AestheticEraaa
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Hey iedereen
Ik train nu ongeveer al 3 jaar, ben van 60kg naar 80kg gegaan en behoorlijk wat spiermassa aangemaakt maar ook het onnodige vet, en ben van plan te beginnen met mijn cut voor de 1ste keer. Stats zijn 20 jaar; 1.73, 80kg Bf % geen idee??
voornamelijk geleefd op zilvervliesrijst eieren kip brocolli en kwark en hier en daar een cheatmeal tijdens de bulk, ik train 5x per week en heb fysiek zwaar werk (defensie) Ik weet dat ik tijdens mijn cut mijn eiwitgehalte hoog moet houden en dat lukt ook wel aardig alleen ik heb geen idee hoeveel koolhydraten/vetten ik moet nemen per dag, de meeste koolhydraten die ik eet zijn pre work out en post work out
mijn cut schema momenteel is
7:00 Havermout met water + klein schepje Whey gold standard
9:00 3 zilvervliesrijstwafels met 100gram kipfilet beleg
12:00 Tonijnsalade met Bladspinazie/advocado paprika etc
15:00 Whey gold shake met water
18:00 (pre work out) 150 gram zoete aardappel/brocolli/ kip/vis
19:30 Whey gold shake met water
20:00 handje geroosterde amandelen.
op sommige dagen eet ik meer koolhydraten als ik zware sportles heb
iemand toevallig nog tips of opmerkingen?
Ik train nu ongeveer al 3 jaar, ben van 60kg naar 80kg gegaan en behoorlijk wat spiermassa aangemaakt maar ook het onnodige vet, en ben van plan te beginnen met mijn cut voor de 1ste keer. Stats zijn 20 jaar; 1.73, 80kg Bf % geen idee??
voornamelijk geleefd op zilvervliesrijst eieren kip brocolli en kwark en hier en daar een cheatmeal tijdens de bulk, ik train 5x per week en heb fysiek zwaar werk (defensie) Ik weet dat ik tijdens mijn cut mijn eiwitgehalte hoog moet houden en dat lukt ook wel aardig alleen ik heb geen idee hoeveel koolhydraten/vetten ik moet nemen per dag, de meeste koolhydraten die ik eet zijn pre work out en post work out
mijn cut schema momenteel is
7:00 Havermout met water + klein schepje Whey gold standard
9:00 3 zilvervliesrijstwafels met 100gram kipfilet beleg
12:00 Tonijnsalade met Bladspinazie/advocado paprika etc
15:00 Whey gold shake met water
18:00 (pre work out) 150 gram zoete aardappel/brocolli/ kip/vis
19:30 Whey gold shake met water
20:00 handje geroosterde amandelen.
op sommige dagen eet ik meer koolhydraten als ik zware sportles heb
iemand toevallig nog tips of opmerkingen?