AndroidHealthClinic

Damn politie

Hahaha hilarisch dit!:roflol:

Jup, ik heb laatst ook zoiets voor gehad.
Ik was op men gemakje aan het wachten in mijn auto op een kennis van mij toen ik opeens in de verte verschillende politiewagens op mij zag afkomen.
Voor ik het wel en goed besefte was ik helemaal omsingeld en vloog er een helikopter boven mijn hoofd.
Een van de agenten riep naar mij "Get out of the car with your hands behind your back" Tsja, ze kennen niet allemaal de taal daarom dat er veel Engelse termen gebruikt worden.
Omdat ik toch niet de dader was ben ik dan maar uitgestapt zoals gevraagd. Ik van WTF, wat is dit. Ik probeerde zelf nog van "the bad guys are in there" maar het mocht niet baten.
Ze namen me mee naar het politie kantoor waar ik uren ondervraagd werd. Constant met zo een lamp in men gezicht en good cop bad cop gedoe. Uiteindelijk hebben ze me vrijgelaten.
Het ging blijkbaar om een vergissing want er was in de buurt iemand zijn portefuille gestolen, en de dader had dezelfde kleur van ogen als ik, vandaar de verwarring.
Ik was natuurlijk kwaad en zei nog tegen de agenten "Ill be back" maar ik hebn uiteindelijk geen geld gekregen. Ze hebben enkel sorry gezegd.

Stomme fl**kers

lol @ trolling pics :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Jup, ik heb laatst ook zoiets voor gehad.
Ik was op men gemakje aan het wachten in mijn auto op een kennis van mij toen ik opeens in de verte verschillende politiewagens op mij zag afkomen.
Voor ik het wel en goed besefte was ik helemaal omsingeld en vloog er een helikopter boven mijn hoofd.
Een van de agenten riep naar mij "Get out of the car with your hands behind your back" Tsja, ze kennen niet allemaal de taal daarom dat er veel Engelse termen gebruikt worden.
Omdat ik toch niet de dader was ben ik dan maar uitgestapt zoals gevraagd. Ik van WTF, wat is dit. Ik probeerde zelf nog van "the bad guys are in there" maar het mocht niet baten.
Ze namen me mee naar het politie kantoor waar ik uren ondervraagd werd. Constant met zo een lamp in men gezicht en good cop bad cop gedoe. Uiteindelijk hebben ze me vrijgelaten.
Het ging blijkbaar om een vergissing want er was in de buurt iemand zijn portefuille gestolen, en de dader had dezelfde kleur van ogen als ik, vandaar de verwarring.
Ik was natuurlijk kwaad en zei nog tegen de agenten "Ill be back" maar ik hebn uiteindelijk geen geld gekregen. Ze hebben enkel sorry gezegd.

Stomme fl**kers

Fail! voor niks getypt

motivational-poster-cosplay-failed.jpg

lol get the **** down....
jij hebt echt te veel amerikaanse politiefilms gekeken :')

Komt die weer met zijn fanta verhalen.

Ja Kiko eens door de mand gevallen beginnen we nu alle sterke verhalen van je wel een beetje te betwijfelen ook al is dit een jaar gelden, Ik zeg proces verbaal or it did not happen.

Ze zouden je in elkaar moeten schoppen, sippe zak

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Nice bump

Je kan denk geen schadevergoeding krijgen, daarvoor heb je denk ik tekort gezeten...
Als je langer onterecht vastzat had je volgens mij recht op een vergoeding van 70-100 euro per dag... maar ligt aan bepaalde zaken en 5 uurtjes vastzitten tis k*t maar je krijgt er niks voor denk met moeite wat sorry...

Heb ook wel zo eens iets meegemaakt. Had net mijn toenmailig liefje op de laatste trein huiswaarts gezet en ik liep dus alleen naar mij thuis toe. Droeg een sweater en had mijn kap op. Opeens komt er zo een makkakkebak aangesjeest, volgepropt met kerels, die bruusk voor mij stopt. Een hoop brede gasten van bijna 2 meter stappen uit en gaan rond mij staan. Werd ik tegen de auto geduwd en gefoullieerd en vroegen ze naar mijn id. Die had ik niet bij, dus één van die kerels met zijn walky talky naar de politiecentrales mijn gegevens opvragen...

En toen mocht ik naar huis.

Terug
Naar boven