- Waardering
- 2.065
Merk je veel verschil tussen 2 of 4 meals vóór de training?Als de gyms weer open zijn wil ik gewoon weer in de avond op 4 meals gaan trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk je veel verschil tussen 2 of 4 meals vóór de training?Als de gyms weer open zijn wil ik gewoon weer in de avond op 4 meals gaan trainen.
Not reallyMerk je veel verschil tussen 2 of 4 meals vóór de training?
Vind wel lekker om tempo erin te houdenWat een oefeningen man, halverwege zou ik al geen puff meer hebben.

Vraag me af of je 12 weken nodig hebt, zoveel vet hoeft er toch niet af? Of is het de laatste weken juist hard gegaan?
Joost heeft gwn hele goede abs, denk dat dat een vertekend beeld geeft. Die 12 weken zullen wel goed zijn denk ikVraag me af of je 12 weken nodig hebt, zoveel vet hoeft er toch niet af? Of is het de laatste weken juist hard gegaan?
Zou kunnen....Joost heeft gwn hele goede abs, denk dat dat een vertekend beeld geeft. Die 12 weken zullen wel goed zijn denk ik

Is niet de planning
Zou jou wel is 5x5 willen zien doen, ben benieuwd wat eruit komt. Maar als je na 3 sets duizelig bent lijkt me dat niet heel handig.Is niet de planning
hack weer als main en daarna leg press;
adductor x2
Leg ext x2
Hack x 2
Leg press x2 + restpause
Split x 1 + drop
moet wel zeggen dat squats wel bevallen de laatste tijd, dus ik zal ze zeker niet schuwen als ik wil roteren
wel max 2 sets, merk dat ik na 3 sets squats licht in mn hoofd/duizelig word
5x5 is natuurlijk ook wel anders met RIR/RPEZou jou wel is 5x5 willen zien doen, ben benieuwd wat eruit komt. Maar als je na 3 sets duizelig bent lijkt me dat niet heel handig.
Ligt eraan, ik heb vaak zat 3 of 4 trainingen achter elkaar 5x5 op rpe 9 of 10 gedraaid met daarna nog een shitload aan andere oefeningen. Dat zijn juist de trainingen dat je beseft dat 5x5 echt kut is om te doen, maar het werkt wel haha.5x5 is natuurlijk ook wel anders met RIR/RPE
Nu is het 3 sets met RPE9/10
Alsof 5x5 squatten niet lastig is lmao. Genoeg gehad dat ik dacht dat mn ogen eruit gingen springen
Dat zeg ik ook nietAlsof 5x5 squatten niet lastig is lmao. Genoeg gehad dat ik dacht dat mn ogen eruit gingen springen
1rm zou 196 moeten zijn omgerekendLigt eraan, ik heb vaak zat 3 of 4 trainingen achter elkaar 5x5 op rpe 9 of 10 gedraaid met daarna nog een shitload aan andere oefeningen. Dat zijn juist de trainingen dat je beseft dat 5x5 echt kut is om te doen, maar het werkt wel haha.
Als je goal ligt bij bodybuilding en je hebt al 4 jaar ervaring ofzo weet ik sws niet of het heel handig is om dat te doen. Maar denk wel dat jij een 200 squat wel moet kunnen halen iig
Omgerekend is altijd kut, helemaal als t gebaseerd is op 3> reps
Precies, daarom ook geen 5x5, teveel fatigue voor enkel BB doeleindenOmgerekend is altijd kut, helemaal als t gebaseerd is op 3> reps
Maarja boeien jij doet toch geen singles