Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De drugscyclus in sport:
1. Iedereen denkt dat het grootste deel clean is
2. Er vallen er een paar door de mand.
3. Het publiek denkt "zie je wel dat ze goed controleren! Na deze vondsten zal de sport helemaal clean zijn!".
4. Ga terug naar 1 en herhaal tot in de eeuwigheid.
Oo ook, wou alleen even bij het "publiek" horen , daarentegen begrijp ik u ten volle![]()
Adderall is niet eens echt doping, het is in feite hetzelfde als ritalin.
amfetamine is gewoon doping vriendBolt loopt toch ook een wereldrecord 3 stuk zelfs en is nooit positief getest dus gebruikt ook niet zolang er geen bewijs is zijn ze gewoon natty.
Want de rest wat daar staat gebruikt natuurlijk geen doping.Ja ze gebruikt doping maar voor dit toernooi is ze vroeg gestopt ermee ze wilde geen 2de Ben jonhson worden 1988
Ze heeft naar mijn mening door de doping in het verleden ver boven haar natuurlijke max gepresteerd,haar natuurlijke niveau is natuurlijk veel lager dan die negerinnen op de sprint
Blanken kunnen niet sprinten
Ik ben zelf ook blank by the way
Bedankt voor het delen van je sublieme kennis van doping en aanleg.Natturlijk wel maar zoals je kunt lezen denk ik dat die meer aanleg hebben dus als die 6 weken van tevoren stoppen en dafne ook dan presteren ze nog veel beter.
goeie bumpJa ze gebruikt doping maar voor dit toernooi is ze vroeg gestopt ermee ze wilde geen 2de Ben jonhson worden 1988
Ze heeft naar mijn mening door de doping in het verleden ver boven haar natuurlijke max gepresteerd,haar natuurlijke niveau is natuurlijk veel lager dan die negerinnen op de sprint
Blanken kunnen niet sprinten
Ik ben zelf ook blank by the way
Schipper mag ik overvaren ja of nee
Zoja neem meteen wat van je doping mee

Nee ze gebruikt alleen de superieur VOLAC whey van bodyenfit. Natuurlijk geeft ons Dafne licht in het donker. Zelfs op wereldschaakniveau worden verboden middelen gebruikt om met een creatievere geest te spelen.
Troll je of wil je een punt maken.