AndroidHealthClinic

Dakloze afgeranseld om bier tijdens ramadan

• Topic Starter Topic Starter
08-08-2009 RIP DBB

bitchslap.gif

Klusmier's bijdrage daarentegen,

Ik vind het eerlijk gezegd een zeer ongeloofwaardig verhaal. Als het klopt, dan vind ik het ongelooflijk triest voor die 2 marokkanen. En dit nog door een oudere man die zich voorbeelding zou moeten gedragen...

Ik vind het eerlijk gezegd een zeer ongeloofwaardig verhaal. Als het klopt, dan vind ik het ongelooflijk triest voor die 2 marokkanen. En dit nog door een oudere man die zich voorbeelding zou moeten gedragen...

Wat geloof je er niet aan? Dat het een zwerver was? Of dat hij bier dronk? Of dat er GETUIGEN bij waren? Of ga je me nu vertellen dat je hetgeen wat deze geitebreiers hebben gedaan ongeloofwaardig is? Want dan pleur ik van mijn stoel af.

Allemaal in scene gezet door de Illuminatie!

Ik kan moeilijk geloven dat 2 moslims iemand in elkaar sloegen omdat iemand gewoon bier dronk.

Waren er dan getuigen bij ? Hmm...dan heb ik die stuk blijkbaar gemist in de krantenartikel.

Dit stuk bedoel je ?

Een ooggetuige belde de hulpdiensten. De dakloze werd meteen overgebracht naar het ziekenhuis. Hij had intussen ruim twee liter bloed verloren.

Zegt niets of de ooggetuige al daar was voordat de gevecht begon...

Zoals klaas2/blaqpoet/sicko/ander turk zei: ik sluit niet uit dat de zwerver wel iets denigrerends gezegd heeft ofzo. Immers, de lagere bevolking onder de autochtonen moeten de moslims helemaal niet, omdat zij er het meest last van hebben...

Wat geloof je er niet aan? Dat het een zwerver was? Of dat hij bier dronk? Of dat er GETUIGEN bij waren? Of ga je me nu vertellen dat je hetgeen wat deze geitebreiers hebben gedaan ongeloofwaardig is? Want dan pleur ik van mijn stoel af.

Karma voor jou... U.

Ik kan moeilijk geloven dat 2 moslims iemand in elkaar sloegen omdat iemand gewoon bier dronk.

Waren er dan getuigen bij ? Hmm...dan heb ik die stuk blijkbaar gemist in de krantenartikel.

kuch

Code:
Een ooggetuige belde de hulpdiensten.

Met een lege maag ben je snel op de teentjes getrapt, dat is dan ook wat die zwerver vast heeft gedaan. Vast niet door alleen bier te drinken..

Misschien was de getuigen een zwerver.

Man ik ben een keer door een groep Turken in elkaar geslagen, omdat ik 'doei' naar iemand riep die ik ken. Oh ja ze hadden me verkeerd verstaan. Ze waren daarom dan nog wel zo aardig om sorry te zeggen nadat mijn tand door mijn lip zat.

dit stuk

Zegt niets of de ooggetuige al daar was voordat de gevecht begon...

Nee klopt, ooggetuige belt hulpdiensten en verzint een compleet verhaal want zwerver praatte volledig onzin na 2 liter bloed verloren te hebben....2 van de 5 liter...moet ik je nog steeds vertellen wat er dan met je gebeurt?

Terug
Naar boven