Fitness Seller

Dafne Schippers Topic

Denk je serieus dat ze geen doping gebruikt? Waar baseer je dat idee op?

1. 21,34 Florence Griffith-Joyner
2. 21,62 Marion Jones
3. 21,63 Dafne Schippers
4. 21,64 Merlene Ottey

Dit zijn de recordtijden op de 200 ooit gelopen bij de vrouwen. Iedereen op dit lijstje is gepakt behalve Schippers en jij denkt dat ze naturel is? Ze loopt 0,01 seconde trager dan Jones... Mjamja. Nee. Kan niet.

Bolt loopt toch ook een wereldrecord 3 stuk zelfs en is nooit positief getest dus gebruikt ook niet zolang er geen bewijs is zijn ze gewoon natty.

Bolt loopt toch ook een wereldrecord 3 stuk zelfs en is nooit positief getest dus gebruikt ook niet zolang er geen bewijs is zijn ze gewoon natty.

Deze logica. Manmanman. Ja Kai Greene wordt ook niet op doping getest dus die is ook naturel. Niet positief testen is geen bewijs van clean zijn en dat weet je donders goed. Kijk toch eens naar Lance Amstrong man.

Bolt is niet naturel.
Kai Greene is niet naturel.
Schippers is niet naturel.

Denk je serieus dat ze geen doping gebruikt? Waar baseer je dat idee op?

1. 21,34 Florence Griffith-Joyner
2. 21,62 Marion Jones
3. 21,63 Dafne Schippers
4. 21,64 Merlene Ottey

Dit zijn de recordtijden op de 200 ooit gelopen bij de vrouwen. Iedereen op dit lijstje is gepakt behalve Schippers en jij denkt dat ze naturel is? Ze loopt 0,01 seconde trager dan Jones... Mjamja. Nee. Kan niet.

Ik baseer het op wat ik denk. In de powerlifting top zijn ook genoeg mensen gepakt op doping, maar er zijn er ook een hoop negatief getest.

Ik baseer het op wat ik denk. In de powerlifting top zijn ook genoeg mensen gepakt op doping, maar er zijn er ook een hoop negatief getest.

Ja dat snap ik dat je dat denkt maar WAAROM denk je dat? Zijn het haar mooie ogen? Haar strakke kontje? Het is gewoon puur een vermoeden, verder is het op niets gebaseerd. Ik heb tenminste nog een soort van argumenten (zie mijn lijst) om mijn vermoedens te onderbouwen. Je hebt alleen vertrouwen.

Ja dat snap ik dat je dat denkt maar WAAROM denk je dat? Zijn het haar mooie ogen? Haar strakke kontje? Het is gewoon puur een vermoeden, verder is het op niets gebaseerd. Ik heb tenminste nog een soort van argumenten (zie mijn lijst) om mijn vermoedens te onderbouwen. Je hebt alleen vertrouwen.

''Het is gewoon puur een vermoeden, verder is het op niets gebaseerd. ''
Precies. Iemand stelt mij een vraag en ik geef antwoord op basis van wat ik denk en mijn gedachte zijn een vermoeden dat op niets is gebaseerd.

Ik heb ook nooit gevraagd aan jou om mij het tegendeel te bewijzen of om een discussie aan te gaan..ik zeg dat ik denk van niet, op niks gebaseerd.

Iedereen op dit lijstje is gepakt behalve Schippers en jij denkt dat ze naturel is? Ze loopt 0,01 seconde trager dan Jones... Mjamja. Nee. Kan niet.

Florence is nooit gepakt en Ottey is volgens mij vrijgesproken. Ik hoop echt dat Daphne naturel is maar het lijstje is niet in haar voordeel.

Precies. Iemand stelt mij een vraag en ik geef antwoord op basis van wat ik denk en mijn gedachte zijn een vermoeden dat op niets is gebaseerd.

Ik heb ook nooit gevraagd aan jou om mij het tegendeel te bewijzen of om een discussie aan te gaan..ik zeg dat ik denk van niet, op niks gebaseerd.

Uhm. Okay.

Florence is nooit gepakt en Ottey is volgens mij vrijgesproken. Ik hoop echt dat Daphne naturel is maar het lijstje is niet in haar voordeel.

Natuurlijk hoop ik dat ook, maar het kan (bijna) niet zo zijn, dat is een beetje het punt dat ik probeer te maken.

Het zou mij verbazen als Schippers natty is, maar aangezien al die toppers gebruiken, who cares?

We hebben er wel een mooie medaille bij en dat is gaaf :) Daar moeten we trots op zijn dat we de beste zijn zonder erop te b**chen!

Lance Armstrong, de meest geteste man ter wereld is ook nog nooit positief getest. Om gepakt te worden bij een test, heb je heel veel pech nodig of is er ergens een fout gemaakt.

Het argument dat iemand niet gebruikt omdat hij negatief getest is, verklaard dus enkel dat de test negatief is, niet of de sporter doping heeft gebruikt.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

goede onderbouwing.

:roflol: dr zijn geen wereldkampioenen die niet aan de doping zitten.

dit, heel die sport wordt geregeerd door doping.... zelfde met american football, wielrennen enzovorts...
Ze kunnen niet elk jaar records blijven breken, op een gegeven moment houdt dat op

Zeker van overtuigd dat ze 'schoon' is, talloze test en over xx jaar kan ze alsnog worden gepakt en alles afgepakt en rechtszaken.

Moet echt teleurstellend zijn dat men aan je twijfelt als je prestaties neerzet en je een uur na je plak uit moet gaan leggen dat je geen doping gebruikt.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Lance Armstrong, de meest geteste man ter wereld is ook nog nooit positief getest. Om gepakt te worden bij een test, heb je heel veel pech nodig of is er ergens een fout gemaakt. Het argument dat iemand niet gebruikt omdat hij negatief getest is, verklaard dus enkel dat de test negatief is, niet of de sporter doping heeft gebruikt. ---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ---------- goede onderbouwing.

Waren echt hele andere tijden met Lance Armstrong he ? Valt bijvoorbeeld niet te vergelijken met de maatregelen van nu en zie. Daarbij ben ik van mening dat Armstrong de hand boven het hoofd is gehouden.

Maar wat Lance deed is nu onmogelijk.

Zeker van overtuigd dat ze 'schoon' is, talloze test en over xx jaar kan ze alsnog worden gepakt en alles afgepakt en rechtszaken.

Moet echt teleurstellend zijn dat men aan je twijfelt als je prestaties neerzet en je een uur na je plak uit moet gaan leggen dat je geen doping gebruikt.

Alles afgepakt? Zijn Lance Armstrong en Michael Boogerd nu geen miljonairs en beroemdheden meer dan? Als Dafne na 10 jaar gepakt zou worden is ze nog altijd binnen en wereldberoemd, of je nu een plak moet inleveren of niet.

Ook in tal van andere sporten worden gebruikers die gepakt zijn vaak erg laat in hun carriere gepakt, maw ze hebben bijna hun hele carriere kunnen gebruiken zonder gepakt te worden en hebben een keer "pech". Pakkans is zo klein.

Als tests nu voorlopen op de gebruikers, moeten ze nu met grote aantallen gepakt gaan worden. Hoe kunnen alle tijden bij zowel heren als vrouwen gemiddeld genomen dan nog minstens net zo goed zijn als in het verleden, toen bewezen is dat er volop doping gebruikt werd.

Je kan met een verbetering van training door de jaren heen nog altijd geen dopinggebruikers van de oude methoden verslaan. Ook bij het wielrennen is het bloedpaspoort ingevoerd, als dit zo effectief is en er bijna niet meer gebruikt "kan" worden waarom is de gemiddelde snelheid nog even hoog als de afgelopen 15 jaar?

Ongetwijfeld wel iets van bloeddoping lijkt me toch? Op een dergelijk niveau moet je simpelweg alles hebben: Talent, toewijding & discipline, goede coach en wat extra's...

Maakt mijn respect niet minder hoor!!!

Dafne is mijn doping.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk, na het succes op de meerkamp ( Wereld junioren kampioen en brons op een WK en een Nationaal record ) dacht ze. Weet je wat me nu echt tof lijkt? Om mijn grote liefde de meerkamp op te zeggen en doping te gebruiken
voor de 100m & 200m. Want wat is er nu mooier dan je Atletiek carrière verkloten op je 23e. En uitgekotst worden door de hele sport wereld zoals Justin Gatlin.
Ja, klinkt logisch toch?

Tuurlijk, na het succes op de meerkamp ( Wereld junioren kampioen en brons op een WK en een Nationaal record ) dacht ze. Weet je wat me nu echt tof lijkt? Om mijn grote liefde de meerkamp op te zeggen en doping te gebruiken
voor de 100m & 200m. Want wat is er nu mooier dan je Atletiek carrière verkloten op je 23e. En uitgekotst worden door de hele sport wereld zoals Justin Gatlin.
Ja, klinkt logisch toch?

ik zou er niet wakker van liggen als het achterlijke deel van de sport wereld me uitkotst

gatlin is een vieze valsspeler!!!

woohoo go usain bolt!!!

Terug
Naar boven