AndroidHealthClinic

Cutting even more fat!

Dat kan, je mag zelf varieren. Je weet wel wat goed is en wat niet? en anders post je het hier.. dan hoor je wel of het goed is.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kijken jullie aan tegen de rice en protein van bodylab als vervanging van mijn 50gr rijst, 200gr kipfilet en 200gr groente. Ik weet dat shakes geen maaltijd vervangers zijn maar ik heb wel veel moeite met deze maaltijd, hetzelfde geld voor mijn avond maaltijd van 200gr groenten en 200gr kip.

Lijkt het jullie verstandig een van deze twee maaltijden te vervangen voor een shake?

Hoe kijken jullie aan tegen de rice en protein van bodylab als vervanging van mijn 50gr rijst, 200gr kipfilet en 200gr groente. Ik weet dat shakes geen maaltijd vervangers zijn maar ik heb wel veel moeite met deze maaltijd, hetzelfde geld voor mijn avond maaltijd van 200gr groenten en 200gr kip.

Lijkt het jullie verstandig een van deze twee maaltijden te vervangen voor een shake?
Volgens mij kan dat best. Rice & protein heeft zeg maar "goede" koolhydraten, aangezien ze uit rijst voortkomen. Ik zeg doen. Zou het houden bij 1 shake per dag. het kan natuurlijk nooit een echte maaltijd vervangen ;)

Zijn er ook nog andere maaltijd vervangers zoals Rice & Protein die aangeraden worden. Of is dit toch wel een van de beste?

Rice & Protein(choco) maar direkt besteld ben erg benieuwd. of dit gaat werken.

Gisteren mijn benen getraint. Doordat ik woensdag moest zaalvoetballen heb ik de training van woensdag naar donderdag geschroven. Het is nog maar de vraag of ik vanavond ga trainen(rug, schouders,biceps) wat ik ben ziek en ga denk ik zo toch naar huis vanuit mijn werk.
Ik had deze week nieuwe Whey besteld en Rice &Protein beide chocolade. De producten zijn goed maar de smaak choco is echt smerig. Ik vervang nu dagelijks 1 van mijn rijs gerechten met een Rice & Protein.

Hier mijn benen/kuiten training van gister:

Squat(in de Smith andere was bezet, ik zeg alleen het aantal kilo’s in gewichten wat eraan hing)
5 x 40
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 90

Walking lungers:
8 x 10
8 x 14
8 x 16
8 x 18

Romanian deadlift:
8 x 50
8 x 60
8 x 70
8 x 80

Leg extensions:
8 x 105
8 x 115
8 x 125
8 x 135

Calf raises zitten
20 x 100
20 x 105
20 x 115
20 x 125
20 x 135

Nice man, gaat lekker!
Lunges zijn killing eh? 8 stappen per been? :)

Ja die lunges zijn wel lekker probeer hem zo ver te doen dat de knie van mij voorste been recht uit naar voren staat dus niet verder dan mijn teen komt.
8 stuks per been ja.

Heerlijke oefening.

Even iets anders bij de deadlifts heb ik meer last van de stang in me handen wat erg pijn doet aan mijn vingers handen dan de gewichten zwaar zijn. Heb je hier tips voor?

Even iets anders bij de deadlifts heb ik meer last van de stang in me handen wat erg pijn doet aan mijn vingers handen dan de gewichten zwaar zijn. Heb je hier tips voor?

Je zou straps kunnen gebruiken, maar daarmee train je je grip een heel stuk minder. Als je die gebruikt dan moet je het beperkten tot je aller zwaarste setje.

Verders is het ook een kwestie van gewenning. Ik heb inmiddels een centimeter eelt op mijn handen van het deadliften.

Doe je wel om en om grip? een hand over de halter, en de andere eronder?

Oke, die straps heb ik wel eens mee gemaakt maar komt er veel druk op je polsen.

Eerste week deed ik niet om en om. Deze week wel en dat scheelde al een hoop.

lekker bezig man! ik ga je log volgen.
je voedingsschema geeft mij een goede richtlijn om de mijne aan te passen!

Dankjewel! Voedingsschema is mogelijk gemaakt door TheAce

Het weekend is weer voorbij!

Helaas ben ik het hele weekend ziek geweest en ben ik dacht eigenlijk nog steeds, last van buikgriep. Weet niet of het door de nieuwe choco whey komt en de choco Rice & Protein die beide niet te zuipen zijn maar het voelt niet prettig.
Vrijdag ook niet kunnen trainen. Zaterdag wel een bandy training gehad maar zondag weer erg beroerd. Ben er nog niet uit of ik vanavond ga trainen even kijken hoe ik me in de loop van de dag voel.

Vanmorgen gaf de weegschaal 87,1 aan dus ben ik ten opzichte van vorige week weer 1,5 kilo kwijt. Nog steeds goede progressie in mijn ogen.

Ik denk dat ik volgende week weer een paar foto's ga schieten om te kijken of er al wat van verschil te zien zal zijn. Of is dat misschien te vroeg na 5 weken?

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit allemaal gast! Respect voor je resultaten en zeker voor je discipline(waardeer ik altijd enorm).
Mooi dat TheAce je aan het helpen is. Goed luisteren naar deze genie;)(1kg groenten ftw!)

Ik heb abo genomen en succes met alles :)

Gisteren was ik ziek maar heb toch besloten om te gaan trainen.

Voelde me desondanks mijn beroerdheid nog best sterk.

Deadlift
5 x 65
5 x 75
5 x 80
5 x 85
5 x 90

Lat pull down brede grip
8 x 20
8 x 23,5
8 x 28.5
8 x 33,5

Bent over row
8 x 30
8 x 40
8 x 50
6 x 60

Dumbbell reverse fly
8 x 8
8 x 8
8 x 10
8 x 10

Dumbbell shrugs
10 x 20
10 x 22
10 x 24
10 x 26
10 x 28

Seated dumbbell curl
8 x 8
8 x 10
8 x 12
8 x 14

Rope hammer curl
8 x 10
8 x 15
8 x 17,5
8 x 21

Vandaag ziek thuis gebleven. Wat zou ik eventueel aan mijn schema kunnen aanpassen op een dag als je ziek bent?

Heb gisteren de documentaire: I want to look like that guy gezien. Erg motiverend en leuk om te zien wat er allemaal mogelijk is

Ging gisteren ook nog op de Tanita weegschaal op de sportschool staan die gaf 87,4kg aan met een vet percentage van 9,7% terwijl hij 4 weken terug nog 13% aangaf.
Kan je nu de conclussie trekken dat die weegschaal er helemaal naast zit, want je kan in 4 weken toch geen 3,3% verliezen?

Laatst bewerkt:
Vandaag voelde ik me alweer een stuk beter en ben ik weer wezen trainen.

Het was weer een lekker training gevolgd met 30minuten crosstrainer en een saunatje.

Decline bankdrukken (smith)
8 x 20
8 x 30
8 x 40
6 x 45

Cable crossover
8 x 27,5
8 x 27,5
8 x 32,5
8 x 37,5

Dumbbell shoulder press
8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 22

Dumbbell side raises
8 x 10
8 x 12
8 x 14
8 x 16

Dumbbell overhead extension
8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 22

Triceps push down
8 x 17,5
8 x 21
8 x 24,5
6 x 25,5

Update naar het weekend.

Vrijdag helaas opnieuw ziek en niet kunnen trainen. Ook erg slecht gegeten de laatste dagen veel aan de bouillion met beschuit want dat kon ik nog wel binnenhouden.

Zaterdag en zondag wel ijs training gehad.

Vandaag weer begonnen met me voedingsschemaen hopelijk houd ik het nu wel de hele week vol zonder ziek te worden.
Vanmorgen gaf de weegschaal 85.9 aan dat is 1,2 kilo lichter als vorige week. Eind deze week zoals het er nu uitziet een vetpercentage meeting, ben erg benieuwd.

Vandaag geen training wegens vervoer, morgen wel weer sportschool dan staan de rug,schouders en biceps op het programma.

Ondanks je ziekte boek je nog progressie, mooizo. Alleen zou ik er rekening mee houden dat een gedeelte van je verloren gewicht ook zit in de vermindering van je maag/darminhoud en verlies van vocht (allemaal gevolgen van ziekte). 1,5kg vet kun je niet in 1 week verliezen. ;)

Tijdens mijn ziekte voelde ik me sterk, vreemd genoeg.
Nee helaas is die 1,2kg niet alleen vet, ben al blij als 0,3kg daarvan vet is.
Helaas zegt de hoeveelheid gewicht niet veel over de progressie maar zegt de spiegel alleen iets over de vooruitgang tijdens de CUT. Maar een verlies van bijna 6kg in 5 weken zegt mij wel dat er progressie is.

Ben erg benieuwd naar mijn vetpercentage meting deze week.

Terug
Naar boven