Masterbeer
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(en een beetje onwaarschijnlijk dat iemand, die iets opmerkt van een bom geplaatst door een ander, niet gewoon de verantwoordelijken van het gebouw persoonlijk gaat verwittigen ipv naar de politie te bellen)is er eigenlijk ooit al werkelijk een bom geweest bij een bommelding? lijkt me namelijk beetje dom van iemand die een gebouw wil opblazen om dan mensen te gaan verwittigen(en een beetje onwaarschijnlijk dat iemand, die iets opmerkt van een bom geplaatst door een ander, niet gewoon de verantwoordelijken van het gebouw persoonlijk gaat verwittigen ipv naar de politie te bellen)

Ik dacht altijd dat verwittigen een typisch Belgisch woord was.![]()

is er eigenlijk ooit al werkelijk een bom geweest bij een bommelding? lijkt me namelijk beetje dom van iemand die een gebouw wil opblazen om dan mensen te gaan verwittigen(en een beetje onwaarschijnlijk dat iemand, die iets opmerkt van een bom geplaatst door een ander, niet gewoon de verantwoordelijken van het gebouw persoonlijk gaat verwittigen ipv naar de politie te bellen)
Pudding