XXL Nutrition

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam?

zyzzz is toch best klein?
Er zijn een paar die hem aanbidden, maar ik zou toch graag wel ff wat buffer worden dan zyzz. Of zie ik het nou verkeerd?

Weet lengte van zyzz niet en boeit me niet.
Vind zijn fysiek zwak en al helemaal al je kijkt naar het feit die hij geen naturel is.
Kuren en dan nog 80 wegen ofzo, beetje zwakjes :)

Ach, als het er goed uit ziet, wat maakt het gewicht nog uit?

Hij is op de meeste foto's inderdaad wel shredded. Vind dat wel sexy, maar begrijp het ook als het niet je ambitie is ;)

ballon, plaats s een plaatje van jouw volmaakte mannenlichaam dan!

Ehm, vind het er niet echt geweldig uitzien zo.
Zit toch liever wat hoger in bodyfat %
Komt nog bij dat ik veel kracht nodig heb voor mijn sport, en dus sowieso voor flink wat meer massa ga.

Hij is op de meeste foto's inderdaad wel shredded. Vind dat wel sexy, maar begrijp het ook als het niet je ambitie is ;)

ballon, plaats s een plaatje van jouw volmaakte mannenlichaam dan!

Heb ik al een paar keer gedaan. Heb niet echt een volmaakt mannenlichaam. Een foto is ook maar een foto. Maar goed:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou, ten eerste ben ik liever de buffel dan de jongen met de mooie abs:P die er met shirt aan toch bijna uitgemergeld uit zou zien. (hij heeft nooit een shirt aan, dus dat heeft hij wel goed door).
En ten 2e omdat ik het dus ook gebruik ter ondersteuning van mijn sporten.

Maar volgens mij gaan we nu wel een beetje offtopic:P

edit: Daarom vroeg ik ook hoe groot hij nou echt is. misschien lijkt hij gewoon klein door zo mager te zijn.

Zyzz is net een panlat meer massa bedoeld inex.
Kuurt die gozer echt? :D

Maar ballon heb jij liever iets meer massa of vind je zoals zyzz goed?

Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur, heb in ieder geval niks met magere en dikke mannen. Meer massa is wel mooi, zo lang het maar niet te droog is, want dat vind ik ook niks.

Ik zal nooit erg droog worden:P hou teveel vna eten om lang of heftig te cutten:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is veel beter fysiek dan zyzz :trollface:

Ik zal nooit erg droog worden:P hou teveel vna eten om lang of heftig te cutten:)

Ik wil tot zo'n 10% gaan kijken hoe dat is, kan er nog wat vanaf dan ga ik tot de 8% ongeveer.

@Ballon; die pic die je hebt gepost is wel een mooi fysiek om naar toe te werken:D
Zoiets had ikzelf ook al ingedachten, misschien iets betere abs.

Laatst bewerkt:
Met zo'n fysiek zou ik ook arrogant als de pest kijken :P

images?q=tbn:ANd9GcRX2V-clGZIIpQ9C7t-d-VZ_CVCCsNFjnpPcamGs3v5tQSENHBJOA.jpg

Dit beter dan ? :P

Laatst bewerkt:
Klopt, ze hebben beide wel hetzelfde gewicht alleen Cena heeft heel ander fysiek.
Vind Cena zijn armen bijvoorbeeld er bruut maar schouders wat minder.
Zou zijn armen + onderarmen graag willen hebben :P

Terug
Naar boven