1987Sander1987
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bleek dat er een inbraak was op jansensstraat 10, terwijl dat het huis waar ze binnenvallen jorisstraat 10 was 
Ik heb geen idee, maar wat ik zou doen is uitzoeken hoe het in zijn werk is gegaan. Dan blijkt dus dat die gast heeft gebeld, uitzoeken wat hij ermee te maken heeft en of het ook maar enigszins betrouwbaar was of dat het uit de lucht gegrepen is.
Maar ik ben bang dat het je vooral veel moeite kost, en weinig oplevert.
(ik zou wel zijn naam onthouden.)

Ik dacht "Oh no, weer een troll topic", en ging natuurlijk gelijk kijken, tot mijn verbazing is er nog geen (!) trolltopic..
Ik heb geen idee, maar wat ik zou doen is uitzoeken hoe het in zijn werk is gegaan. Dan blijkt dus dat die gast heeft gebeld, uitzoeken wat hij ermee te maken heeft en of het ook maar enigszins betrouwbaar was of dat het uit de lucht gegrepen is.
Maar ik ben bang dat het je vooral veel moeite kost, en weinig oplevert.
(ik zou wel zijn naam onthouden.)
Ik dacht "Oh no, weer een troll topic", en ging natuurlijk gelijk kijken, tot mijn verbazing is er nog geen (!) trolltopic..

Ik geloof er geen **** van. De politie mag niet zomaar hun pistool gaan trekken, alleen het ter hand nemen van een vuurwapen valt al onder aanwenden van geweld, en dat moeten ze altijd melden en een verdomd goeie reden voor hebben. Jullie waren géén verdomd goeie reden, trust me.

Ik lieg niet en waarom zou ik. Ik wil alleen weten of ik iets kan vergoed krijgen. Mssn helpt het als ik zeg dat ik een buitenlander ben
"Zomaar" in de zin van: per ongeluk onschuldige personen arresteren? Als het signalement overeenkomt hebben ze een gegronde reden om dat te doen. De gearresteerde denken dan: Heey, ik wordt zomaar gearresteerd.
Neemt niet weg dat ik ook mijn twijfels heb bij dit verhaal.
Wellicht waren zij dan ook gesignaleerd als zijnde vuurwapen gevaarlijk.