AndroidHealthClinic

Dafne Schippers Topic

Geen flauw idee(*zoveel drugs op de markt), maar met al die controles.. lijkt het me stug...

De drugscyclus in sport:

1. Iedereen denkt dat het grootste deel clean is
2. Er vallen er een paar door de mand.
3. Het publiek denkt "zie je wel dat ze goed controleren! Na deze vondsten zal de sport helemaal clean zijn!".
4. Ga terug naar 1 en herhaal tot in de eeuwigheid.

De drugscyclus in sport:

1. Iedereen denkt dat het grootste deel clean is
2. Er vallen er een paar door de mand.
3. Het publiek denkt "zie je wel dat ze goed controleren! Na deze vondsten zal de sport helemaal clean zijn!".
4. Ga terug naar 1 en herhaal tot in de eeuwigheid.

Dat dacht ik helemaal niet.

Bolt loopt toch ook een wereldrecord 3 stuk zelfs en is nooit positief getest dus gebruikt ook niet zolang er geen bewijs is zijn ze gewoon natty.

Dat is wel heel erg naïef.

Met testen kunnen ze ook niet alle middelen pakken. Er komt een nieuwe test dan worden er veel gepakt, vervolgens komt er een nieuw middel en duurt het weer paar jaar voordat daar een test voor is. Die cirkel blijft zich gewoon herhalen iedere zoveel jaar.

als ze natty zou zijn zouden anderen sneller zijn.

Ja ze gebruikt doping maar voor dit toernooi is ze vroeg gestopt ermee ze wilde geen 2de Ben jonhson worden 1988
Ze heeft naar mijn mening door de doping in het verleden ver boven haar natuurlijke max gepresteerd,haar natuurlijke niveau is natuurlijk veel lager dan die negerinnen op de sprint
Blanken kunnen niet sprinten

Ik ben zelf ook blank by the way

Ja ze gebruikt doping maar voor dit toernooi is ze vroeg gestopt ermee ze wilde geen 2de Ben jonhson worden 1988
Ze heeft naar mijn mening door de doping in het verleden ver boven haar natuurlijke max gepresteerd,haar natuurlijke niveau is natuurlijk veel lager dan die negerinnen op de sprint

Want de rest wat daar staat gebruikt natuurlijk geen doping.

Natturlijk wel maar zoals je kunt lezen denk ik dat die meer aanleg hebben dus als die 6 weken van tevoren stoppen en dafne ook dan presteren ze nog veel beter.

goeie bump

Schipper mag ik overvaren ja of nee

Zoja neem meteen wat van je doping mee

:roflol:

Nee ze gebruikt alleen de superieur VOLAC whey van bodyenfit. Natuurlijk geeft ons Dafne licht in het donker. Zelfs op wereldschaakniveau worden verboden middelen gebruikt om met een creatievere geest te spelen.

• Like
Waarderingen: Inb4
Nee ze gebruikt alleen de superieur VOLAC whey van bodyenfit. Natuurlijk geeft ons Dafne licht in het donker. Zelfs op wereldschaakniveau worden verboden middelen gebruikt om met een creatievere geest te spelen.

Ik dacht al waar zijn mijn gains gebleven nadat ik overgestapt ben naar xxl....

Wordt ze niet zowat maandelijks getest?

Ghehe... Ik word altijd uitgelachen als ik beweer dat ze doping gebruikt, maar dat is natuurlijk meer dan duidelijk. Maar nee "wij Nederlanders" doen dat natuurlijk niet. Enkel de Russen ofzo!!1111!!11!

Topsport is doping.

Terug
Naar boven