Abbas93
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 69kg
Ik heb de volgende vraag aan jullie!
Ik ben Matthijs Abbas
21 jaar en op dit moment 68kg.
Op dit moment ben ik bezig te cutten op onderhoud op 3000kcal.
Dit ligt al vrij hoog normaal zou ik op 2460 onderhoud uit komen.
Mijn macro's zitten op :
K=45% 340gr
E=30% 226gr
V=25% 84gr
Ik train 4 keer in de week zwaar en doe daarvan 3dagen cardio van 40min waar ik 350-400kcal mee verbrand .
Ook fiets ik naar de sportschool intotaal 25 minuten gemiddeld 110 kcal
Ik loop op mijn werk relatief veel gemiddeld zit ik op 6 km per dag. Mijn fitness pall geeft dat ik ook hier tussen de 100 en 150 kcal meer verbrand.
Nou is mijn volgende probleem dat ik nu spiermassa ga verliezen, de eerste maanden bleef ik mooi stabiel op VVM en ging ik hard in vetpercentage naar beneden.
Wat doe ik nu verkeerd?? Misschien teveel cardio wat ik eerst wat minder deed of kan het ergens anders aan liggen.
Toch lig ik ver boven mijn onderhoud en alsnog verlies ik VVM dit klinkt niet logisch.
Bijgevoegd alle weegmomenten. Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ben een beetje ten einde raad..
Ik ben Matthijs Abbas
21 jaar en op dit moment 68kg.
Op dit moment ben ik bezig te cutten op onderhoud op 3000kcal.
Dit ligt al vrij hoog normaal zou ik op 2460 onderhoud uit komen.
Mijn macro's zitten op :
K=45% 340gr
E=30% 226gr
V=25% 84gr
Ik train 4 keer in de week zwaar en doe daarvan 3dagen cardio van 40min waar ik 350-400kcal mee verbrand .
Ook fiets ik naar de sportschool intotaal 25 minuten gemiddeld 110 kcal
Ik loop op mijn werk relatief veel gemiddeld zit ik op 6 km per dag. Mijn fitness pall geeft dat ik ook hier tussen de 100 en 150 kcal meer verbrand.
Nou is mijn volgende probleem dat ik nu spiermassa ga verliezen, de eerste maanden bleef ik mooi stabiel op VVM en ging ik hard in vetpercentage naar beneden.
Wat doe ik nu verkeerd?? Misschien teveel cardio wat ik eerst wat minder deed of kan het ergens anders aan liggen.
Toch lig ik ver boven mijn onderhoud en alsnog verlies ik VVM dit klinkt niet logisch.
Bijgevoegd alle weegmomenten. Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ben een beetje ten einde raad..