MuscleMeat

cutschema goed??

buffelaarke

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
85kg
halloo wil effe in een snel tempo gaan cutten..wil t op volgende manier gaan doen..
wil elke dag iets gaan maken wat ik in plaats van me brood pak..dat is 3 gekookte eieren,1 blik tonijn,rauwkost,tomaat en komkommer door elkaar mixen..(miss 2 blikken tonijn nog effe kijke)

6:30
modifast intensive en eiwitshake

9:30
gedeelte van dat wat ik hier boven heb gezegt en misschien met 2 crackers..
appel

12:30
gedeelte van dat wat ik hier boven heb gezegt en misschien met 2 crackers..

15:00
banaan en 500 ml magere yoghurt

17:30
wat de pot schaft..als toetje 250gram magere kwark

20:30
na t trainen eiwitshake

22:00
250 gram magere kwark

drink heel de dag water..zon 3 liter..

modifast intensive, nooit van gehoord en maar ff opgezocht...
Nou jij denkt ook wel ff vlug te cutten met instant dieet maaltijdjes...

je bent op dit vlak wel erg lui en weinig inventief. je schema is gewoon crap.

om je op weg te helpen:

-onderhoud berekenen en 300 a 500 kcal onderzitten (sporttoeslag niet vergeten)
-'s ochtends complexe koolhydraten met eiwitten en doorheen de dag kh afbouwen
-eiwitten halen uit schone voeding en geen maaltijdvervangers (whey natuurlijk wel) zoals tonijn, kwark, steak, kip,...

succes!

jezus dit schema zuigt hard.

• Topic Starter Topic Starter
tog besloten om t anders te gaan doen..

modifast intensive(wil t tog effe gaan gebruiken,anders maar voor niks gekocht)als t egt niks is tog maar net als anders melk met brinta..
protein shake

2 boterhammen met 4 plakjes runderrookvlees
1 gekookt ei
appel

1 gekookt ei
250 ml magere yoghurt

750 ml magere yoghurt
1 banaan

wat de pot schaft(vlees groente aardappelen)
als toetje 250 gram magere kwark

18:30
sporte
na t sporte protein shake

250 gram magere kwark

enigszinds verbetering maar het zuigt nog steeds alleen niet zo hard als je vorige post

ff snel gaat niet. Dan was iedereen wel slank

je zit idd nog te hoog in suikers
magere yoghurt (1 l= ong 50 g suikers...) en de banaan eruit gooien--> vervangen door ewitrijk voedsel met zo weinig mogelijk carbs...
aardappelen zijn ook niet meteen aan te raden, en als je ze dan toch eet weinig van eten!!!

zet bij elke maaltijd de voedingswaarden (kcal/eiw/kh/vet) er eens bij en streef een verhouding van 45-35-20 na (ongeveer, is geen mantra)...zorg ook dat je 300 a 500 kcal onder je onderhoud zit...

je komt er wel ;)

je zit idd nog te hoog in suikers
magere yoghurt (1 l= ong 50 g suikers...) en de banaan eruit gooien--> vervangen door ewitrijk voedsel met zo weinig mogelijk carbs...
aardappelen zijn ook niet meteen aan te raden, en als je ze dan toch eet weinig van eten!!!

zet bij elke maaltijd de voedingswaarden (kcal/eiw/kh/vet) er eens bij en streef een verhouding van 45-35-20 na (ongeveer, is geen mantra)...zorg ook dat je 300 a 500 kcal onder je onderhoud zit...

je komt er wel ;)

juist wel aardappelen en een banaan kan ook, alleen de tijdstippen veranderen en gewoon kappen met zoveel yoghurt gaat er nog zuur van kijken :D

TS heeft duidelijk weinig kennis van voeding

juist wel aardappelen en een banaan kan ook, alleen de tijdstippen veranderen en gewoon kappen met zoveel yoghurt gaat er nog zuur van kijken :D

TS heeft duidelijk weinig kennis van voeding

verklaar je nader...

als hij z'n aardappelen en yoghurt laat vallen en vervangt door eiwitrijk voedsel/goede vetten zit ie toch goed...

dan ga ik yoghurt laten valleen en pak ik daar blik tonijn voor..hebben jullie niet zon schema waar alles in staat kwa eten en zo de calorieen makkelijk kan uitrekenen?want voedingstabel.nl is allemaal per 100 gram dacht k..

tog besloten om t anders te gaan doen..

modifast intensive(wil t tog effe gaan gebruiken,anders maar voor niks gekocht)als t egt niks is tog maar net als anders melk met brinta..
protein shake

1 gekookt ei
appel

1 gekookt ei
250 ml magere yoghurt

750 ml magere yoghurt
1 banaan

wat de pot schaft(vlees groente aardappelen)
als toetje 250 gram magere kwark

18:30
sporte
na t sporte protein shake

250 gram magere kwark

ok om deze droogkloot ff te helpen en toch is een keer om wat nuttigst te posten in deze topic.

6.30 - gewoon brinta nemen met whey en melk/water met een banaan
9.30 - rijst met kip (niet zeiken dat het daarvoor veel te vroeg voor is)
12.30 - deze zuigt hard, neem dan tonijn met een appel en rauwkorst (weg met die brood)
15.00 - deze zuigt het hardst, kom op zeg 750 ml yoghurt en 1 banaan waar is dat goed voor en dan die suikers van die banaan ??? kipfilet met noten ofzo (verzin iets)
17.30 - rijst met kip en niet wat mammie maakt en **** die kwark
18.30 dit is dus echt het enigste wat goed is :D
22.00 500 gr kwark en geen 250 ???

ok om deze droogkloot ff te helpen en toch is een keer om wat nuttigst te posten in deze topic.

6.30 - gewoon brinta nemen met whey en melk/water met een banaan
9.30 - rijst met kip (niet zeiken dat het daarvoor veel te vroeg voor is)
12.30 - deze zuigt hard, neem dan tonijn met een appel en rauwkorst (weg met die brood)
15.00 - deze zuigt het hardst, kom op zeg 750 ml yoghurt en 1 banaan waar is dat goed voor en dan die suikers van die banaan ??? kipfilet met noten ofzo (verzin iets)
17.30 - rijst met kip en niet wat mammie maakt en **** die kwark
18.30 dit is dus echt het enigste wat goed is :D
22.00 500 gr kwark en geen 250 ???

true, is idd cutmateriaal...
maar ik ga ervan uit dat onze vriend hier geen podiumambities heeft en dit zijn eerste (serieuze) cut is...
dan kan brood, mits de verhouding in totaal en de tijdstippen kloppen, helemaal geen kwaad...

wil hij meteen hardcore moet hij idd meer jouw schema opvolgen...(maar of dit makkelijk vol te houden is als beginner?)

true, is idd cutmateriaal...
maar ik ga ervan uit dat onze vriend hier geen podiumambities heeft en dit zijn eerste (serieuze) cut is...
dan kan brood, mits de verhouding in totaal en de tijdstippen kloppen, helemaal geen kwaad...

wil hij meteen hardcore moet hij idd meer jouw schema opvolgen...(maar of dit makkelijk vol te houden is als beginner?)

true maar hij wilt "snel" cutten als dat uberhaupt bestaat.

heb zoiets van laat het em gelijk voelen wat een goeie cut inhoud :D

ik zal hier ook eens mijn voedingsschemaposten .
zou dit gaan om te clean bulken

ontbijt 100 gr muesli of havermout met magere melk
1glas sinaaselsap
30gr whey proteine

9u00 mass of super gainer feul.
1 stuk fruit

middagmaal 3 sneden brood
200 gr groenten met 1 eetlepel vinaigrtette
100 gr kip , kalkoen , ham of vis

16u00 super gainer feul.
1 stuk fuit

18u00 8 aardappelen of 90 gr rijst of pasta
200 gr groenten met 1 eetlepel vinaigrete
100 gr kip kalkoen ham of vis

voor het slapen 250 gr platte kaas
30 gr noten

wat vinden jullie ervan ??

true maar hij wilt "snel" cutten als dat uberhaupt bestaat.

heb zoiets van laat het em gelijk voelen wat een goeie cut inhoud :D

t eten moet me wel lukken..en rijst smorges ook geen moeite mee..gewoon kipfilet doen dan?moet ik wel effe een magnatron op t werk fixen;)want als ik t de dag ervoor op t gas doe kan t dag erop gewoomn in magnatron tog?
en t word idd me 1ste cut..dus sorry da ik er nog nie veel verstand van heb..weet iig wel wat ik moet trainen,me BENEN ook;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven