LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Kruistocht? Waar kom jij nog mee af zeg? Is verdorie 800 jaar geleden!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kruistocht? Waar kom jij nog mee af zeg? Is verdorie 800 jaar geleden!![]()

Dat heeft toch niets met bodybuilding te maken min jong?!?!
hier wordt voornamelijk over politiek gepraat en andere onzinnige topics.DBB is de NL versie van CNN..........met dien verstande dat alle leden denken dat ze journalisten zijn en wat nuttigs in te brengen hebben..........niet dus.Dat heeft toch niets met bodybuilding te maken min jong?!?!

zijn door Allah ingegeven.
Ik vind het eerlijk gezegd een zeer ongeloofwaardig verhaal. Als het klopt, dan vind ik het ongelooflijk triest voor die 2 marokkanen. En dit nog door een oudere man die zich voorbeelding zou moeten gedragen...
Een ooggetuige belde de hulpdiensten. De dakloze werd meteen overgebracht naar het ziekenhuis. Hij had intussen ruim twee liter bloed verloren.
Wat geloof je er niet aan? Dat het een zwerver was? Of dat hij bier dronk? Of dat er GETUIGEN bij waren? Of ga je me nu vertellen dat je hetgeen wat deze geitebreiers hebben gedaan ongeloofwaardig is? Want dan pleur ik van mijn stoel af.
Ik kan moeilijk geloven dat 2 moslims iemand in elkaar sloegen omdat iemand gewoon bier dronk.
Waren er dan getuigen bij ? Hmm...dan heb ik die stuk blijkbaar gemist in de krantenartikel.
Een ooggetuige belde de hulpdiensten.
Ik kan moeilijk geloven dat 2 moslims iemand in elkaar sloegen omdat iemand gewoon bier dronk.
Waren er dan getuigen bij ? Hmm...dan heb ik die stuk blijkbaar gemist in de krantenartikel.
dit stuk
Zegt niets of de ooggetuige al daar was voordat de gevecht begon...