TT&A
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.482
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet je ook niet vergelijken met dat soort mensen...Back in de pussygym, want niet iedereen douwt wekelijks een gram in zn reet
80 kgOverigens durf ik te wedden dat de meesten hier zonder twijfel de overstap naar mijn gym zouden maken. Het enige wat bv platinum heeft zijn 70kg dumbells, voorderest heeft mijn gym alles wat daar staat + nog meer
En niemand die ze fatsoenlijk kan pressen
Er zijn er een aantal die dat kunnen. Echt absurd. Was blij dat ik er wat dumbbell rows mee kon doen.

)
Gebruik gewoon m’n telefoonZijn er mensen die ervaring hebben met een Fitbit of een soortgelijke activity tracker?
John Jewett gebruikt deze om zijn daily steps te meten, opzich leek me dat niet heel verkeerd als ik de cut in ga, aangezien die cardio variabele dan makkelijk(er) te tracken is

same
In welke gym train je dan?Overigens durf ik te wedden dat de meesten hier zonder twijfel de overstap naar mijn gym zouden maken. Het enige wat bv platinum heeft zijn 70kg dumbells, voorderest heeft mijn gym alles wat daar staat + nog meer
Geen idee of een fitbit (oid) enorm afwijkt van een telefoon. Ik gebruik zelf gewoon mijn samsung app. Ook al is hij misschien niet nauwkeurig, als ik dagelijks 8000 stappen zou zetten en ik wil meer dan ga ik bijvoorbeeld voor 12000. Misschien is het in het echt dan maar 6000 en 9000 maar het gaat er uiteindelijk om dat je je activiteit dan wat verhoogt.Zijn er mensen die ervaring hebben met een Fitbit of een soortgelijke activity tracker?
John Jewett gebruikt deze om zijn daily steps te meten, opzich leek me dat niet heel verkeerd als ik de cut in ga, aangezien die cardio variabele dan makkelijk(er) te tracken is
Qua gewicht of wat bedoel je? Dacht zelf aan 12 - 16 wk en dan hoop ik rond de 82 te zittenWat wordt het doel? Denk om echt lekker te kunnen rebounden je zo 15 weken kan cutten.