Fitness Seller

Cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Overigens durf ik te wedden dat de meesten hier zonder twijfel de overstap naar mijn gym zouden maken. Het enige wat bv platinum heeft zijn 70kg dumbells, voorderest heeft mijn gym alles wat daar staat + nog meer

Overigens durf ik te wedden dat de meesten hier zonder twijfel de overstap naar mijn gym zouden maken. Het enige wat bv platinum heeft zijn 70kg dumbells, voorderest heeft mijn gym alles wat daar staat + nog meer
80 kg

• Haha
Waarderingen: TT&A
10/10 vandaag , overal kunnen progressen

Vanaf volgende week maar eens beginnen de kcal omlaag te schroeven. Kreeg wel te horen dat ik er voller/groter uitzag vandaag.

Rug voelt goed dus morgen licht SLDL proberen.

30-5-2021: Push / Arms
93,3kg / High day: 4500 kcal

HS preacher curl x 9 , x 13

Cuffed lateral x 12 , x 15

Incline BB:
90kg x 4 + 2 spot (net niet zelf de 5e, volgende keer :( )
80kg x 8 + 1 spot

Machine shoulder:
2 1/2pps + 2,5 + 1,25 x 7
2pps + 5 + 1,25 x 9

Chest press:
3pps + 2,5 x 7
2 1/2pps + 2,5 x 9
2pps + 2,5 x 11

HS flat press:
2 1/2 pps + 2,5 x 8
2pps x 10 + 3 rp

Incline DB fly (2 tel in stretch) x 15 + 6 rp

DC chest stretch

Prime pushdown x 9 , x 10 , x 14 + 6 rp
Overhead extension (2 tel in stretch) x 8 , x 12 , x 15 + drop x2
Tricep stretch

Machine lateral x 11 , x 14 , drop

Leg raises 3 sets

:wave2:

Zijn er mensen die ervaring hebben met een Fitbit of een soortgelijke activity tracker?

John Jewett gebruikt deze om zijn daily steps te meten, opzich leek me dat niet heel verkeerd als ik de cut in ga, aangezien die cardio variabele dan makkelijk(er) te tracken is

Ik gebruik mijn oude polar sporthorloge nu om stappen en kcal te tracken. Daar ga ik 500kcal onder zitten en na 3 weken zie ik ineens aders. Was ook warm :thumb:
Maar lijkt goed te werken.

• Like
Zijn er mensen die ervaring hebben met een Fitbit of een soortgelijke activity tracker?

John Jewett gebruikt deze om zijn daily steps te meten, opzich leek me dat niet heel verkeerd als ik de cut in ga, aangezien die cardio variabele dan makkelijk(er) te tracken is
Gebruik gewoon m’n telefoon :o

Fitbit heeft een shit accu. Zou mi fit van xiaomi kopen. Werkt prima en is cheap.

In welke gym train je dan?

Geen idee of een fitbit (oid) enorm afwijkt van een telefoon. Ik gebruik zelf gewoon mijn samsung app. Ook al is hij misschien niet nauwkeurig, als ik dagelijks 8000 stappen zou zetten en ik wil meer dan ga ik bijvoorbeeld voor 12000. Misschien is het in het echt dan maar 6000 en 9000 maar het gaat er uiteindelijk om dat je je activiteit dan wat verhoogt.

Vind het mooi geweest zo. Vanochtend tikte ik bijna de 95kg aan, dus vanaf morgen gaan de kcal omlaag

1819661D-826B-4A76-82F3-74CDCDED6402.jpeg
FCDC619C-70FD-4FEC-8BCA-52CC10666C73.jpeg
4E461569-702E-43AD-A8DC-9CDE18DA30EF.png

op trainingsdagen 200-300 kcal minder, zal morgen de precieze aantallen plaatsen. Momenteel is het 4500 high, 4100 med en 3000 low

Jaloers op die buik genetics. Voor de rest wordt het wel tijd ja.

Goeie krachtgains gemaakt ook

Ja die abs blijven ziek man

• Like
Wat wordt het doel? Denk om echt lekker te kunnen rebounden je zo 15 weken kan cutten.

• Like
Wat wordt het doel? Denk om echt lekker te kunnen rebounden je zo 15 weken kan cutten.
Qua gewicht of wat bedoel je? Dacht zelf aan 12 - 16 wk en dan hoop ik rond de 82 te zitten

Hanteer overigens gewoon een paar vuistregels:
- kcal per keer 200-300 omlaag
- gedurende cut steady daily steps / activiteit verhogen, zeker naar mate het einde zodat ik genoeg kan blijven eten voor output in de gym
- aan het begin wat agressiever en naar mate ik dieper kom afremmen
- 1/2x pw foto updates voor eigen referentie
- volume taperen naar mate nodig (autoregulatie)
- bij extreme weightdrops eventueel een refeed/cheat
- als ik bijvoorbeeld in de ochtend train ipv 's avonds haal ik de carbs bij latere maaltijd weg en vervang die voor vetten, zie het nut niet van carbs bij de laatste 2 maaltijden als ik al getraind heb

Gewicht van vanochtend was een uitschieter naar boven, weekgemiddelde ligt op 93,5kg. Uiteindelijk dus +13,5kg in 9 maand. Klinkt veel, is het ook, maar de eerste 2/3kg aan vocht zaten er zo op na het depleten dus de complete toename is wel iets flawed.

vanaf morgen:
High days: 4300 kcal - 116V / 533K / 258E
Medium days: 3900 kcal - 113V / 454K / 245E
Low days 2950 kcal - 117V / 246K / 211E

31-5-2021: Hams / Back
94,7kg / Medium day: 4100 kcal

HS lying leg curl x 8 , x 13

SLDL:
140kg x 7 , x 7
Prima, niks te geks gedaan, volgende sessie weer naar 160 , rug voelt goed

HS underhand pulldown x 8 , x 10

T-bar neutral grip:
50kg x 8
45kg x 9
35kg x 12

Low row x 8 , x 12

Prime pulldown x 11 , x 13

Pullover x 13 + 6 rp

Deadhang

Seated leg curl x 11 , x 12 , x 15 + drop

HS rev pec deck x 11 , x 14 , drop

HS seated calf x 9 , x 11 , x 13 , x 10 + 5 rp
Calf stretch

Morgen eindelijk weer fatsoenlijke quad sessie draaien.

:wave2:

Ik zeg weer meedoen aan de contest :)

Imo staan je benen te ver van elkaar bij back double bicep. Goeie arm en schouder gainz gemaakt wel precies

Terug
Naar boven