Fitness Seller

Dames, welke bodylotion?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Aangezien dames hier toch meer in thuis zijn, de volgende vraag;

Ik heb gemerkt dat mijn huid aardig begint uit te drogen van die zon(nebankjes) en nu ben ik op zoek naar een crème die niet zo vervloekt zoetig ruikt en waar je liters van ongegeneerd op je lichaam kan smeren (ik ben in alles grootverbruiker, een vreemd trekje).

Iemand een suggestie voor een merk?

Alvast bedankt!

tsjaaa.. das een moeilijke... houd er in ieder geval rekening met wat voor soort huid je normaal hebt..(droog,normaal of vet) en als je last hebt van pukkeltjes geen creme kopen met vitamine e !!! dat kun je er van uit gaan dat je er meer krijgt... en anders ga je toch lekker op proef uit in de etos of kruitvat..:).??? gewoon ruiken tot je er bij neer valt... ;) ik vind nog altijd zwitsal erg fijn, maar die is wel duur....ik smeer me altijd in als ik onder de zonnenbank ga...dan verkom je dat je uitdroogd...!!!!

gr San

Neem aloe vera gel, das top :thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]

Pak gewoon wat je lekker vind ruiken en goed voeld op je hand.. Zoveel keus ik weet het zelfs soms niet eens.. Elke keer iets anders voor de afwisseling...

Slaolie is ook shit....

Ik had ook altijd erg last van een droge huid, maar met dit heb ik er totaal geen last meer van, het is cocoa butter creme, van queen helene

[Link niet meer beschikbaar]

De helft van de tijd vergeet ik het spul. Heb nu gewone Nivea.
Gebruik gewoon goedkope lotion en als je er geen last van krijgt, mooi meegenomen toch?

Daarvoor had ik een doos kokosboter van Body Shop, maar die weeïg zoete geur vond ik niet zo smakelijk ruiken. Dat rook je op 3 meter afstand al.. misschien dat cacaoboter beter zou bevallen? Allebei wel zoet vermoed ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik raak weer helemaal in de lotion-war...:rolleyes:

ik gebruik deze shit nooit. ik gebruik gewoon zeep! Even flink in borstenen met zon raaaagebol en dan afspoelen. After that smeer je je nog ff helemaal in met Hydraterende creme, anders trekt de huid zo!

Ik zou ook wel willen weten welke creme nou Gezond is voor je huid..en voor je gezicht, en welke shampoo gezond is voor je haar :P

etos huismerk zacht en verzorgend met extra vit. E, in handige dispenser. En speciaal voor jou in een super grote pot. En anders baby olie. Krijg je zo'n lekkere bruine glanzende vacht van.

Jar"animal" zei:
etos huismerk zacht en verzorgend met extra vit. E, in handige dispenser. En speciaal voor jou in een super grote pot. En anders baby olie. Krijg je zo'n lekkere bruine glanzende vacht van.

Ja babyolie is het geilst! Ik denk dat dat voor jou de beste keus is DBC01!
Kan je je lekker voor de spiegel insmeren, beetje flexen enzo. Mooi man :D

Jar"animal" zei:

Mja daar kan ik wat mee! :thumbs:

Ik loop straks wel even langs de Etos. Het gaat mij erom dat het niet vet is en in een grote verpakking. Ik denk dat baby-olie wat te vet is.

Hmmzz..aan Maniac te zien mag ik wel oppassen; mijn naam wordt al vrij snel in verband gebracht met eh..voortplantings-simulatie???

Ik zou gewoon sustanonollie nemen ghegheghe, nee gewoon eigen merk baby olie van de Da of kruidvat

Bedankt iedereen, heb de Etos huismerk grote-fles-met-pomp genomen, prima! :thumbs:

aloe vera is idd een hele goede..

heb ik van horen zeggen:D

Sanne zei:
tsjaaa.. das een moeilijke... houd er in ieder geval rekening met wat voor soort huid je normaal hebt..(droog,normaal of vet) en als je last hebt van pukkeltjes geen creme kopen met vitamine e !!! dat kun je er van uit gaan dat je er meer krijgt... en anders ga je toch lekker op proef uit in de etos of kruitvat..:).??? gewoon ruiken tot je er bij neer valt... ;) ik vind nog altijd zwitsal erg fijn, maar die is wel duur....ik smeer me altijd in als ik onder de zonnenbank ga...dan verkom je dat je uitdroogd...!!!!

gr San

Waarom zou je van vit. E extra puisten krijgen? Ik gebruik een gezichtsreiniger tegen acne, die ook vitamine E bevat...

Terug
Naar boven