XXL Nutrition

cutten Tips & advies nodig!

Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hey iedereen

Ik train nu ongeveer al 3 jaar, ben van 60kg naar 80kg gegaan en behoorlijk wat spiermassa aangemaakt maar ook het onnodige vet, en ben van plan te beginnen met mijn cut voor de 1ste keer. Stats zijn 20 jaar; 1.73, 80kg Bf % geen idee??

voornamelijk geleefd op zilvervliesrijst eieren kip brocolli en kwark en hier en daar een cheatmeal tijdens de bulk, ik train 5x per week en heb fysiek zwaar werk (defensie) Ik weet dat ik tijdens mijn cut mijn eiwitgehalte hoog moet houden en dat lukt ook wel aardig alleen ik heb geen idee hoeveel koolhydraten/vetten ik moet nemen per dag, de meeste koolhydraten die ik eet zijn pre work out en post work out

mijn cut schema momenteel is

7:00 Havermout met water + klein schepje Whey gold standard
9:00 3 zilvervliesrijstwafels met 100gram kipfilet beleg
12:00 Tonijnsalade met Bladspinazie/advocado paprika etc
15:00 Whey gold shake met water
18:00 (pre work out) 150 gram zoete aardappel/brocolli/ kip/vis
19:30 Whey gold shake met water
20:00 handje geroosterde amandelen.

op sommige dagen eet ik meer koolhydraten als ik zware sportles heb

iemand toevallig nog tips of opmerkingen?

Sowieso meer vetten zoals ik nu kan zien.
Maar reken eerst eens goed uit op hoeveel je per dag zit qua eiwitten vetten etc.

Post je totale kcals, eiwitten, vetten en koolhydraten even.

iets voor het slapen ? en je hebt van 12.00 tot 18.00 geen maaltijd.

• Topic Starter Topic Starter
normaal gesproken neem ik magere kwark voor het slapen gaan maar uit ervaring word ik daar erg dik van, zitten ook veel suikers in per 100gr en van 12:00 tot 18;00 ben ik aan het werk en amper tijd om te eten

Tussendoor op je werk zou je een shake van havermout + melk + whey kunnen nemen. Voor het slapen evt casseine voor de langzame eiwitten snachts.

Terug
Naar boven