- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar ligt ook wel een beetje aan belichting edNetjes qua massa. Lijkt wel of je de afgelopen weken(t.o.v eerdere foto's) aardig wat vet hebt aangezet. Maar goed, als je gaat cutten heb je dat ook zo weer er af.
Flink wat massa opgebouwd kerel! Nu tijd om te cutten idd, ik zou je vetpercentage niet verder laten oplopen.Klopt, maar ligt ook wel een beetje aan belichting ed
zo stond ik op @94kg:
![]()
geeft dan toch weer een heel ander beeld
Hoelang ben je?Klopt, maar ligt ook wel een beetje aan belichting ed
zo stond ik op @94kg:
![]()
geeft dan toch weer een heel ander beeld
1,79
Dacht altijd dat dat een oefening voor vrouwen was. Maar als jullie hem doen.... Zondag heb ik de adductor machine maar eens uitgeprobeerd, halve stack 50kg. Kan vandaag nauwelijks normaal lopenIk mis de adductor machine wel
Een apparaat met super veel toegevoegde waarde, goed ontwikkelde adductors maken je benen zoveel indrukwekkender.
Flinke spierpijn aan je adductoren voel je wel hard idd.

Eind dit jaar is de bedoeling ja
Even lekker kickstarten met 50mg/dbol toch
Doe.

Zijn er mensen die ervaring hebben met een Fitbit of een soortgelijke activity tracker?
John Jewett gebruikt deze om zijn daily steps te meten, opzich leek me dat niet heel verkeerd als ik de cut in ga, aangezien die cardio variabele dan makkelijk(er) te tracken is
Ben wel tevreden met FitBit, hij telt alle stappen op een dag, maar als je een activiteit start en stopt rekent hij stappen, kilometers (via je telefoon GPS) gemiddelde hartslag en energieverbruik van die oefening uit.Fitbit heeft een shit accu. Zou mi fit van xiaomi kopen. Werkt prima en is cheap.

Zolang t opbouwend/inhoudelijk is altijd welkom in dit logBen ik weer met commentaar op BDB. Zou je achterste been op je tippen meer naar achter doen, wijdte is nu wel beter dan vorige keer.
Kan je normaal je glutes, hammies en wss kuiten harder aanspannen