jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt vrouwen die vallen op skinny dudes of dudes die nog echt van die kindjes figuur hebben. De meeste vrouwen willen gewoon lichtelijke gespierde man met veel zelfvertrouwen. De meeste vrouwen vallen overigens niet echt op flink gespierd. Ik weet iig wel mijn droom fysiek en dat is het belangrijkste.
Als man zou je eerder kiezen voor grote t**ten en een ronde kont dan voor dat maar dan kleiner, denk dat 't zo ook bij vrouwen werkt hoe breder de man hoe mannelijker.. Er is in beide gevallen natuurlijk wel een grens (Zoals voor mannen lolo ferrari en voor vrouwen jay cutler)
Ik ken er één en die is wel leuk haha. Maar het gaat mij niet echt om zijn lichaam, karakter, uitstraling vind ik veel belangrijker. Toevallig lijkt deze alles wel te hebben.
---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
Best wel. Maar karakter speelt ook een grote rol.

Het gaat om het volmaakte lichaamDaar verandert een karakter weinig aan.
Def mirrin

Het gaat om het volmaakte lichaamDaar verandert een karakter weinig aan.
Nou toch wel. Karakter kan mensen mooier of juist lelijker maken, vind ik.
Houden zo.
Die politie agent denkt: omg wat een super dude
Volgens mij loop zyzz echt overal in zijn blote bats.
Nee heb geen probleem en nee ik mirrin ook niet.![]()
Ik ken er één en die is wel leuk haha. Maar het gaat mij niet echt om zijn lichaam, karakter, uitstraling vind ik veel belangrijker. Toevallig lijkt deze alles wel te hebben.

Is gewoon ouderwets voetbalbroekje of waren die ook allemaal gay?Ben ik de enige die een kerel in hotpants gewoonweg gay vind ?