Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij kan dat best. Rice & protein heeft zeg maar "goede" koolhydraten, aangezien ze uit rijst voortkomen. Ik zeg doen. Zou het houden bij 1 shake per dag. het kan natuurlijk nooit een echte maaltijd vervangenHoe kijken jullie aan tegen de rice en protein van bodylab als vervanging van mijn 50gr rijst, 200gr kipfilet en 200gr groente. Ik weet dat shakes geen maaltijd vervangers zijn maar ik heb wel veel moeite met deze maaltijd, hetzelfde geld voor mijn avond maaltijd van 200gr groenten en 200gr kip.
Lijkt het jullie verstandig een van deze twee maaltijden te vervangen voor een shake?

Rice en protein is wel erg goed en staat ook goed bekend. ik zou deze dan ook halen.Zijn er ook nog andere maaltijd vervangers zoals Rice & Protein die aangeraden worden. Of is dit toch wel een van de beste?
Even iets anders bij de deadlifts heb ik meer last van de stang in me handen wat erg pijn doet aan mijn vingers handen dan de gewichten zwaar zijn. Heb je hier tips voor?