Fitness Seller

Dafne Schippers Topic

Bezoekers in dit topic

Nee ze gebruikt niet ik kon der al voor ze doorbrak net als samuels die eerst een stuk sneller was dan schippers maar al snel waren de rollen omgedraaid waar Jamiel bleef hangen verbeterde Dafne haar zelf nog dat ze zo gespierd is? Heb je hun wel eens zien trainen? Overigens traint een vriend van me/ club genoot met haar samen Stbren Blok (WK deelnemer junioren op de meerkamp)

En dat je haar kent is bewijs? Verder lig ik er ook niet wakker van.Ik ga ook niet beweren dat ze neemt maar iemand kennen bewijst niks.
 
Bolt loopt toch ook een wereldrecord 3 stuk zelfs en is nooit positief getest dus gebruikt ook niet zolang er geen bewijs is zijn ze gewoon natty.

Als iemand moord en hij wordt nooit gepakt is het geen moordenaar?
 
En dat je haar kent is bewijs? Verder lig ik er ook niet wakker van.Ik ga ook niet beweren dat ze neemt maar iemand kennen bewijst niks.

en speculeren omdat ze beter is dan jij ooit zal zijn dat dat door doping komt is wel bewijs? zolang er geen test resultaten openbaar worden gemaakt zal nooit iemand wat weten.
 
en speculeren omdat ze beter is dan jij ooit zal zijn dat dat door doping komt is wel bewijs? zolang er geen test resultaten openbaar worden gemaakt zal nooit iemand wat weten.

dat is evenveel bewijs als zeggen "ik ken haar ze neemt niet" gaat ze het aan je neus hangen mocht het wel zo zijn? verder beweer ik helemaal niet dat omdat ze beter is dan ik dat ze dan neemt. Dan neemt meer dan de helft van de wereld doping want ze zijn allemaal beter dan ik :D
 
Jaartje of 7 geduld, dan schrijft ze wel één of ander idioot boek zoals de meesten.
 
Volgens mij snuift zij elke dag wel een paar lijntjes b&f creapure creatine
 
Me broertje is game verslaafde die liet laatst stukje lezen dat er een game team tijdens een toernooi ook flink aan de doping zat.

Overal wordt dat gebruikt..


Heb wel eens voor het gamen ritalin van me zusje gepakt.

Sws dat dat preformce enhancing is.

Mmr gains of peace lloydatoni
 
en speculeren omdat ze beter is dan jij ooit zal zijn dat dat door doping komt is wel bewijs? zolang er geen test resultaten openbaar worden gemaakt zal nooit iemand wat weten.

Je hebt ook mensen die doping gebruiken en nog steeds nooit iets winnen :D
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Zonder doping zijn de grootste talenten in staat heel ver te komen. Bijvoorbeeld NK's, EK's of zelfs WK's winnen. Met doping kunnen ze nog een stap hoger komen of het hoge niveau lang(er) handhaven.
 
Ik vraag me serieus af hoe vaak de absolute top in de atletiek wordt getest.
Ah zo. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee. Dacht dat je het bedoelde als argument dat ze niet gebruikte.
 
Back
Naar boven