Fitness Seller

Cutlog

Ah op die fiets, dan had ik je verkeerd begrepen. Ja die logica ontgaat mij ook een beetje. Niet iedereen is gezegend met zo'n gym als Platinum of Fox in de buurt. Wovano weet zelf ook wel dat de gemiddelde sportschool er geen sterke/buffe mensen rondlopen, maar daar ging m'n punt niet over.
Het laatste waar je je zorgen om hoort te maken in een gym is of andere mensen sterk/buff zijn ja of nee. Kan je de oefeningen doen die je wilt doen? Dan heb je een prima gym.

Helaas zijn sommige mensen alleen vooruit te branden in het bijzijn van andere mensen. Je laat op die manier wel heel erg je ego en/of onzekerheid doorschemeren. Nu snap ik ook gelijk waarom hij weigerde om een homegym aan te schaffen.

Ik mis de adductor machine wel :(
Een apparaat met super veel toegevoegde waarde, goed ontwikkelde adductors maken je benen zoveel indrukwekkender.

Oooohh ik moest inhoudelijk reageren.

Kerel dat je uberhaupt zo butthurt raakt over wat mensen op een forum(waar 90% irl autist is) je zo mad laat maken zegt genoeg:roflol:
Zo mad? Ik reageer gewoon op iets wat mij opvalt. Ik zie gewoon de meerwaarde er niet van om constant iedereen te lopen bashen met dat zij in jouw ogen een kutfysiek hebben of een andere aanpak hanteren. En dan wanneer er wel een keer daadwerkelijk iemand met argumenten komt voor zijn visie is het enige wat je kan zeggen tldr.

Laat mensen gewoon lekker in hun waarde en geef waar nodig constructieve feedback. Wat heeft Wovano of Rock er nou aan om te horen dat jij vindt dat zij een vetklep terwijl je overgrote deel van je eigen lifting carriere met een waterhoofd hebt rondgelopen en nu een jaartje een normale shape hebt? Of een Thuggish die van een te hoog vet percentage naar 'skinnyfat' is gegaan. Wat verwacht je dan? Dat iemand in zijn cut ineens tien kilo massa aankomt? Beetje ouwehoeren is prima maar constant mensen de grond in boren snap ik het nut niet echt van, maar goed.

Zo mad? Ik reageer gewoon op iets wat mij opvalt. Ik zie gewoon de meerwaarde er niet van om constant iedereen te lopen bashen met dat zij in jouw ogen een kutfysiek hebben of een andere aanpak hanteren. En dan wanneer er wel een keer daadwerkelijk iemand met argumenten komt voor zijn visie is het enige wat je kan zeggen tldr.

Laat mensen gewoon lekker in hun waarde en geef waar nodig constructieve feedback. Wat heeft Wovano of Rock er nou aan om te horen dat jij vindt dat zij een vetklep terwijl je overgrote deel van je eigen lifting carriere met een waterhoofd hebt rondgelopen en nu een jaartje een normale shape hebt? Of een Thuggish die van een te hoog vet percentage naar 'skinnyfat' is gegaan. Wat verwacht je dan? Dat iemand in zijn cut ineens tien kilo massa aankomt? Beetje ouwehoeren is prima maar constant mensen de grond in boren snap ik het nut niet echt van, maar goed.
Bro je neemt het internet echt veel te serieus:roflol:. Als er 1 forum is waar alleen maar getrollt wordt is het hier wel. Moet ik elke keer huilend in een hoekje gaan zitten als iemand weer wat zegt over mijn reigerkuiten?

Overigens ben je nog scheel ook want mijn opmerking was naar je kontbonkmaatje Wovano gericht.

Bro je neemt het internet echt veel te serieus:roflol:. Als er 1 forum is waar alleen maar getrollt wordt is het hier wel. Moet ik elke keer huilend in een hoekje gaan zitten als iemand weer wat zegt over mijn reigerkuiten?

Overigens ben je nog scheel ook want mijn opmerking was naar je kontbonkmaatje Wovano gericht.
Alright prima.

en kontbonkmaat? Ik spreek wovano nooit, steek nooit veren in z’n reet en heb vaak genoeg kritiek op zijn aanpak gehad maar onderbouw het in ieder geval.

Alright prima.

en kontbonkmaat? Ik spreek wovano nooit, steek nooit veren in z’n reet en heb vaak genoeg kritiek op zijn aanpak gehad maar onderbouw het in ieder geval.
Oke dan.

Weet je wat ik wel magisch vind aan dit forum. Er wordt buiten dit forum onderling zo t*ring veel gehaat en hier/tegen degene wie het betreft doet iedereen poeslief. Laat mij dan maar lekker gehaat worden omdat ik zeg wat ik denk in mensen hun gezicht, het boeit me echt minder dan niets :roflol:. Fucking two sided bitches op dit forum ik hou er van.

Maar goed,

Ik ga verder met haten latuuurrrrr

Nee maar laat wel zien wat voor achterlijke denkwijze die jongen heeft.
Lol wat is jouw probleem dan? @TT&A liet het overkomen alsof het een hele prestatie is om de hip abductor machine te maxen terwijl ik dat in de meeste gyms iedereen wel zie doen. Vandaar dat ik pussygym zei.

• Topic Starter Topic Starter
1. Adductor. Niet abductor

2. Bedankt voor de vrijdagrel sommigen van jullie zijn zo makkelijk de tent uit te lokken :roflol:

Inderdaad zo snel geïrriteerd wanneer iemand pussygym zegt :aai:
Wanneer komt het topic van de DBB meet? Ik zit er op te wachten.

Wel zo plannen dat je 2 weken uit je wedstrijd bent he ;););) dan kan je als een trotse pauw de adductor machine maxen voor ons

Wanneer komt het topic van de DBB meet? Ik zit er op te wachten.

Wel zo plannen dat je 2 weken uit je wedstrijd bent he ;););) dan kan je als een trotse pauw de adductor machine maxen voor ons
Ik durf toch niet te komen als jij er ook bent, veel te buff voor mij.

Dan blijf ik ook maar weg.😌

En ohja ik heb geen gram + gh nodig om dingen in mijn gym te maxen :booty:

Terug
Naar boven