AndroidHealthClinic

Daar is ie dan... een serieus logje.

Peiling Peiling Wordt je gemotiveerd door dit logje?

• Totaal stemmers
    96
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hier is je motivatie ;)

JayCutler5.jpg

13 jaar :eek: Wat vinden je ouders ervan dat je aan het BB bent? :D Succes iig! Jong geleerd is oud gedaan :rolleyes:

haha jay cutler :D

• Topic Starter Topic Starter
Om eerlijk te zijn, ben ik al een maandje gestopt.. Ik kan het gewoon niet meer op brengen om door te gaan.. Bijna een jaar getraind al met al, maar ik wacht gewoon af tot ik iets ouder ben en dan kan ik gelijk wat beter trainen.
Bij deze iedereen bedankt voor het commentaar, ik zal proberen jullie te blijven motiveren ;),

aan de ene kant snap ik best dat je gestopt bent. Op de manier trainen waarop jij trainde zullen weinig van ons volhouden denk ik. Als je naar de gym mag van je ouders doe dit dan meteen. Zoek een trainingsmaat zodat je elkaar kunt blijven motiveren. Maak nu alvast enkele schema's en doe tot die tijd veel info over bb op;)!

Om eerlijk te zijn, ben ik al een maandje gestopt.. Ik kan het gewoon niet meer op brengen om door te gaan.. Bijna een jaar getraind al met al, maar ik wacht gewoon af tot ik iets ouder ben en dan kan ik gelijk wat beter trainen.
Bij deze iedereen bedankt voor het commentaar, ik zal proberen jullie te blijven motiveren ;),

Geen zin meer? Jammer, maar over een (paar) jaar beter!

Bedankt, zal ik ook zeker doen. Voorlopig zal ik me ook nog op school moeten concentreren, om in de toekomst een goede baan te krijgen.
Maar ik weet zeker dat ik over een paar jaar, hopelijk blijvend onder de gewichten lig :).

Tog niet letterlijk onder de gewichten he ?:D

Hopelijk niet :eek:

sniper veel succes met je non bb-life ik weet dat et zwaar is!

Train je niet meer? :(

Jammer, des te vroeger je begint des te beter he ;)

Zie M'n nieuwe topic in het Tiener gedeelte.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven