AndroidHealthClinic

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

Gister in DWDD, Arie boomsma met zijn volmaakte mannenlichaam. Gast heeft net wat spiertjes, en ze vonden hem al ziek gespierd.

Hebben ze Zyzz nog niet gezien, the god.

Je hebt vrouwen die vallen op skinny dudes of dudes die nog echt van die kindjes figuur hebben. De meeste vrouwen willen gewoon lichtelijke gespierde man met veel zelfvertrouwen. De meeste vrouwen vallen overigens niet echt op flink gespierd. Ik weet iig wel mijn droom fysiek en dat is het belangrijkste.

Ik ken er één en die is wel leuk haha. Maar het gaat mij niet echt om zijn lichaam, karakter, uitstraling vind ik veel belangrijker. Toevallig lijkt deze alles wel te hebben.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Als man zou je eerder kiezen voor grote t**ten en een ronde kont dan voor dat maar dan kleiner, denk dat 't zo ook bij vrouwen werkt hoe breder de man hoe mannelijker.. Er is in beide gevallen natuurlijk wel een grens (Zoals voor mannen lolo ferrari en voor vrouwen jay cutler)

Best wel. Maar karakter speelt ook een grote rol.

Het gaat om het volmaakte lichaam ;) Daar verandert een karakter weinig aan.

Ik ken er één en die is wel leuk haha. Maar het gaat mij niet echt om zijn lichaam, karakter, uitstraling vind ik veel belangrijker. Toevallig lijkt deze alles wel te hebben.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

Best wel. Maar karakter speelt ook een grote rol.

Meisjes <18 kiezen meer voor super gespierd(super dudes) en vrouwen>20 kiezen vooral op karakter en uitstraling. Geld natuurlijk niet voor allemaal.

@lorenzzz; ik kies echt niet eerder voor de vrouw met de grotere t**ten, echt niet. Vrouw A (leuke uitstraling,kleine borsten) VrouwB(grote borsten arrogante uitstraling) kies ik zeker voor vrouw A:D

Laatst bewerkt:
Ben niet zo van de tintjes..

Die politie agent denkt: omg wat een super dude:rolleyes:

Volgens mij loop zyzz echt overal in zijn blote bats.
Nee heb geen probleem en nee ik mirrin ook niet.:rolleyes:

Ik wist helemaal niet dat ik jou in real life kende?
Wat leuk om hier iemand tegen te komen die mij al kent, wie ben jij dan?

Ben ik de enige die een kerel in hotpants gewoonweg gay vind ?

Ik ben ook niet jelly en ook niet mad.

@inex nee jij bent niet de enige(ik ook) die gast loopt overal zijn lichaam te showen in van die gekleurde gay onderbroeken:gay:
Op dit forum zitten een aantal die hem als een god zien en continu dezelfde tekst posten:rolleyes:

Ben ik de enige die een kerel in hotpants gewoonweg gay vind ?
Is gewoon ouderwets voetbalbroekje of waren die ook allemaal gay?

ballon, uitstraling/houding verandert misschien iets, maar hoe kan een lichaam er beter uitzien als iemand een goed karakter heeft? Ik zie het er iig niet aan af ;)

Klopt, terwijl zijn fysiek nieteens zo bruut is :P

@abfab: Hij trekt op elke foto die korte broeksppen omhoog alsof er een been van Cutler onder verstopt zit.
Dat er dan nog zoveel jongens die foto's aanbidden is gewoon tja van de natte kant :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven