MuscleMeat

Shocking News Monstertruck rijdt in op op publiek, 2 kinderen dood

Bezoekers in dit topic

Geen filmpjes van omstanders? Dit filmpje is amper wat op te zien.
 
Hallucinant. Iedereen die daar aanwezig was is eigenlijk schuldig: als publiek zou je moeten beseffen dat je te dicht bij dit geweld bent, de bestuurder zou moeten weigeren hier te rijden, en de organisatoren hadden moeten beseffen dat dit zeer gevaarlijk was.
 
Hij bedoelt dat de shows op zich stom zijn.
Ieder zn meug natuurlijk, maar dergelijke shows worden toch bekeken door laag iq faggots. (tis van amerika overgewaaid en daar zit het vol met laag iq redneck retards)

Zijn vooral ouders die er naartoe gaan omdat hun kids t zo leuk vinden denk ik.
Plus nog wat retards ja.
 
Zijn vooral ouders die er naartoe gaan omdat hun kids t zo leuk vinden denk ik.
Plus nog wat retards ja.

Idd... mijn zoontje heeft een hele collectie Monstertrucks van Hotwheels. En als er vriendjes komen spelen
zijn die ook altijd als eerst mee aan het spelen. En vaak moet ik dan ook filmpjes van het internet plukken
om te laten zien enzo. Vinden ze helemaal geweldig
 
Hallucinant. Iedereen die daar aanwezig was is eigenlijk schuldig: als publiek zou je moeten beseffen dat je te dicht bij dit geweld bent, de bestuurder zou moeten weigeren hier te rijden, en de organisatoren hadden moeten beseffen dat dit zeer gevaarlijk was.

Wat een onzin. Ik heb tijdens een wedstrijd Highland Games ook wel eens een gewicht richting publiek gegooid.
Als toeschouwer wil je gewoon zo dicht mogelijk op het spektakel zitten. Anders kun je beter alles op TV volgen; lekker veilig....tot je TV ontploft.:rolleyes:
 
Idd... mijn zoontje heeft een hele collectie Monstertrucks van Hotwheels. En als er vriendjes komen spelen
zijn die ook altijd als eerst mee aan het spelen. En vaak moet ik dan ook filmpjes van het internet plukken
om te laten zien enzo. Vinden ze helemaal geweldig

Die van mij is er ook helemaal gek van.
Begon zelfs te springen toen ie filmpje van dit ongeluk op tv zag :o

Wat een onzin. Ik heb tijdens een wedstrijd Highland Games ook wel eens een gewicht richting publiek gegooid.
Als toeschouwer wil je gewoon zo dicht mogelijk op het spektakel zitten. Anders kun je beter alles op TV volgen; lekker veilig....tot je TV ontploft.:rolleyes:

Dat is nogal wat anders dan dat er een monstertruck over je heen rijdt vriend.
 
Gewicht vs Monstertruck... mooie vergelijking.
 
Die van mij is er ook helemaal gek van.
Begon zelfs te springen toen ie filmpje van dit ongeluk op tv zag :o

Haha, idd... de mijne begon ook gelijk: "How jong, kijk wat die doet! Sjiek hé"

Ik heb maar niets gezegd :p
 
Als je 10kg vol op je bakkes krijgt met een flinke snelheid ben je net zo dood hoor.
 
Als je 10kg vol op je bakkes krijgt met een flinke snelheid ben je net zo dood hoor.

Ja ik gooide laatst een tien kilo plate door de sportschool
drie dooien, zes zwaargewonden en tientallen mensen die onder die plate terecht waren gekomen

ik heb ook iedereen aansprakelijk gesteld, sportschool, omstanders, de gemeente, alles
 
Ja ik gooide laatst een tien kilo plate door de sportschool
drie dooien, zes zwaargewonden en tientallen mensen die onder die plate terecht waren gekomen

ik heb ook iedereen aansprakelijk gesteld, sportschool, omstanders, de gemeente, alles

Mss ken je Wout Zijlstra? Die heeft tijdens de training een schaap doodgegooid met weight for distance.
 
Wat een onzin. Ik heb tijdens een wedstrijd Highland Games ook wel eens een gewicht richting publiek gegooid.
Als toeschouwer wil je gewoon zo dicht mogelijk op het spektakel zitten. Anders kun je beter alles op TV volgen; lekker veilig....tot je TV ontploft.:rolleyes:

De truck is wel wat groter dan een kettle bell. Je kan die dus van veel verder zien. Als er bij de highland games een gevaar is dat je een schijf van 20 kilo in een publiek kan gooien dan moet dat publiek verder staan. Als men weet dat de max afstand dat iemand een schijf van 20 kilo kan gooien 20 meter is, dan neemt men bijvoorbeeld als safe zone, 40 meter. De truck stond op 15 meter van sommige mensen. Hoe dom kan je dan als mens zijn?
 
Klopt; het enige wat ik probeerde duidelijk te maken was dat een ongeluk in een verdomd klein hoekje kan zitten. Met die Monstertrucks is het wsl al 1000-en keren goed gegaan tot nu toe...
 
Vroeger op eurosport altijd epic battles tussen Grave Digger en Big Foot.
 
Mss ken je Wout Zijlstra? Die heeft tijdens de training een schaap doodgegooid met weight for distance.

Wout Zijlstra, Tommy de Bruijn, Wulbert Stam. Allemaal hele sterke jongens maar het risico dat er een cannonball of iets dergelijks op iemand uit het publiek valt is toch zeeeeeeeeeeer gering.
 
Laatst bewerkt:
Een klein pleintje en dunne hekjes
VS
Monstertruck

doe verdomme normaal man
 
oeps...moest net voor een verjaardag van vriendje van m'n dochtertje een cadeautje kopen.
Hij wilde graag lego. Ik keek naar de kleine doosjes en haalde er zonder erover na te denken een monstertruck uit, waarop de drie mannen die naast me naar de lego keken me aankeken en zeiden: "is dat niet een beetje cru nu?"

:o
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven