg / Medium day: 4000 kcal

Thuis
Adductor x 11 , x 14

Leg extension
Banded x 7 , x 9
Geen bands x 9 , x 11

Naar de gym
BB squats
170kg x 4
140kg x 10

Hack squat
7 1/2p x 9
7p x 10

DB split x 14 , drop

Quad stretch

Weer naar huis
DB curl
20kg x 7
17,5kg x 8
15kg x 11 + 4 rest-pause

1-arm cable curl x 11 , x 12 , x 12

Bicep stretch

Feeling good. Morgen push

:wave2:
 
Goede deloadtraining
 
  • Haha
Waarderingen: TT&A
Back
Naar boven