Charles Manson schijnt ook een intelligent persoon geweest te zijn, of wat dacht je van Jozef Stalin of Goebbels?
Ik dacht dat jij zou passen, maar je kan het toch niet laten nog even je puntje te maken?
Snap je punt, maar daarom hebben deze personen altijd ongelijk?
Lijkt me beetje zinloos te discuseren over wat je vrijheid van meningsuitiing vind.
Vind gewoon dat je niet veroordeelt voor kwetsen mag worden, en Mosckovics legde dit keurig uit op een filmpje en ja ik kan me daar goed in vinden.
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------
Haha ja tuurlijk gaat dat op wanneer deze woorden jou ook niet kwetsen.
Wanneer ik jou als egoistisch bestempel sta je op je achterste poten. Dat zijn maar hele milde woorden en minder kwetsend als de woorden die Wilders gebruikt om een religie als het kwaad te bestempelen.
Dit alles heeft met een gebrek aan empathie te maken. Helaas zul jij daardoor nooit begrijpen wat ik met deze post jou duidelijk probeer te maken.
Ook als woorden mij wel kwetsen hoeft die persoon niet direct een strafproces te krijgen van mij.
Achterste poten of niet, daar kan je over discuseren, maar een strafproces is heel wat anders, maar dat lijk je neit te begrijpen.
Maar ik ben blij dat ik hier zoveel inzicht over mezelf opdoe.
Heb dus ook al mogen ontdekken dat ik egoistisch ben en geen empathie voel
Misschien als je even doordenkt, kom je tot de conclusie dat ik helemaal niet goedkeur wat Wilders zeg, zelfs afkeur.
maar dingen die ik afkeur hoeven voor mij niet perse een reden tot proces te zijn.
Hoop dat je het een beetje kan volgen, betwijfel het..