XXL Nutrition

Shocking News Monstertruck rijdt in op op publiek, 2 kinderen dood

Bezoekers in dit topic

Tobback: "Te stupide, die monstertruckshows"


te stupide idd, idioot stuntwerk opzoeken is een hemelsbreed verschil met een noodzakelijk kwaad als simpel autorijden

Ik ben al eens naar Monster Jam geweest in het Sportpaleis. Heel wat anders dan wat je hier ziet, maar
zeker wel eens leuk om te kijken :) Dus ja, ik kan mij voorstellen dat dat aantrekt. Zeker als het dan
niet eens zoveel kost dan een ticket Sportpaleis
 
Niks stupide aan een monstertruckshow als het in een stadion is waarbij mensen hoog en ver van het gebeuren weg zitten. Dit daarentegen is compleet stupide ja.
 
Ik zei bedankt en tot ziens
 
Het ging al jaren goed en toen hoorde je er niets over. Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden. Gecondoleerd.
 
Ik ben al eens naar Monster Jam geweest in het Sportpaleis. Heel wat anders dan wat je hier ziet, maar zeker wel eens leuk om te kijken :) Dus ja, ik kan mij voorstellen dat dat aantrekt. Zeker als het dan niet eens zoveel kost dan een ticket Sportpaleis

Hoe zijn de regels in Belgie? Ook zo dom en ondoordacht als hier?
 
Het ging al jaren goed en toen hoorde je er niets over. Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden. Gecondoleerd.

Het probleem is dan ook dat iets eerst goed mis moet gaan voor grondig wordt onderzocht of alles wel goed geregeld is.
 
Hoe zijn de regels in Belgie? Ook zo dom en ondoordacht als hier?

In artikel dat ik las zei de organisator van de show in sportpaleis dat 1e 6 rijen leeg blijven zodat kans onbestaande is dat trucks tot bij toeschouwers raken indien er iets misloopt.
 
Het probleem is dan ook dat iets eerst goed mis moet gaan voor grondig wordt onderzocht of alles wel goed geregeld is.

Dat klopt. Ze hadden dit al 8 jaar geleden grondig moeten testen en niet nu al het vuil naar de organisator gooien. Nu is het gewoon te laat.
 
vuil moet naar de gemeente worden gegooid lijkt me, volgens mij hebben zij de vergunning verleend.. en het lijkt me sterk dat er geen word gerept is over afstand, beveiliging etc. zoals het stond, is het afgesproken, tenminste lijkt me logisch. nee maar nu hoor je de gemeente haaksbergen niet, tuurlijk niet, die houden hun bek wel. wat wel gebeurt is dat die chauf op word gepakt, dood door schuld ten laste geglegd word blablabla terwijl die man er hoogstwaarschijnlijk niet aan kon doen, zo een man behandel je niet gelijk als een crimineel. nu is hij opeens hoofdverantwoordelijke zeker ? denken ze dat dit voor hem geen nachtmerrie is dan ? tuurlijk was hij daar puur en alleen voor amusement en niet voor dit.

het heeft er verder geen flikker mee te maken maar ter vergelijking, door de jaren heen zijn er honderden (ergere) misdrijven gepleegd, liquidaties, andere shit, noem maar op. waarvan het bijna zeker is, zo niet zeker dat de dader(s) bekend zijn, maar deze gaan alsnog vrijuit door gebrek aan bewijs. of dat bijv. na een misdrijf de dader in alle vrijheid zijn zaak mag afwachten. hoe krom is nl nou dan ? dat het krom was wist ik al maar volgens mij moet die hoek maar weer eens bijgesteld worden.

misschien heeft deze man nog een geluk. in nl ben je beter af door iemand van de planeet te slaan dan tussen 2 wielen. al kan dat laatste alsnog gebeuren.
 
De politie roept op om zoveel mogelijk filmpjes van het ongeluk in te sturen. De beelden worden dan door de dienders kritisch bekeken ...

http://www.youtube.com/watch?v=JzrH2jO6Yrs ---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=qXpFh5t4qvA ---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Iemand ook opgevallen aan het begin van dat filmpje? Dat bord: " bedankt en tot ziens ".

[Link niet meer beschikbaar]
 
Niks stupide aan een monstertruckshow als het in een stadion is waarbij mensen hoog en ver van het gebeuren weg zitten. Dit daarentegen is compleet stupide ja.

Hij bedoelt dat de shows op zich stom zijn.
Ieder zn meug natuurlijk, maar dergelijke shows worden toch bekeken door laag iq faggots. (tis van amerika overgewaaid en daar zit het vol met laag iq redneck retards)
 
Hij bedoelt dat de shows op zich stom zijn.
Ieder zn meug natuurlijk, maar dergelijke shows worden toch bekeken door laag iq faggots. (tis van amerika overgewaaid en daar zit het vol met laag iq redneck retards)

In Nederland zitten er daar ook nog wel een paar van.
 
De burgervader zegt van niets te hebben geweten. Er was toch een vergunning afgegeven door de gemeente?

Lange neus!
 
Ook Martin Vrijland doet een duit in het zakje:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik hoorde dat de bestuurder het vonnis 'doodslag' heeft gekregen? Ik kan alleen niks vinden erover.
Of is hij alleen nog verdachte voor doodslag?
 
Hij bedoelt dat de shows op zich stom zijn.
Ieder zn meug natuurlijk, maar dergelijke shows worden toch bekeken door laag iq faggots. (tis van amerika overgewaaid en daar zit het vol met laag iq redneck retards)

Die laag iq redneck retards heb je in nederland ook genoeg :) dat noemen ze Johnny en Anita's
 
Back
Naar boven