Fitness Seller

Damn politie

ja, had ik laatst ook.
fietste zonder achterlicht. komt een politieauto achter me aan, schieten en alles op mn achterband! gelukkig heb ik ze afgeschud.

ze riepen GET DOWNNN AAAAAJLL, GET TO DA CHOPPA.

damn politie :(

alleen die link is al goedh oor

het is gisteren gebeurt en je post het vandaag nog maar op dbb ?
nice try

• Topic Starter Topic Starter
Die mogelijkheid is er wel, maar ik lees niets uit zijn verhaal over vuurwapen gevaarlijk, maar hij is wél specifiek genoeg om te vertellen dat ze "Hoofdverdachten van gewelddadige overvallen" zijn. Daarnaast kan ik niets vinden over overvallen met vuurwapens in groningen. Daarom heb ik dus grote twijfels bij het verhaal.

Ik heb dan ook afgekort met blablabla, geloof me je wilt niet een verhaal van 2 kantjes lezen!

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

het is gisteren gebeurt en je post het vandaag nog maar op dbb ?
nice try

Sorry, maar ik kan niet elke moment zo snel mogelijk op DBB mijn verhaal gaan melden. Er zijn ook mensen die het druk hebben:)

Laatst bewerkt:
zat je in amerika dan?

Goed verhaal trouwens, had een verhaal van skld kunnen zijn

Dus eerst GET THE **** DOWN!!! :o

Zag je daarna toevallig

ANTI-TERRORISTS WIN voor je ogen?

Dus eerst GET THE **** DOWN!!! :o

Zag je daarna toevallig

ANTI-TERRORISTS WIN voor je ogen?

261nfcm.jpg

video?

Haha , zoiets heb ik ook voorgehad.
Ik zat met een mede zatte vriend op een bankje te wachten en opeens omsingelde 2 zwaantjes en 2(grote) combi's ons. Ze fouieerde ons en bij mij vonden ze een gebruikte spuit. (van vitamine b12) Een politie agent ging zelfs met zijn vinger topje in mijn bruine anjer !!!! de smeerlap.
De spuit namen ze heel stoer mee. -.-

Laatst bewerkt:
hoe heet deze film
bad boys 16

Blijkbaar verwarden ze je met CIKO aka patmuscle. Die moet ook nog enkele honderden euro's aan bepaalde members wegens het verbreken van een weddenschap.

Lol @ de termen die hier voorbij komen. De politie uit Groningen ''get the **** down white bread'' ''We will shoot you on site'', ''hands behind your back''. verder nog nooit meegemaakt dit.

Terug
Naar boven