MuscleMeat

Cutlog

Bezoekers in dit topic

Ben ik weer met commentaar op BDB. Zou je achterste been op je tippen meer naar achter doen, wijdte is nu wel beter dan vorige keer.
Kan je normaal je glutes, hammies en wss kuiten harder aanspannen
Inderdaad, standbeen kan het best voor staan en waar je op je teen staat meer naar achteren. En proberen je benen bovenin zo dicht mogelijk bij elkaar te houden, dan ogen ze dikker.

Maar inderdaad mooi startpunt voor je cut en behoorlijk wat massa als naturel.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Op aanraden van een vriend l-theanine toegevoegd aan mijn pre stack (200mg), versterkt de positieve effecten van cafeine zoals focus en energie. Placebo of niet, nog nooit zoveel concentratie als vandaag

3-6-2021: Hams / Back
93,0kg / Medium day: 3900 kcal

HS lying leg curl x 8 , x 11
Ga deze unilateraal doen, voelt een beetje awkward met 2 benen tegelijk

SLDL:
170kg x 6
150kg x 7
Feels great, relatief makkelijk ook. Eens kijken of ik dit volgende week weer kan pushen. All time beste sets waren 195 x 3 en 175 x 6, dus zit maar 5kg af van die laatste met nog wat in de tank. Belooft veel goeds

HS underhand pulldown x 9 , x 10

T-bar row neutral grip x 8 , x 10 , x 13

1-arm low row x 9 , x 13

Prime pulldown x 11 , x 13

Pullover x 14 + 6 rp

Deadhang

Seated leg curl x 11 , x 13 , x 14 + drop
Hamstring stretch

Rev pec deck x 11 , x 15 + drop x2

Leg raises x 16 , x 12 , x 10

Wrist curl x 13 , x 11

Posing

Hopelijk voelt de onderrug morgen goed, ben van plan weer heavy te gaan hack squatten en leg pressen.

:wave2:
 
Succes met je nieuwe goal. Ben vooral benieuwd naar die dikke quads als dat wat hardere look krijgt.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Heb je bij zulke zware RDL's niet dat je onderrug naar de tyfus is ipv je hamstrings?
 
Heb je bij zulke zware RDL's niet dat je onderrug naar de tyfus is ipv je hamstrings?
Beide, zoals de bedoeling is. Daarom heb ik hams/back op dezelfde dag.

*zijn SLDLs geen RDLs
 
Placebo of niet, nog nooit zoveel concentratie als vandaag
Vind het ook wel helpen, al moet de dosis caffeine er wel goed op afgestemd zijn.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Vind het ook wel helpen, al moet de dosis caffeine er wel goed op afgestemd zijn.
Ik zit op 200/200, neem op pushdagen of trainingen in ochtend/middag 300mg caf, voorderest geen energydrinks ed om resistentie zo laag mogelijk te houden

jaar geleden moest ik 400/500 pre nemen om er wat uit te halen, is gewoon teveel
 
300 in 1 keer vind ik ook best pittig :o Gezien ik in de ochtend vaak koffie drink, pak ik maar een halve scoop pre training maar gooi er wel extra citruline bij.

Met die theanine erbij kan ik wel hoger doseren handelen zonder ik de bijwerkingen ervan krijg.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
We back

4-6-2021: Quads / Arms
93,3kg / Medium day: 3900 kcal

Adductor stack + alle add-ons die ik vonden en een 5kg plaat ertussen drukken x 12 , x 10

Leg ext x 8 , x 10 , x 11

Hack squat:
7 1/2p + 6kg x 10
7p x 12 paused

Leg press:
10pps x 5 (1 rep short van all-time PB, had gedacht meer te kunnen, maar de eccentric was 1-2x zo langzaam als die PB en gezien de rugblessure is dit een huge win)
8pps x 8
7pps x 9 + negative rep

Hier even een carbload drankje aan de balie gekocht met ca. 50g carbs want mn intra vloog erdoorheen met dit warme weer

DB split x 13 , drop

Quad stretch

Prime pushdown x 9 , x 10 , x 11 , x 13 + 6 rp

DB curl x 8 , x 8 , x 12 + 5 rp

Machine curl x 11 , x 12 , x 14 + drop x2

Bicep stretch

Seated calf x 10 , x 10 , x 11 , x13 + 4 rp

Calf stretch

Morgen off, feeling great

:wave2:
 
Verdorie, ik geloof dat ik je achterna ga met SI gewricht problemen. Ellende met lage rug en (rechter)heup. Wat heeft jou het meest geholpen denk je?
 
  • Sad
Waarderingen: TT&A
Verdorie, ik geloof dat ik je achterna ga met SI gewricht problemen. Ellende met lage rug en (rechter)heup. Wat heeft jou het meest geholpen denk je?
Niks specifieks behalve rekken / lopen / geen zware squats en deadlifts. Tijd is het sleutelwoord helaas
 
Niks specifieks behalve rekken / lopen / geen zware squats en deadlifts. Tijd is het sleutelwoord helaas
Tja, tijd is meestal de oplossing :(
Wat voor stretches heb je gedaan, ik heb het idee dat psoas stretches het bij mij alleen maar pijnlijker maken.
 
Tja, tijd is meestal de oplossing :(
Wat voor stretches heb je gedaan, ik heb het idee dat psoas stretches het bij mij alleen maar pijnlijker maken.
Op de rug liggen en knie naar kin toe halen
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
W2D1 cut

Voel me super energiek en gemotiveerd

Gisteren low day @3000 kcal

Als het goed is komt de gympin morgen binnen

6-6-2021: Push / Arms
High day: 4300kcal / 92,2kg (behoorlijke weightdrop na low day gister, zal morgen weer omhoog gaan ivm high day vandaag)

HS preacher curl x 9 , x 13 + 4 rp

Cuffed lateral x 12 , x 14

Incline BB:
95kg x 3 + 1 spot (huge PR, 100 x 3 zou leuk zijn maar geen idee of ik dat haal deze cut. Will try tough)
85kg x 5
75kg x 8 + 1 spot

Shoulder press:
2 1/2pps x 6
2pps x 9

Chest press:
3pps + 2,5 + 1,25 x 7
2 1/2pps + 2,5 + 1,25 x 8
2pps + 2,5 + 1,25 x 10

HS flat press x 8 , x 9 + 3 rp voelde me hier zwak vandaag

Incline DB fly (2 tel stretch) x 11 + 5 rp

DC chest stretch

Prime pushdown x 8 , x 10 , x 13 + 6 rp
Overhead ext (2 tel stretch) x 8 , x 12 , x 15 + drop x2
Tricep stretch

Machine lateral x 12 , x 15 , drop

Leg raises x 18 , x 13 , x 11

Morgen doel op SLDL is 175-180 voor 6-7 reps (175 x 7 of 180 x 6 zou en all-time PB zijn), even kijken hoe t voelt met opwarmen

:wave2:
 
Waarom doe je van die high/medium/low days?
 
Waarom doe je van die high/medium/low days?
Carb cycling / meer kcal en carbs op dagen dat ik ze nodig heb tov rustdagen

heb bv liever 600 carbs op trainingsdagen en 200 op off dagen dan 400 op beide

en mijn presses zijn relatief zwak dus daar heb ik de meeste carbs
 
Carb cycling / meer kcal en carbs op dagen dat ik ze nodig heb tov rustdagen

heb bv liever 600 carbs op trainingsdagen en 200 op off dagen dan 400 op beide

en mijn presses zijn relatief zwak dus daar heb ik de meeste carbs
Ik dacht al zoiets ja, got 'em
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Als je nu 95x3 haalt dan moet je in een cut echt wel kunnen opwerken naar 100x3. Kracht gaat droppen in de laatste weken, maar als je slim periodiseert hoef je niet veel zwakker te worden, je kan zelfs prima kracht opbouwen.

Sowieso als het gaat om lowerbody, presses krijgen vaak wel een hit.
 
Als je nu 95x3 haalt dan moet je in een cut echt wel kunnen opwerken naar 100x3. Kracht gaat droppen in de laatste weken, maar als je slim periodiseert hoef je niet veel zwakker te worden, je kan zelfs prima kracht opbouwen.

Sowieso als het gaat om lowerbody, presses krijgen vaak wel een hit.
Klopt presses gaan als eerste naar shit

daarom wil ik ook zo lang mogelijk de carbs op pushdagen hoog houden. Bij die 3e rep zat er nog wat in de tank dus volgende sessie microload ik gewoon naar 96 , dan 97,5 and we go from there
 
Back
Naar boven