AndroidHealthClinic

cutten op tren + test, enige tips?

thehlk21

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Dag mensen,

Ben nieuw hier bij dutchbb.
Stats:
1,83m
110 kg
20%

Ik wil graag cutten tot ik rond de 10% ben.
Ik train 6x per week.
1. Borst (bicep) abs
2. Rug
3. Schouder (tricep) abs
4. Benen
5. Borst of rug ligt eraan welk beter is hersteld en abs
6. Cardio

Bench 5x5 laatste set 140-150kg
Deadlift 5x5 laatste set 180kg
Squat 5x5 laatste set 160 kg

Mn voeding ligt rond de 2300 calorieen. Ik zit tussen de meso en de endomorph in dus ik heb niet erg veel calorieen nodig en ik kom al aan. Hebben jullie enige tips over hoe Lang de kuur het meest effectief is?
Welke nakuur is het best om Te gebruiken? Chlomyd, nolva? En hoe lang?
Nogmaals de doel is om zoveel mogelijk vet te verbranden en kracht op te bouwen, eventueel een kilo droge spiermassa erbij kan geen kwaad.

• Topic Starter Topic Starter
Rupert,

Erg bedankt voor je reactie, ik ga het even doornemen.

Als er meer tips zijn, allemaal welkom mensen.

1. Belangrijste: zorg als eerst dat je een dieet vind die bij jou werkt. (en dan heb ik t niet over een dieet waarbij je niets eet)
2. ga laag in je TestE zitten. (of kies voor korte esthers, maar dan heb je wel minder tijd om goed af te vallen)
3. pak op je nuchtere maag (wel aminos) wat cardio 3 keer in de week. (minimaal 30min per keer)
4. als je echt hard wilt gaan pak je de laatste 4 weken van je kuur clen of ECA

Succes

Doe keto of carb cycling ( met tren hoog en test laag)

En anders trainen. Zou niet 5x5 trainen maar eerder iets van 4x12. Kracht is even niet belangrijk in de cut. Is sowieso niet belangrijk vind ik maar voor jou wel heb ik het idee.

Verder eens met Sniez. Dieet en cardio is het belangrijkste.

En anders trainen. Zou niet 5x5 trainen maar eerder iets van 4x12. Kracht is even niet belangrijk in de cut. Is sowieso niet belangrijk vind ik maar voor jou wel heb ik het idee.

Verder eens met Sniez. Dieet en cardio is het belangrijkste.

Ik ging heel goed op low reps in de cut :) Op trainingsdagen nam ik 200 gram rijst als enige carbs, 2 rustdagen no carbs en 1 refeeddag. Wel plat als **** na 6 weken maar de 7e week, toen ik m'n carbs omhoog deed stond ik vol als een gek en schoten er overal aders uit.

Ik ging heel goed op low reps in de cut :) Op trainingsdagen nam ik 200 gram rijst als enige carbs, 2 rustdagen no carbs en 1 refeeddag. Wel plat als **** na 6 weken maar de 7e week, toen ik m'n carbs omhoog deed stond ik vol als een gek en schoten er overal aders uit.

Ok goed man. Als het voor jou werkt... Zeker doen. Ik vind low reps niet prettig in de cut. Ivm verminderde energie en kracht. Sowieso ben ik geen fan van low reps hoor moet ik eerlijk zeggen. Verdoet je lichaam.

Denk je dat je cut dan slechter had gegaan als je high reps had gedaan? Ik denk dat het wel echt aan je voeding lag.

Low reps verdoet je lichaam. Weer een nieuwe.

Als je nakuur( waarom zou je dat doen) gewoon cruise.... Dan zou je nog clen bij kunnen nemen.
Heeft een anti-katabolische werking!

250mg test
400mg tren
eventueel t3 @ 25-50mcg

nakuur met nolvadex op 20mg e/d voor minimaal 5 weken

Terug
Naar boven