Fitness Seller

Breaking News Dam ontruimd na bommelding Bijenkorf Amsterdam

Live vanuit de bijenkorf

[Link niet meer beschikbaar]

bommel ding

spannend, ik hoop dat er niets ernstig aan de hand is en dat degene die verantwoordelijk is voor de bommelding snel wordt opgepakt en berecht wordt door de autoriteiten.

Als er niets aan de hand is is dit natuurlijk zonde van ons belastinggeld!

is er eigenlijk ooit al werkelijk een bom geweest bij een bommelding? lijkt me namelijk beetje dom van iemand die een gebouw wil opblazen om dan mensen te gaan verwittigen:roflol: (en een beetje onwaarschijnlijk dat iemand, die iets opmerkt van een bom geplaatst door een ander, niet gewoon de verantwoordelijken van het gebouw persoonlijk gaat verwittigen ipv naar de politie te bellen)

is er eigenlijk ooit al werkelijk een bom geweest bij een bommelding? lijkt me namelijk beetje dom van iemand die een gebouw wil opblazen om dan mensen te gaan verwittigen:roflol: (en een beetje onwaarschijnlijk dat iemand, die iets opmerkt van een bom geplaatst door een ander, niet gewoon de verantwoordelijken van het gebouw persoonlijk gaat verwittigen ipv naar de politie te bellen)

Bent u belgisch?

Oke man

Als ik pleurklaat ben, wil jij dan kozijn?

gek or

Vat geen cowboy

Wauw wat een zinvolle post van je angelus, bravo ga zo door!

Terug
Naar boven