Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.
LOL helemaal gelijk! Nederland heeft alleen maar fl**kers op de buis die voor ons zouden moeten filosoferen, joling gordon de leeuw, waar is de weldenkende alfa-man gebleven?Wel een strontland hiero. Geen moer te doen, altijd homofielen die willen weten wanneer je een scheet laat, na je werk meteen naar huis tv kijken en slapen voor 9 uur anders ben je een luie uitkeringstrekker en ja jij MOET werken... tyfuscalvinisten
En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.
Wat doen die allochtonen hier dan? Opk*nk*ren dan! Typisch voorbeeld van ondankbaarheid.
Als onze opa's niet zo lui waren om putjes te vullen hoefden ze hier ook niet te komen, nu krijg je die kakkerlakken niet meer weg en willen ze GELIJKE RECHTEN
en ja, de VOC had ook beter zijn best kunnen doen door geen slaven mee te nemen...
btw, ben het met 95% eens van het artikel. K*tcalvinisten hier laten mij niet eens genieten...Misschien moet die n*ger eerst even zijn inburgeringscursus overnieuw doen want dit is natuurlijk onzin. Het duurde verdomme 5 dagen, en we gaven ons over omdat ze Rotterdam bombardeerde en dreigde Utrecht ook te bombarderen... om al die onschuldige levens te sparen hebben we ons overgegeven. Iemand die geen respect op kan brengen voor oorlogsveteranen die hun leven in de waagschaal gelegd hebben voor onze vrede, mag van mij gestenigd worden.*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
zozo, de chauvinisten schieten op DBB ineens als paddestoelen uit de grond

Hahaha, niet te geloven zeg.
Eén stukje vermakelijk provocatiewerk aan het adres van het Nederlandse suprioriteitsgevoel en alle n*gers moeten gelijk het land uit.
Blijven jullie aub thuis tijdens de volgende verkiezingsronde.

Ja...ik ben GVD trots op onze files...TROTS....hoe meer hoe beter...er is geen efficienter middel om je actieve werkdag te verkorten dan files!!!![]()

Erasmus, Coornhert, Mercator, Spinoza. Tja dan komt Suriname met Desi Bouterse en Ronny Brunswijk.
Om dan nog maar niet te spreken over de Nederlandse bijdrage aan de schilderskunst en de wetenschap. In Suriname hadden ze volgens mij nog niet eens benul van het wiel.

Artikel staat vol met tegenstrijdigheden:
Schrijver wil meer natuur maar tegelijkertijd wil hij ook meer wegen en dat bomen gekapt worden om wegen te verbreden?
Ook vindt hij de huizen hier te duur, maar dat hangt simpelweg af van waar je gaat wonen. Veel mensen -> hoge prijzen. Aangezien hij veel wegen in zijn buurt wil hebben, moeten daar dus ook wel veel mensen zijn en is er dus weinig natuur. Simpel oorzaak-gevolg.
En Nederland is ook echt wel een land met diepgang, zowel op artistiek als op technologisch en biologisch gebied. Veel grote bekende ingenieursbureaus komen uit Nederland. Hij noemt alle komedianten van de Nederlandse tv op, hoe krijg je dan ooit een beeld van de filosofen in Nederland?!?
Schrijver moet echt nodig uit Den Haag verhuizen als hij zo nodig natuur wil.
Nog iets moois: Hij beschrijft de gemiddelde mensen als iemand die alleen maar fietst en op terrassen zit. Ten eerste is er niks mis met fietsen(laat de luiheid van de schrijver zien die lekker in zijn Amerikaanse auto wil rijden) en verder Slaat het nergens op, dat zijn hoogstens de bejaarde dagjesmensen en dat is misschien 5% van de bevolking. Het grootste gedeelte van onze bevolking onderhoudt gewoon een gezin en lijdt een actief leven.
"Heel Nederland gaat naar Frankrijk op vakantie met Nederlanders" Klopt niks van, natuurlijk een groot deel van de gezinnen gaat naar Frankrijk omdat het relatief dichtbij, maar hoe komt het toch dat bijna overal waar ik heen ga, al is dit nou Amerika of Afrika of China, ik altijd Nederlanders tegenkom en bijna nooit Marokkanen of Nederlandse allochtonen?(overigens niks tegen Indiërs, dat zijn de aardigste mensen op de wereld, en met de meeste allochtonen die gewoon redelijk opgeleid zijn is ook niks mis)
Als ze zo'n hekel hebben aan Nederland dan gaan ze toch fijn terug naar hun eigen and.
O nee dat kan niet want daar worden ze vervolgd voor dingen die ze niet gedaan hebben of voor het beledigen van de overheid.
Maar beter dat dan wonen in Nederland toch....
Knuppels

Dat laatste? Ja dat meen ik, ik heb zat allochtonen in mijn omgeving waar ik geen kwaad woord over te zeggen heb. Het gaat mij eigenlijk niet eens zozeer over allochtoon of niet, het is meer het soort gedrag dat mensen vertonen. Ook Hollanders die in elke zin ziektes en gekheid verwerken en geen normaal Nederlands meer kunnen praten verdienen wat mij betreft een acute tongamputatie