Lagadema86
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om je aan te houden (en te arresteren) moet er sprake zijn geweest van een redelijk vermoeden van een misdrijf. Misschien leken jullie wel op 2 gozers die een overval hadden gepleegd?
Jup, ik heb laatst ook zoiets voor gehad.
Ik was op men gemakje aan het wachten in mijn auto op een kennis van mij toen ik opeens in de verte verschillende politiewagens op mij zag afkomen.
Voor ik het wel en goed besefte was ik helemaal omsingeld en vloog er een helikopter boven mijn hoofd.
Een van de agenten riep naar mij "Get out of the car with your hands behind your back" Tsja, ze kennen niet allemaal de taal daarom dat er veel Engelse termen gebruikt worden.
Omdat ik toch niet de dader was ben ik dan maar uitgestapt zoals gevraagd. Ik van WTF, wat is dit. Ik probeerde zelf nog van "the bad guys are in there" maar het mocht niet baten.
Ze namen me mee naar het politie kantoor waar ik uren ondervraagd werd. Constant met zo een lamp in men gezicht en good cop bad cop gedoe. Uiteindelijk hebben ze me vrijgelaten.
Het ging blijkbaar om een vergissing want er was in de buurt iemand zijn portefuille gestolen, en de dader had dezelfde kleur van ogen als ik, vandaar de verwarring.
Ik was natuurlijk kwaad en zei nog tegen de agenten "Ill be back" maar ik hebn uiteindelijk geen geld gekregen. Ze hebben enkel sorry gezegd.
Stomme fl**kers
+1